Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-30, 18:41   #26
imo

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 648
Standard

flyers 1,8 1,5 unit vinnst
flyers som ägde stora delar av förra hemmamatchen men spelade lite slarvigt i slutet och tar nu revansch på islanders som man är otroliga 8-0 hemma mot senaste 8 och 13-0 senaste 13 matcherna !!!!! islanders är också inne i en svacka och jag tror de får de ruggigt svårt här. backsidan ser tunn ut nu när witt också är borta och islanders ser lite slitet ut överlag. islanders målisar har inte rosat marknaden på slutet ska också tilläggas och man är ett dåligt bortalag medans flyers är bra hemma.

ottawa 1,95 1,5 unit förlust
här har vi ett lag i storform och inga skador som möter ett canadians med spacek och mara borta. 2 typiska bra hemma lag och jag tycker de är stor fördel ottawa här. canadians precis som islanders ser inte så bra ut på sistone och ottawa är 6-2 senatse 8

st louis 2,0 1unit förlust
stl har spelat bra sen tränarbytet och jag gillar dem mer nu. tror de kan komma upp i samma standard som förra februari där de var enorma columbus spelar inte speciellt bra på just nu och har influensa i laget. 8-0 senaste 8 i st louis mellan dessa...

vancouver 2,1 1unit vinnst
bra odds då toronto är b2b och vancouver kommer gå in hårt här på första borta på en enorm roadie. toronto spelar inte bra och lever oftast på fart och får möta ett lag som spelar snarlikt men har överlag bättre spelare, tung första line och vinner målvakt matchen alla dagar i veckan.

atlanta 3,0 1unit förlust
nashville är nu inne i en enorm svacka och out of conference gynnar atlanata som för övrigt har 2 raka vilket jag gillar med detta med och motgångslag.

cgy 1,75 1unit vinnst
edmonton är sämst. visst är det derby men båda lagen har bedrövlig form men cgy har rent spelmässigt inte varit så jävla dåliga vilket dock edmonton har. 6-0 till cgy sista 6 dessa lag i mellan.

Senast redigerad av imo den 2010-01-31 klockan 12:55.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat