Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-06, 13:29   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Utdrag från ditt bankkonto, CSN, pensionen, lönespec etc.. Borde finnas massor med saker som du får adresserat till dig.
tack, okej de är sant men trodde de var just räkningar som dom var ute efter.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 13:37   #17
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
tack, okej de är sant men trodde de var just räkningar som dom var ute efter.
Det har jag svårt att tro, du visar ju ändå bara informationen namn och adress så det bör kvitta vad det är för dokument.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-11, 21:48   #18
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Överskred idag för första gången någon gräns på 10000 kronor på moneybookers och fick något meddelande som jag dum som jag var inte läste igenom så noga. De flesta vet väl vad jag pratar om, vad var det egentligen de ville upplysa om?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-11, 22:07   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Överskred idag för första gången någon gräns på 10000 kronor på moneybookers och fick något meddelande som jag dum som jag var inte läste igenom så noga. De flesta vet väl vad jag pratar om, vad var det egentligen de ville upplysa om?
Du måste följa deras instruktioner i meddelandet för att höja din limit.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 09:59   #20
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Ja men det var ju bara bocka i rutan och trycka acceptera. Är det någon som vet vad meddelandet innebar?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 10:50   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Ja men det var ju bara bocka i rutan och trycka acceptera. Är det någon som vet vad meddelandet innebar?
Du kanske skulle prova att ställa den här frågan till MB support istället för här.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:21   #22
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Du kanske skulle prova att ställa den här frågan till MB support istället för här.
Men för helvete vad fan finns det här forumet till för då? Lägg ner ditt skitsnack och svara på frågan istället. Jag kontaktar dom om jag känner för det eller om jag mot all förmodan inte får svar här. Jag vet att det finns flera här som vet vad jag pratar om och det kan eventuellt hjälpa andra i frågan. Det är ingen personlig support jag behöver direkt.
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:26   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 120
Sharp$: 1180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har moneybookers någon mail-support? Alltså en direkt mail-adress dit man kan maila och ställa frågor? Någon som har koll på det, lyckas inte hitta det på deras hemsida...
Freee123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:42   #24
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Freee123 Visa inlägg
Har moneybookers någon mail-support? Alltså en direkt mail-adress dit man kan maila och ställa frågor? Någon som har koll på det, lyckas inte hitta det på deras hemsida...
Sökte själv tidigare men fann aldrig. Däremot fanns det att man via sidan kan kontakta dom.

Du har annars [email protected] som du kan maila, de brukar svara på annat med.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:47   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Men för helvete vad fan finns det här forumet till för då? Lägg ner ditt skitsnack och svara på frågan istället. Jag kontaktar dom om jag känner för det eller om jag mot all förmodan inte får svar här. Jag vet att det finns flera här som vet vad jag pratar om och det kan eventuellt hjälpa andra i frågan. Det är ingen personlig support jag behöver direkt.
Näe men hur fan ska nån veta vad som står just i ditt meddelande.
Det kommer ju info lite då och då.
Vill du att man ska svara vad som stått i alla sedan kontot öppnades??:idi ot:
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:48   #26
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Men för helvete vad fan finns det här forumet till för då? Lägg ner ditt skitsnack och svara på frågan istället. Jag kontaktar dom om jag känner för det eller om jag mot all förmodan inte får svar här. Jag vet att det finns flera här som vet vad jag pratar om och det kan eventuellt hjälpa andra i frågan. Det är ingen personlig support jag behöver direkt.
Jag blev arg redan igår när jag såg ditt första inlägg och hoppades att ingen skulle hjälpa en person som dig som är nonchalant med sina pengar. När du mot förmodan får hjälp fortsätter du ställa idiotiska frågor och blir sedan arg på personen när han kommer med förslaget att du ska kontaka deras support.

1. Du är medveten om att du har nått ett transaktionstak för dina pengar.
2. Du får ett kort meddelande av moneybookers men har inget intresse av att läsa det själv utan förväntar dig att någon här ska göra jobbet för dig.
3. Du får hjälp och blir sedan arg när personen inte kan ge dig svar på alla dina frågor.

Det är dina pengar och har man så lite intresse av att veta vad som händer med dessa förtjänar man ingen hjälp enligt min mening. Speciellt inte när man beter sig som du gör mot de personerna som hjälper dig.

Mvh
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), LosKrikon (+10), kingscania (+1), RobinD (+1), Vlad (+10)
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 12:58   #27
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Det är ingen personlig support jag behöver direkt.
Det är ju precis det du behöver...
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 15:04   #28
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Näe men hur fan ska nån veta vad som står just i ditt meddelande.
Det kommer ju info lite då och då.
Vill du att man ska svara vad som stått i alla sedan kontot öppnades??:idi ot:
Vadå MITT meddelande? Alla som når 10 000 kr får detta meddelande idiot?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 15:12   #29
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GianniAgnelli Visa inlägg
Jag blev arg redan igår när jag såg ditt första inlägg och hoppades att ingen skulle hjälpa en person som dig som är nonchalant med sina pengar. När du mot förmodan får hjälp fortsätter du ställa idiotiska frågor och blir sedan arg på personen när han kommer med förslaget att du ska kontaka deras support.

1. Du är medveten om att du har nått ett transaktionstak för dina pengar.
2. Du får ett kort meddelande av moneybookers men har inget intresse av att läsa det själv utan förväntar dig att någon här ska göra jobbet för dig.
3. Du får hjälp och blir sedan arg när personen inte kan ge dig svar på alla dina frågor.

Det är dina pengar och har man så lite intresse av att veta vad som händer med dessa förtjänar man ingen hjälp enligt min mening. Speciellt inte när man beter sig som du gör mot de personerna som hjälper dig.

Mvh
För det första, kan du visa mig exakt var det står att jag fick hjälp? Det var någon som senare visade sig vara en idiot som skriver att jag ska maila deras support. Det kan väl vilken femåring som helst räkna ut att man kan göra men så kan man väl svara på vartenda inlägg här i så fall eftersom alla svar finns på google. Meningen var att starta en DISKUSSION om som han uppenbarligen inte förstod. Nog om det.

För det andra, har MINA pengar ingenting med det här att göra. Hur jag behandlar mina pengar har inte med saken att göra. Frågan var vad som händer när man slår i taket på 10000 kr.

MVH
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 15:16   #30
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Vilket jävla tjafsande. Duger inte svaren, fråga inte!

"MVH" <-LOL

Jag röstar för BAN!
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td