Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   Fantasy 2019 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/36229-fantasy-2019-a/)

BroderH 2019-07-20 09:22

Ser bra ut Quack!

Jag anmäler mig till liga 1

mindbender79 2019-07-20 16:20

Jag är gärna med i 1 och 2

Harletun 2019-07-25 17:14

Anmäl mig gärna till 1 & 2 :)

Lazlo 2019-07-26 11:05

Jag är med på allt.

ExtraCheese 2019-07-26 14:36

Tjenareee! Gött att börjar bli dags!

Jag anmäler mig främst till Liga 1 och 2 återigen. Sedan var ju vi ju 2st som delat på en plats i Liga 3. Får återkomma hur vi gör där, vi sög ju trots allt ganska rejält... :skamsen:

MonstersOfTheMidway 2019-07-26 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av ExtraCheese (Inlägg 629442)
Tjenareee! Gött att börjar bli dags!

Jag anmäler mig främst till Liga 1 och 2 återigen. Sedan var ju vi ju 2st som delat på en plats i Liga 3. Får återkomma hur vi gör där, vi sög ju trots allt ganska rejält... :skamsen:

Man brukar ju säga att andra året går det som bäst! Se det positiva...ni kan bara stiga och jag tror ni kan bli farliga i år.

Hade givetvis varit skoj om ni kunde vara med även i Sharp 3.

Börjar bli lite intresse nu, gött! Snart är vi där!

Hade varit fin fint med ett par till i varje liga! Vi får hjälpas åt där, lägga ut lite tentakler bland våra vänner! 12 är ju optimalt i en liga!

/ J

mequei 2019-07-29 07:08

Under dagen kommer jag att starta nya trådar för respektive liga.
Väntar in en person som jag vet ska anmäla sig idag, vet dock inte i hur många ligor. I dagsläget har vi:

Liga 1 : 10 st
Liga 2 : 10 st
Liga 3 : 4 st klara, jaroiten låter sugen om det blir Auction Draft, Exra Cheese funderar på saken.

Så, i Liga 1 och 2 borde vi kunna skrapa ihop 12 lag vilket är bra, men i Liga 3 har vi lite arbete framför oss. Förra året spelade vi på 8 pers vilket jag tycker är minimum.

Så gott folk, ut och jaga fler spelare så blir detta bra :)

Quack

gide76 2019-07-29 07:27

Titeln i liga 2 måste försvaras så jag är med i den :)

//Gide

MonstersOfTheMidway 2019-07-29 07:29

Eddieh är ev även intresserad av Sharp 3, så totalt 7st om alla tveksamma ställer upp.

8st är tillräckligt så vi får kämpa lite nu på upploppet! :clap:

Sharp 1 och 2 ser bra ut. SH och MrHansson har ju varit trogna länge så kanske de dyker upp.

:evilgrin39:

Vi hörs!

/J

Citat:

Ursprungligen postat av mequei (Inlägg 629941)
Under dagen kommer jag att starta nya trådar för respektive liga.
Väntar in en person som jag vet ska anmäla sig idag, vet dock inte i hur många ligor. I dagsläget har vi:

Liga 1 : 10 st
Liga 2 : 10 st
Liga 3 : 4 st klara, jaroiten låter sugen om det blir Auction Draft, Exra Cheese funderar på saken.

Så, i Liga 1 och 2 borde vi kunna skrapa ihop 12 lag vilket är bra, men i Liga 3 har vi lite arbete framför oss. Förra året spelade vi på 8 pers vilket jag tycker är minimum.

Så gott folk, ut och jaga fler spelare så blir detta bra :)

Quack


eddieh 2019-07-29 09:58

Citat:

Ursprungligen postat av MonstersOfTheMidway (Inlägg 629943)
Eddieh är ev även intresserad av Sharp 3, så totalt 7st om alla tveksamma ställer upp.

8st är tillräckligt så vi får kämpa lite nu på upploppet! :clap:

Sharp 1 och 2 ser bra ut. SH och MrHansson har ju varit trogna länge så kanske de dyker upp.

:evilgrin39:

Vi hörs!

/J

Japp, så får det bli. Anmäler mig till samtliga ligor.

mequei 2019-07-29 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 629950)
Japp, så får det bli. Anmäler mig till samtliga ligor.

Stabilt!

mequei 2019-08-09 14:18

Nu är samtliga ligor stängda!
Nu åker vi, lycka till alla!

Quack

mequei 2019-08-12 12:06

Hej

Glöm allt vad ni hört om draftdatum.
Det har kört ihop sig ordentligt, måste försöka lösa det.

Quack

mequei 2019-08-12 12:21

Sammanfattning av draftmöjligheter:

Liga 1 kan bara söndag 1/9 och onsdag 4/9.
Liga 2 kan bara onsdag 4/9.
Liga 3 kan bara onsdag 4/9.

Där är vi nu, problem alltså.

Ni som är med i både Liga 2 och 3, finns det möjlighet med båda drafterna onsdag 4/9?

Hittar vi ingen lösning måste vi backa i kalendern, då blir nästa bud onsdag 28/8 för Liga 2 eller Liga 3, hur har alla det då?

Quack

MonstersOfTheMidway 2019-08-12 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av mequei (Inlägg 633263)
Sammanfattning av draftmöjligheter:

Liga 1 kan bara söndag 1/9 och onsdag 4/9.
Liga 2 kan bara onsdag 4/9.
Liga 3 kan bara onsdag 4/9.

Där är vi nu, problem alltså.

Ni som är med i både Liga 2 och 3, finns det möjlighet med båda drafterna onsdag 4/9?

Hittar vi ingen lösning måste vi backa i kalendern, då blir nästa bud onsdag 28/8 för Liga 2 eller Liga 3, hur har alla det då?

Quack

Hej M,

Att köra två auction på samma kväll är nog för mäktigt, oavsett hur inbiten man är. En auction kan ta 3-4 timmar och dubbla det så tror jag många kommer vara rätt så möra.

Då anser jag det är bättre att köra tidigare, då inga viktiga spelare spelar sista matchen så hela veckan där är möjlig. Det är också den vanligaste veckan att drafta, det är bara så att vi på Sharp har haft sena drafter tidigare. Så runt den 28 är ju ett helt OK datum. Hela den veckan.

Oavsett, jag kan alla datum så försök pussla ihop de så det passar de som annat uppbokat. Jag har inga problem med två auction samma kväll men ¨det är svårt att få med alla på 2 drafter samma kväll! :omfg:

Lycka till! Youll need it =)

/J.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved