Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA Fantasy 2012 (https://www.sharps.se/forums/basket/10078-nba-fantasy-2012-a/)

Sobofied 2012-01-20 07:47

Jag är positivt överraskad av kmart men som du säger lär han inte ha de matcherna alltför ofta. Mer glad över D-will som - tror jag - inte borde underprestera länge till och borde vara en topp3 fantasy PG..dessutom missar han inte matcher till skillnad från CP3.

Årets steal ser ut att bli lowry.

Lemasive 2012-01-20 09:00

Citat:

Ursprungligen postat av Sobofied (Inlägg 162134)
Jag är positivt överraskad av kmart men som du säger lär han inte ha de matcherna alltför ofta. Mer glad över D-will som - tror jag - inte borde underprestera länge till och borde vara en topp3 fantasy PG..dessutom missar han inte matcher till skillnad från CP3.

Årets steal ser ut att bli lowry.

Inte Noah då :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandan a::gun_bandana:

Lemasive 2012-01-21 11:36

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 161398)
Jag höll på med att sätta upp lineupen när den kom upp. POW! och vi är iväg! :D

http://www.youtube.com/watch?v=b_G5E...eature=related

Arch 2012-01-21 12:45

Buddy, nästa trade är din att stämpla ut ;)

Lemasive 2012-01-21 14:18

Melo on TB, vill förändra laget lite.

Arch 2012-01-21 15:26

Du har fått ett öppningserbjudande. Tror inte det räcker, men om du gillar grunden kan du få ett upgrade någonstans, om det är möjligt.

Storchen 2012-01-21 15:39

Lemmy du har fått trade propose från mig med.

Lemasive 2012-01-21 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 162505)
Du har fått ett öppningserbjudande. Tror inte det räcker, men om du gillar grunden kan du få ett upgrade någonstans, om det är möjligt.

Now now this is not the Red Cross my good man, men diskutera är alltid trevligt.

Citat:

Ursprungligen postat av Storchen (Inlägg 162508)
Lemmy du har fått trade propose från mig med.

Inte vad jag kan se

Storchen 2012-01-21 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 162509)
Inte vad jag kan se

Oups, såg jag missat att skicka iväg den....men nu har jag gjort det.
:)

Lemasive 2012-01-21 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Storchen (Inlägg 162568)
Oups, såg jag missat att skicka iväg den....men nu har jag gjort det.
:)

Du har ett counteroffer som jag tycker är ok för båda.

Arch, jag har svårt att få fram en bra trade för oss båda atm. SKall kika vidare.

Vlad 2012-01-22 21:07

Andrea Bargnani din jävla marshmallow,en riktig vagina den mannen :rant:

Han tränade igår men klart han ska skita i att spela och fortsätta vara day-to-day som de 2 sista veckorna så 6-3 blir 3-6 idag. Börjar bli tradigt med alla skador denna säsongen och jag vet att jag inte är i närheten av värst drabbad,mindre "Fantasy Basketball" och mer "Fantasy den som har minst skadade spelare på sin roster vinner" :thumbdown:

RizZla 2012-01-23 08:03

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 162858)
Andrea Bargnani din jävla marshmallow,en riktig vagina den mannen :rant:

Han tränade igår men klart han ska skita i att spela och fortsätta vara day-to-day som de 2 sista veckorna så 6-3 blir 3-6 idag. Börjar bli tradigt med alla skador denna säsongen och jag vet att jag inte är i närheten av värst drabbad,mindre "Fantasy Basketball" och mer "Fantasy den som har minst skadade spelare på sin roster vinner" :thumbdown:

Segertåget rullar vidare utan tårar. FAzlos avfärdade och klara utan både Wade och Rose under hela matchupen. Nästa man till rakning . :whistling:

Qirren 2012-01-23 15:14

Citat:

Ursprungligen postat av RizZla (Inlägg 162946)
Segertåget rullar vidare utan tårar. FAzlos avfärdade och klara utan både Wade och Rose under hela matchupen. Nästa man till rakning . :whistling:

:lol:

Vlad 2012-01-23 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av RizZla (Inlägg 162946)

Varför quotar du mig för att berätta hur det går för dig som en Gaylord?

Jag syftade på fuzzy som hade 5 man borta förra veckan och som jag möter den här veckan... :whoco5:

Arch 2012-01-23 18:07

Nu blir det dags för en vinstvecka för moi! Curry tillbaka, Odom och West utan Dirk, Kemba har fått se DJ bli skadad - extra speltid och rock'n'roll baby, rock, n, roll.