Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-13, 18:04   #13
iCash
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Ja, stoffo är väl beprövat och det fungerar mycket bra om du kan välja vinnare..
Har personligen sett stoffo in action under mlb säsongen och systemet bajsade ut pengar, detta har vi diskuterat i en tidigare tråd.

MEN
, systemet kräver strikt mm, är du "trigger happy" och action kåt så kan du sluta att läsa HÄR.

Stoffo 2 6 bygger på martingale ja, men med seriös bakgrunds koll av en match, d.v.s grundligt rekad så har du övertag gentemot ett coinflip på röd eller svart, därmed en väsentlig skillnad mot JM & Roulette system.

2 6 betyder att du ska ha 2 vinster på en betting serie av 6 matcher totalt, vinner du dina 2 matcher i ex omgång 2 och 4 så avslutas serien där, likaså om du vinner 1 och 2.
vinner du en match och förlorar resten så är serien slut och du får räkna serien som en förlust.

Din tilltänkta rulle ska delas upp så att du minimum kan spela 4 serier, antingen samtidigt eller i backup beroende på hur många spelvärden man finner eller vill hålla igång.

Orkar inte klippa och klistra med bilder, men om vi tar mitt stoffo system, (obs jag spelar 2 5 system då jag beräknar att jag har en högre hitrate som klarar en aggressivare stil) rulle i Januari som exempel med 11 matcher spelade med utgången:
7-2-1

Resultat med 2k flatbet på samtliga spel till oddset 1.80 hade gett mig exakt +5200

Men, med stoffo så effektiviserar jag med det progressiva spelet och får en avkastning på exakt +18000 med 3 avslutade serier och 2k som bet 1 enhet.

Jag har backtrackat mina spel de senaste 6 månaderna och jag har endast då haft en serie där jag förlorat den andra vinsten, tung förlust, men vinsterna från resterande serier skulle däremot ha vägt upp det hela många gånger fler än om jag enbart hade flat spelat.

Läs pdf'n grundligt innan eller om ni skjuter frågor till mig, allt står väldigt enkelt förklarat i den och ni kan mycket enkelt tracka era egna spel och se om du har vad som ska till för stoffo.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat