Citat:
Ursprungligen postat av GianniAgnelli
Jag blev arg redan igår när jag såg ditt första inlägg och hoppades att ingen skulle hjälpa en person som dig som är nonchalant med sina pengar. När du mot förmodan får hjälp fortsätter du ställa idiotiska frågor och blir sedan arg på personen när han kommer med förslaget att du ska kontaka deras support.
1. Du är medveten om att du har nått ett transaktionstak för dina pengar.
2. Du får ett kort meddelande av moneybookers men har inget intresse av att läsa det själv utan förväntar dig att någon här ska göra jobbet för dig.
3. Du får hjälp och blir sedan arg när personen inte kan ge dig svar på alla dina frågor.
Det är dina pengar och har man så lite intresse av att veta vad som händer med dessa förtjänar man ingen hjälp enligt min mening. Speciellt inte när man beter sig som du gör mot de personerna som hjälper dig.
Mvh
|
För det första, kan du visa mig exakt var det står att jag fick hjälp? Det var någon som senare visade sig vara en idiot som skriver att jag ska maila deras support. Det kan väl vilken femåring som helst räkna ut att man kan göra men så kan man väl svara på vartenda inlägg här i så fall eftersom alla svar finns på google. Meningen var att starta en DISKUSSION om som han uppenbarligen inte förstod. Nog om det.
För det andra, har MINA pengar ingenting med det här att göra. Hur jag behandlar mina pengar har inte med saken att göra. Frågan var vad som händer när man slår i taket på 10000 kr.
MVH