Är inte så erfaren, men var i din sits(är)
Brukar ha rätt bra med pengar (för att vara student) men det har varit knapert under julen med födelsedagar nära också.. (lovat mig själv att inte röra mina sparfonder)
Tog ut allt jag hade då på pinnacle för att jag behövde det (1700) och när jag var mogen igen satte jag in 500 kr. Men jag flatbettade kraftigt (på de matcherna jag tyckte var bra, sedan förskökte jag gröna ut ifall mina spel höll på o gå åt helvete.Mitt mål var att komma upp i 2k precis som du innan jag ska köra 1-5% vilket jag tycker man ska ligga egentligen.
Men att satsa 20 kr @ bet är inte lönt, mitt år har börjat bra dock och idag kom jag upp i cirka 2k. Har varit inne mycket på poker innan jag blev helt insnöad på betting. Det är inte lätt att microstacka upp, du måste ha ett riktigt bra tålamod. Men om du vill så klarar du det.
Vad vill jag få sagt med detta? Vet inte riktigt, antingen tycker jag så får du satsa 10-20 % av din stack och välja ut dina picks ordentligt noga några dagar eller så sparar du ihop pengar till 2000 istället. Tar ju inte så lång tid direkt, fråga dina föräldrar ifall de behöver få något gjort och tjäna en hundring där(menar naturligtvis inte dina vardagssysslor där hemma utan saker du inte brukar göra).
Hoppas det löser sig, ser dig på nban och du verkar ha vettiga spel!