Hej igen!
Har efter en vinter, utan dator + internet inte lagt ett ända bett då jag inte kollat igenom eller rekat några spel alls. Och om jag kollar på folks Spreadsheet så är jag nog glad för det ( Iaf den senaste veckan, som tydligen varit hemsk för spelarnas värld).
Vintern har varit skojj, mkt mini-tripps till olika ställen, GBG, Oslo, Malmö och även lilla Falkenberg. Varit mkt vänner och mkt släkt. Flickvännen är fortfarande i Asien och förblir där till 21a jan!
Underbara nyheter, Kenny the king tar tag i ratten på Pool och styr oss mot rätt riktning igen, det är vad vi alla pool-fans hoppas iaf! Tuff start borta mot United i FA-cupen, där united förmodligen vill ha revansh efter fjolårets förlust mot lilla Leeds, som iår även va nära på att slå ut arsenal.
Match om 2 timmar 15 minuter, spännande. Hoppas ni slänger fram söndagsölen samt spikar fast era rumpor i soffan, själv har man redan gjort det

!
Nya spel och nya möjligheter kommer inom kort för mindel, ska komma in i vardagen hemma först lite så att man inte bara slänger iväg spel

! dessa 1000 kr ska bli 10 000 kr till 2012. ett mål som kommer vara mkt svårt att uppnå men med lite tur och skicklighet så ska det fixas! ^^
Best of Luck idag och kom igen nu pool, detta fixar vi!!
King Kenny for president!