![]() |
Citat:
Du får gärna skita i att sätta in laget nästa vecka fuzzman. Orka komma efter eddieh pga det där :p |
Citat:
Alternativet är väl som Vlad säger att låta alla slå honom med 8-1 så blir det ju rättvist på det viset. De han möter två gånger gav han lite motstånd i början iaf så det blir väl Arch som får nån extra poäng då han vann första matchen mot honom, men det kan han säkert behöva! ;) |
Jag pillar bara det som kallar mig "baby" och fuzzman gjorde aldrig det :sad:
|
Hur gick traden igenom direkt? :omfg:
|
Jag höll på med att sätta upp lineupen när den kom upp. POW! och vi är iväg! :D
|
The #Suns plan to start Morris instead of Frye tonight at NY.
Typ en halvtimme efter att jag droppat Markieff Morris och har slut på moves... Alvin Gentry din cuuunt :lol: |
Vad klagar du för, kolla Mayo droppa 20-7 inatt ;)
|
Vad klagar ni båda för, traden börjar väl inte gälla förens i morgondagens matcher!? :drunk:
|
Det var sån jävla deja vu bara,jag hatar deja vu!
Hade Channing Frye i Suns förra säsongen men tröttnade på att vänta på att Gentry skulle bestämma sig för att starta honom så droppade och nästa match startade han...Någon annan snodde honom från waiwers och han var bra,klassisk HorGentry. Markieff Morris>Channing Frye>Vem fan det nu var som Frye petade förra året har glömt |
Hoppas att Mayo landar i Nets så Morrow kan sticka därifrån. Så het som han varit och bänkad direkt när Stevenson kommer tillbaka. :thumbdown:
|
Kevin Martin 27pts och 5 treys i HT i första matchen efter jag gett bort honom,are you fuckin' kidding me!
Du är välkommen Sobo men kan jag få tillbaka honom nu,du kan få Jason Kidd :whistling: |
Citat:
|
Citat:
Martin gör såna matcher typ en gång i Månaden jag hade honom förra året också,men lite taskig timing det är allt :no: |
Citat:
Du hade bra timing med Smooves monster matcher mot mig så du får vara glad för det istället :yes: |
Citat:
Jag är alltid glad bara en dramaqueen som Kobe och Wade. Starkt av Kevin Martin att lyckas skjuta under .450 när han öppnade 9-10 FG,glad att jag slapp den chuckern :lol: |