Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-29, 10:56   #1
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

29/1 Kvällens NHL tankar


29/1 Kvällens NHL


Kom med ider och tankar om kvällens spel här.

Citat:
01:00 New Jersey Devils-Toronto Maple Leafs
01:00 Washington Capitals-Florida Panthers
01:30 Buffalo Sabres-Boston Bruins
01:30 Detroit Red Wings-Nashville Predators
01:30 Tampa Bay Lightning-Anaheim Ducks
02:30 Dallas Stars-Colorado Avalanche
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 11:04   #2
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Washington, Buffalo och new jersey känns bra utan att ha läst på.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 11:05   #3
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Vaknade precis, så kikade in lite snabbt och kollade 02:30 Dallas Stars-Colorado Avalanche

Colorado is 6-1 SU in its last 7 games
Colorado is 7-2 SU in its last 9 games on the road
Colorado is 4-2 SU in its last 6 games when playing Dallas
The total has gone UNDER in 5 of Colorado's last 5 games when playing Dallas

Ett underspel kanske? 4 av Colorado's 5 senaste matcher har gått under också.
Sen nu har jag inte hunnit kolla på skador m.m. men ML @ 2.05 och rak på 2.60 på Colorado, är inte oddset lika högt satta?

Tankar uppskattas, ska kolla mycket mer innan jag lägger nått spel.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 11:09   #4
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Vaknade precis, så kikade in lite snabbt och kollade 02:30 Dallas Stars-Colorado Avalanche

Colorado is 6-1 SU in its last 7 games
Colorado is 7-2 SU in its last 9 games on the road
Colorado is 4-2 SU in its last 6 games when playing Dallas
The total has gone UNDER in 5 of Colorado's last 5 games when playing Dallas

Ett underspel kanske? 4 av Colorado's 5 senaste matcher har gått under också.
Sen nu har jag inte hunnit kolla på skador m.m. men ML @ 2.05 och rak på 2.60 på Colorado, är inte oddset lika högt satta?

Tankar uppskattas, ska kolla mycket mer innan jag lägger nått spel.


Felsatt är det nog inte, Dallas är bra på hemmaplan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 11:40   #5
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pr0llan Visa inlägg
Felsatt är det nog inte, Dallas är bra på hemmaplan.
Det har du rätt i, kollade lite mer och väljer att hoppa den matchen helt, får kika vidare

Dallas is 4-2 SU in its last 6 games
The total has gone OVER in 4 of Dallas's last 5 games
Dallas is 7-1 SU in its last 8 games at home
The total has gone OVER in 5 of Dallas's last 7 games at home
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 12:55   #6
 
sallesorks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 1
Standard

New Jersey Devils, Washington Capitals, Dallas Stars, Tampa Bay Lightning och Buffalo Sabres. Detroitmatchen är svårbettad
sallesork är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 13:53   #7
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Lägger ut mina tankar nu:

Washington vs Florida hcp -1,5 2,05 4 Units..Har sagt att jag skall fortsätta lira på Washington hcp tills de torskar en match...

Detroit vs Nashville 1a 1,95 4 Units. Detroit kommer att bli bättre och bättre, visar stundtals prov på bra hockey och när nu Nashville kommer på besök med litet utav målskytte problem så spelar jag Detroit för första gången i år...Nashville bruakr normalt kunna göra 3-4 mål per match, men har nu mäktat med max 1-2..

Dallas vs Colorado 2a ml 2,08 5 Units..
Colorado vill ta revansch för nattens debackel och gör det vs ett Dallas som visserligen är ett bra hemmalag, men Colorados defensiv blir en FÖR tuff nöt för Dallas att knäcka.

Växjö vs Bofors 1a 1,60 Många som snackat om matchen redan och jag stämmer in..

Har känning för Toronto vs Devils inatt fina 3,80 på Toronto seger. även Boston har fina möjligheter att slå Buffalo...

Lycka till med era lir inatt.....
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 14:49   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 79
Standard

Okej, hittade ett klockrent spel inatt då jag kikade lite snabbt.

Buffalo Sabres vs Boston Bruins, tror utan att tveka på hemmaseger för Bufflarna som alltid gör det bra, nu har de även fått någon dags vila och har energin att plocka ett sargat Boston. Dock kommer det förmodligen bli en jämn match, jag kommer att köra ML på Buffalo. Boston kommer förmodligen oxå att ha skottstatistiken med sig, dock för oeffektiva. Hemmalaget har en frisk spelartrupp, detta gäller inte för Boston som har vissa ganska tunga skador för tillfället.

Rygga om ni så känner för det, jag går in tungt.

Är ny på forumet dock hyfsat erfaren bettare (vid dagarnas slut går jag oftast +), har även NHL som lite utav en hobby nu på senare tid. Lycka till! :-)
Random#1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 15:16   #9
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Random#1 Visa inlägg
Okej, hittade ett klockrent spel inatt då jag kikade lite s .... massa text ....
Känns som det är lite väll lågt odds för att lira ML ~1.60 men om det ligger till så som du säger att boston har en del skador mm så tror jag en rak kan sitta rätt fint till 2.05. Jag har själv inte hunnit komma med stats men tycker sabres borde krossa boston ikväll
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 16:56   #10
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Vaknade precis, så kikade in lite snabbt och kollade 02:30 Dallas Stars-Colorado Avalanche

Colorado is 6-1 SU in its last 7 games
Colorado is 7-2 SU in its last 9 games on the road
Colorado is 4-2 SU in its last 6 games when playing Dallas
The total has gone UNDER in 5 of Colorado's last 5 games when playing Dallas

Ett underspel kanske? 4 av Colorado's 5 senaste matcher har gått under också.
Sen nu har jag inte hunnit kolla på skador m.m. men ML @ 2.05 och rak på 2.60 på Colorado, är inte oddset lika högt satta?

Tankar uppskattas, ska kolla mycket mer innan jag lägger nått spel.
Kan tillägga att Colorado lirade alla de matcherna hemma, de är ett annat lag borta. Dallas är också hemmastarka.

I övrigt utan att ha kollat mer än vilka matcher det är så känns väll New Jersey, Washington och Buffalo intressanta.

Vad tror ni om antal mål i Washington - Florida? FLA har hållt ner siffrorna rejält på sistonde. De senaste 5 har dom bara gjort 6 mål och släppt in 5. De har visserligen inte mött några målmaskiner vilket de nu ska. Washington brukar ju vara riktigt glada offensivt, speciellt hemma. Är inte direkt sugen på Över/under (linan visserligen 6.0 vilket jag brukar gilla) men HCP Washington är alltid intressant.

Senast redigerad av Talys den 2010-01-29 klockan 17:01.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 17:17   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Random#1 Visa inlägg
Okej, hittade ett klockrent spel inatt då jag kikade lite snabbt.

Buffalo Sabres vs Boston Bruins, tror utan att tveka på hemmaseger
Har spelat samma match själv. Buffalo har haft lite otur och inte lyckats plocka poäng mot bra lag (exempelvis Vancouver). Men vad jag sett av deras spel så tvekar jag inte att spela mot ett ljummet Boston. Nattens bästa NHL-spel enligt mig.
djgoebbels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 17:18   #12
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Washington - Florida 1a 1.60
Washington -1,5 2.10
New Jersey - Toronto 1a 1.75
Buffalo - Boston 1a 2.05
Tampa Bay - Anaheim 1a 2.40
Tampa Bay - Anaheim Under 5,5 2.05

Så lirar jag idag.

BOL Everyone!

Senast redigerad av Talys den 2010-01-30 klockan 01:12. Anledning: La till ett spel precis innan spelstopp efter tips i chatten.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 19:03   #13
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av talysbajare Visa inlägg
Kan tillägga att Colorado lirade alla de matcherna hemma, de är ett annat lag borta. Dallas är också hemmastarka.

I övrigt utan att ha kollat mer än vilka matcher det är så känns väll New Jersey, Washington och Buffalo intressanta.

Vad tror ni om antal mål i Washington - Florida? FLA har hållt ner siffrorna rejält på sistonde. De senaste 5 har dom bara gjort 6 mål och släppt in 5. De har visserligen inte mött några målmaskiner vilket de nu ska. Washington brukar ju vara riktigt glada offensivt, speciellt hemma. Är inte direkt sugen på Över/under (linan visserligen 6.0 vilket jag brukar gilla) men HCP Washington är alltid intressant.
Ok, trevligt med mer info även om jag valde att hoppa den matchen själv. Min åsikt är i alla fall att ML Colorado är mest spelvärda i den matchen, men står som sagt över.


Jag testa faktiskt under 6 mål i Capitals - Panthers, pga av just linan och fick fint odds. Spelade bara 2u då det finns stor chans att den går över, men som du säger har Florida hållt nere siffrorna sina senaste matcher och Capitals måste sluta producera nångång Såg att du spelat -1.5 Caps, så jag hoppas på 3 eller 4-1 för våran skull

Spelar även NJ @ 1.80

Tror jag står över resten om det inte skulle droppa in nån trevlig info senare, får se ikväll kanske blir utgång också, börjar bli rätt dragen redan nu faktiskt

BOL nu
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 20:18   #14
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Kollat igenom spelen lite nu och det lutar åt att köra det här.

New Jersey Devils-Toronto Maple Leafs (Underspel)
Washington Capitals-Florida Panthers + (Överspel)
Buffalo Sabres-Boston Bruins
Tampa Bay Lightning-Anaheim Ducks + (Överspel)
Dallas Stars-Colorado Avalanche + (Underspel)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 20:49   #15
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Hehe ja, jag valde att trotsa Floridas senaste statistik och återigen lira HCP på Washington. Det har ju funkat framgångsrikt på sistonde så what the hell!

Senast redigerad av Talys den 2010-01-29 klockan 21:02. Anledning: vafan*?! wasted
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td