Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-06, 18:40   #106
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
ok vad nickar du där? kanske kommer in o tömmer dig nån dag spelar bara full tilt just nu
säg till när du böjrar på ps så får vi lira en omgång ^^
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 19:21   #107
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Projekt 2011 startar =)


***Projekt 2011 (med en tjuvstart i december )***


Hinner nog förklara lite om mitt projekt innan flickvännen kommer över på lite käk och plugg!

va det dags att starta mitt projekt som kommer löpa över år 2011!
Kommer endast lira fotboll och hockey, dock från europas alla håll och kanter!

Har gjort ett Dokument där jag lagt in alla lag som jag tänker lira, 90% av alla spel jag kommer lägga är på hemmaplans lag då jag ser mest värde i detta! Vecka in vecka ut kommer jag spela spelen, kommer kanske komma någon/några veckor då jag hoppar över att spela ett lag om de har stor skadekris eller något dylikt! Kommer heller inte spela på lagens cupmatcher då jag som alla ni vet att cupmatcher kan sluta hur som helst!

Satt igårkväll och suttit halvadagen idag och letat lag att spela på som jag tror kommer göra mina kontinuerliga betting med ett plussande ROI!
Spel som mestadels kommer spelas är: raka 1or, 0.0 1or. Gör båda lagen mål ja/nej. över/under spel.

Har ungefär 30 st lag som jag kommer följa, vissa lag har sina serier igång nu och vissa har vinteruppehåll(Svenska/norska..) så förmodligen kommer jag ha mellan 1 och 6 spel per dag!
Min insats kommer ligga på 5% per spel, eventuellt så slänger jag in en 3%are på ett hcp spel på samma match om jag tror extra hårt på spelet en viss vecka!
Kommer även slänga ihop dubblar och trippla på vissa spel, och då jag kommer ha Bet365 som min Bookie så finns det ju "extra"bonusar på trippelspel inom toppligorna i europa, kanske ger den extra lilla edgen?!
Dubblingar kommer jag sätta 2% på samt tripplingarna 1%.

Ni får, som redan sagt i tidigare posts, jätte gärna komma med förslag/dissar/tips osv... Bara kul att diskutera spel osv!

Detta, med stående spel, är som sagt ett projekt och jag kommer spela andra spel till sidan av, men inte bokföra dem i verken dagboken eller i spreadshetet! Dagboken kommer endast handla om projektet och självklart om hur mitt liv rullar på Eventuellt att jag slänger in mina topptipsrader här aswell!
Kommer Börja detta projektet med 1000 kr, dvs att i början kommer jag 1000kr*0.05=50 kr.

Nu hoppas vi detta projektet lyckas och att pool vinner över villa ikväll! (Mitt första spel kommer förmodligen imorgon )
Tack för mig
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 19:24   #108
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Vilka 30 lag är detta?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 19:36   #109
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
säg till när du böjrar på ps så får vi lira en omgång ^^

Hehe lirar hellre på Full tilt med cristiano ronaldo ivey o grabbarna kom dit du!
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 07:49   #110
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Vilka 30 lag är detta?
Det får du se efterhand Har säkert ett par lag som kommer komma till samt ett par lag som kommer trilla ur listan, menar vissa säsonger har ju inte ens startat! Idag kommer jag lira 5% på IFK Helsinki ML, samt 3% på rak!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 10:04   #111
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mitt första spel:
Hemmastarka IFK Helsinki mot gästande Jokerit!
Ifk har börjat säsongen mkt bra och ligger på en andra plats. jokerti har haft det lite kämpigare och ligger på en 8de plats!
Ifk har vunnit 9 av de senaste 10 hemma matcherna, 1 förlust på OT. Det brukar vinna med ett par mål!
Jokerit är ett lag som krigar om slutspelet! har spelat bra de senaste matcherna men har en fruktansvärd bortastatestik.. 8 förluster de senaste 10 borta matcherna, vissa av dem har slutat lika och där dem senare losat på OT.
Jokerit slog IFK H på hemmaplan tidigare i höst och jag tror då att IFK vill ha sin revansch och med hemmaplans fördel samt ett riktigt fint höstresultat tror jag starkt på dem..

Tänkte betta
5% på ml
3% på rak
1% på -1,5

men råkade blanda ihop ml och rak så blev
5% på rak
3%på ml
1% på -1.5

men det får duga, tror på raka aswell ^^

Som sagt så gillar jag hemmastarka lag och kommer fortsätta spela mkt på just ifk!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 10:21   #112
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Andra spel:
Att bremens matcher slutar över 2.5 mål är ingen ovanlighet! Inter har på senare tid också spelat matcher som blivit målglada!
Inter och tottenham ligger på samma poäng, vinst för inter och de kan gå om tottenham så jag tror inte inter kommer spela försvarsfotboll!
i årets cl snittar "intermatcher" 4 mål i deras matcher, hemma som borta.
Bremens matcher har snittat 3 mål i deras matcher, hemma som borta!

5% på över 2.5 till 1.85 gnger kalaset, givet!

Det stående spelet i denna match är att bremens matcher slutar över2.5 mål. Bra odds fick man idag också!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 13:16   #113
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dag 2


Trist start på projektet när HIFK förlorar sin första hemma match på 10 matcher.. suck!
fick in ö2.5 på bremen inter samt -1.5 på barca iaf!

Idag liras:
rak 1a på reggina mot albinoleffe, spelet här är att ablinoleffe är ett råkasst bortalag och det ska vi spela imot!
DNB på Bologna, starkt hemmalag som sällanförlorar! Möter ett mkt formkonstigt chievo som har höga berg och djupa dalar.
Lägger även ihop dessa i en dubbel
ML på Mora mot Malmö spelas också, mora är svårslagna och malmö har en lång väg att resa!

Snart börjar de italienska matcherna ^^
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 23:38   #114
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

attans, slutar + men inte nöjd!
bologna sitter med reggina missar, tragiskt!! Mora visade bra spel mot malmö med, skönt! nya games imon!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 10:57   #115
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

DAG 3


Blir en Hockeydag för mig!

Hemma starka HIFK och SAIK spelas på raka 1or till något minimala odds ( !.5 och 1.55).
Frölunda som många år och väldigt ofta spelar bra på scandinavium spelas också. De har börjat väldigt dåligt iår men är förmodligen och förhoppningsvis på g upp! Rak 1a på dem till 1.86 duger gott och fint mot ett dåligt MoDo..


Annars så ser livet mitt inte så mkt roligare ut än de senaste dagarna.. Plugg, då jag snart har tenta.. kollat CL, bra tisdags matcher medn riiiktigt trpkiga onsdags matcher, suck.. (kollade milan matchen).
Hade Glöggmys hos en gammaltjejpolare och hennes nya kompisar med, jag å bigmöney max stack dit, sjukt torra brudar..

Nu ska jag käka för att sedan plugga!

Lycka till
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 19:01   #116
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tröttsamt.. HIFK leder med 2-0.. tappar till 2-1... Blir sen 2-2 i sistasekundend.. SUCK!--
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 11:17   #117
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej igen!

Har efter en vinter, utan dator + internet inte lagt ett ända bett då jag inte kollat igenom eller rekat några spel alls. Och om jag kollar på folks Spreadsheet så är jag nog glad för det ( Iaf den senaste veckan, som tydligen varit hemsk för spelarnas värld).

Vintern har varit skojj, mkt mini-tripps till olika ställen, GBG, Oslo, Malmö och även lilla Falkenberg. Varit mkt vänner och mkt släkt. Flickvännen är fortfarande i Asien och förblir där till 21a jan!

Underbara nyheter, Kenny the king tar tag i ratten på Pool och styr oss mot rätt riktning igen, det är vad vi alla pool-fans hoppas iaf! Tuff start borta mot United i FA-cupen, där united förmodligen vill ha revansh efter fjolårets förlust mot lilla Leeds, som iår även va nära på att slå ut arsenal.

Match om 2 timmar 15 minuter, spännande. Hoppas ni slänger fram söndagsölen samt spikar fast era rumpor i soffan, själv har man redan gjort det !

Nya spel och nya möjligheter kommer inom kort för mindel, ska komma in i vardagen hemma först lite så att man inte bara slänger iväg spel ! dessa 1000 kr ska bli 10 000 kr till 2012. ett mål som kommer vara mkt svårt att uppnå men med lite tur och skicklighet så ska det fixas! ^^

Best of Luck idag och kom igen nu pool, detta fixar vi!!

King Kenny for president!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 11:21   #118
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Philjay vi har saknat din dagbok! Du kommer fortsätta uppdatera den som du gjorde innan nu va?
& Självklart hoppas vi att Kenny får fart på detta nu, inte för att jag tro det va Roys fel att det gick dåligt men vi kan väll hoppas på mirakel?

YNWA
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 11:22   #119
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Välkommen tillbaka! Hur går pokern då?
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 11:42   #120
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Välkommen tillbaka! Hur går pokern då?
Inte lirat på hela vintern då jag inte haft egen dator hos mina föräldrar, gansak skönt att koppla av med annat än datorn faktiskt!
Kommer draigång igen runt den 15e med en 60% rb deal på entraction nätverket .


Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Philjay vi har saknat din dagbok! Du kommer fortsätta uppdatera den som du gjorde innan nu va?
& Självklart hoppas vi att Kenny får fart på detta nu, inte för att jag tro det va Roys fel att det gick dåligt men vi kan väll hoppas på mirakel?

YNWA
Skönt å höra att jag har dig med mig Andreas! Yes kommer skriva dagligen med start idag, lägger dock inga betts idag.
Att det går dåligt i ett lag är absolut inte bara tränarens fel, men en nystart brukar kunna vända ett lag.. Spelarna får ny energi, fansen får ny energi och laget kommer kanske in i en ny vinnande trend? För Fotboll liksom många(om inte alla) sporter handlar mkt om att ha bra flyt i laget samt komma in i bra trender!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td