florida 4,6 1unit förlust
i grunden ett rent överodds men kollar vi lite på floridas bortamatcher mot wsh ser det väldigt bra ut. florida är ett lag som många gärna vill underskatta sen deras dåliga dagar men spelar helt okej hockey nuförtiden . målvaktsmatchen vinner vokun stort och jag kan se wsh komma in med lite underskattning i denna sitvation vilket kan passa ett lag som florida bra. geni eller idiot?
boston 3,0 1unit förlust
får tillbaka EXTREMT viktiga savard i kväll och de tror jag höjjer många i laget flera snäpp. boston har strulat hela säsongen mer eller mindre och skadorna har varit en relativt stor orsak. boston har inte spelat match på 5 dagar och är såklarthelt utvilade, kan vara ringrostigt men i bostons fall tror jag bara de är bra. x kan mycket väl spelas men vi kör på boston..
dallas 2,3 1,5 unit vinnst
nattens bästa spel tycker jag är dallas för de är ett helt annat lag på hemmaplan och colorado b2b med en del tunga skador. lehtinen tillbaka i stars och 6-1 senaste 7 i dallas mellan lagen. dallas har perfekt lägen att smälla colorado på fingrarna här