![]() |
Citat:
SAC -3.5 1st half 5u Suns 1st qt -1.5 4u Bucks +4 3u Bucks +8.5 3u Lakers -4.5 1st half 3u Mavs o 197 2u Stephen Curry over 23,5p 4u Wizards ttl under 96 3u Storch Suns/Bobs dubbel @ 8ggr degen 1u ( Suns leda i HT Cats vinna SU) Kommer lira SAC närmare match start -5.5 till -5 fulltid, i hopp om att public hamrar GSW, dock svårt nu när Ellis är ute, får nog köpa points isf. Suns fick smaka med 21p förlust sist bobs var hemma, förlorar dom 1st bombar dom nog regel rättigt i 2nd, helt beroende på hur dem ser ut ofc. Grant hill troligen och barbosa definitivt borta, men produktion ersätts alltid av andra team players! Jason Richardson & Goran Dragic har lirat bra nog för detta. Gillar oxå ATL +3.5, mer atletiskt lag, får se om man trycker av. |
Någon som gillar Lakers FT?
Köpte till -8 när linan låg på -8.5 men den har höjts till -8 nu. Någon åsikt på den? |
Är ingen intresserad av bobcats SU eller ATS? med suns vanliga megasläpp i slutet av matcherna, kolla bara igår mot Jazz! Suns är även ett erkännt kasst b2b lag & fick dyngpisk av bobs för bara dryga veckan sedan..
|
Citat:
|
Citat:
Lägg till Mavs over 197 @ 1,90 Bet365 Corey Maggette over 27,5points @ 1,80 NB Så sitter vi på samma förutom att jag har Bucks +8 ist för +8,5 :thumbup: iCash...ATL...redan inne på morrondagen? ;) |
Citat:
Hehe.. ska se min arbets plats, har papper o pennor som bråkar med termos, koppen och snus dosan om platsen, men visst är man redan inne på morgon dagen ;) |
Citat:
83% på Charlotte, majoriteten JM spelare och med den kalkuleringen ser det ut som att Vegas kommer att få betalt även denna natt. |
Citat:
Vad är det booksen ser hos hos suns? Spelade ändå 1u på bobs SU samt 3u bobs +6. Blir intressant att följa i vilket fall som helst :yes: |
För intresserade
Lakerboy: Knicks -6.5(2x) |
Citat:
|
Tydligen visste Lakerboy något vi inte gjorde...
Redan 30-8 till NY Knicks ;) |
Fortsätt gärna posta Lakerboys spel i NBAtrådarna, rörigt värre på sbr. Surt att sitta på Docs 4u-spel på TWolves+7 nu. :whoco5:
|
Citat:
Knicks-5.5 (Köpt 1) Knicks skjuter lights-out idag efter Mavs-smällen? Antagligen,det är ju NBA Skulle ha lirat Knicks 1Q+1H istället. Nu har de usla Knickerbockers massor med tid att sumpa detta:smoke: Usel 1Q defensivt av Lakers men de styrde upp det och 60-44 i HT. Förhoppningsvis stänger de ned ett ev comeback-försök av Wiz i 3Q och så kan Wiz TT Under få komma in säkert för en bra start på natten. |
Citat:
Ser onekligen bra ut iaf fuzz, keep it up. Apropå mavs/bucks: Citat:
|
Jag livespelade alldelles nyss minnesota +25,5. hoppas de kommer undan utan total blowout
|
edit:27,5 ( linan rör på sig ganska friskt)
|
Bättre sent än aldrig...
Lakerboy:
Bucks +7.5 (2x)- dont buy points i made this a play last night and if you cant get 7 dont bother Mavericks / Bucks under 197.5 (2x) (FYI, här går han emot Doc's) Haha, han lägger ju ut spelen 3 min innan matchstart, trots att det är sent får man vara alert om man skall hinna med spelen ;) |
Citat:
|
Citat:
Som, sagt det gäller att vara på alerten ;) Men nu borde jag faktiskt ta och lägga mig, så du får nog dra i dig några koppar kaffe och börja "F5:a"Lakerboy. :yes: BOL grabbar !:thumbup: |
Bobcats/Suns under 209.5 (4x)
Bobcats +5.5 (2x) |
från lakerboy, hurry up!
|
Hann precis, tack! Om man ändå är uppe på nätterna kan man ju försöka rygga en av de bästa (?) :hattenav:
|
Ser att du utfört ditt jobb väl ;)
Nästan lite taskigt av snubben att stressa "ryggarna" såhär:lol: |
Citat:
|
Citat:
För honom borde det väl inte spela någon roll då han själv redan spelat. Och sedan skulle väl fler personer hinna rygga om han skrev rekarna lite tidigare, om han nu vill att folk ska rygga honom. |
Det kan kännas lite konstigt med tidpunkterna ja, men om man bara kollar upp speltiderna innan så vet man ju när man får att, skönt att det inte är oregelbunet så man får käddra igenom de 5 senaste sidorna för att leta spel då halva USA bombar tråden :)
|
Citat:
Haha, jo det verkar vara rätt så många som följer honom, men ärligt talat så trodde jag USA var upptagen med att bomba på annat håll, men tydligen kan man finna tid för allt ;) |
Wizards team total missade och Bucks 1st Half likaså. Knicks lär väl täcka men ingen höjdarstart inatt,förhoppningsvis ser det bättre ut när jag checkar boxscoren imorgon :)
Bra gemyt där när tråden förenades i sin kärlek för lakerboy:clap: |
Citat:
Gravy train + PHX = Money in the bank :KO: |
Inget illa ment pojkar, sorry for :offtopic: men det blev la bråttom och tråden fick duga :)
|
Bra hit på Bucks FT Spreaden och jag la på lite till på +1.5 2ndHalf. De hade chansen att vinna SU efter att Dirk fumlat men Delfinen missade,synd för han hade en bra match annars.
Andrew Bogut massakrerade den överskattade Dampier,Aussie Rules:thumbup: Eftersom jag fortfarande inte sover så ska jag dra hem Sac 1H också. ledning med 12 med 7min kvar av 2Q. Maggette är 0-6 FG,inte cool för Storch-specialen än så länge. |
Kings 1st Half in enkelt 49-38. Bra plusnatt idag med :)
Maggette 0-10 FG :cry: Curry-specialen har bra chans att sitta iaf. Imorgon blir det en special på Monta Ellis då han kommer vara tillbaka,han lär inte låta Maggette skjuta då :grin: 93-93 och Bobcats boll med 2:40 kvar. Blir nästan lite sur om Storchens 8 oddsare missar nu. |
Argh OT Suns, way to kill the under. :idiot:
|
Bucks FT satt bra för mig. Spelade Lakers också innan jag gick och la mig. Blev en bra natt.
|
DANG!
Vilket skönt snack grabbar!, här kunde man ju verkligen följa allas tankar från sida 1. Ingen basketsmurf så kan väl inte bidra med så mycket men kanon läsning hur som helst! :) Diggidy diggidy diggidy! |
Citat:
|
Citat:
Japp, mkt fint:thumbup: Snyggt!!:claps: Tackar Storchen :clap: |
Tack gubbar för era picks inatt, behövdes verkligen.
Såg att det enda som inte gått in för mig var: MIL Bucks+4.0 (1 half) @ 1.86 Var det nära här också? För jag kollade lite i första quatern och då hängde dom ju med bra! Tack igen, mvh dNa. |
Indeed, mycket snyggt Storch! Inte helt oväntat så svek Suns återigen, nu får de fan ta och skärpa sig snart.
Mycket bra snack här igår som många andra påpekat redan grabbar, snyggt! :) |
Tugget i den här tråden leder till imponerande resultat. Får en novis som jag själv är denna sortens öppna resonerande väldigt givande eftersom man får chansen att tänka själv och så småningom har man lärt sig tillräckligt för att själv stå på egna ben och bidra här. Keep up the good work! :hattenav:
|