Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   26/1 Dagens Basket Snack (https://www.sharps.se/forums/basket/671-26-1-dagens-basket-snack/)

Avej 2010-01-26 22:39

Ang spelarspecialare så gillar jag Evans O 22.5 Samt Steve Nash O 27.5 P+A

Gillar Magge å Curre också :thumbup::thumbup:

Storchen 2010-01-26 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop (Inlägg 8157)
Kunde inte släppa den tanken. Wizards TT Under 95.5 adderat till carden.

Handlar om matchups egentligen. Skulle tro att Phil Jackson låter Bynum och Gasol alternera på att försvara på Jamison som får det jobbigt(Småskadad med). Haywood är inget stort hot och Lamar Odom kommer in på PF om någon av Bynum/Gasol får foultrubbel.

Artest på Caron Butler som är beroende av att kunna skapa sitt eget skott något Artest är grym på att stoppa. Många fade-aways med en hand i ansiktet av Butler att vänta och typ 4/16 FG.

Wizards guards är deras svagaste punkt nu utan Arenas och inatt ställs de mot NBAs kanske bästa defensiva etta och tvåa D-Fish och Kobe.

Visst alla lag har det tufft med match-ups mot mästarna men känns extra illa för Wiz som verkligen inte har någon spark från bänken (Gillar ändå Boykins han är cool men neh)

Blir förvånad om Lakers låter dem göra över 90 inatt.

Snyggt Fuzzy as always...gillar resonemanget! :)
Hakar på dig här fast Wizzards TT under 96 @ 1,90 Betsson :hattenav:

Storchen 2010-01-26 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av Avej (Inlägg 8175)
Ang spelarspecialare så gillar jag Evans O 22.5 Samt Steve Nash O 27.5 P+A

Gillar Magge å Curre också :thumbup::thumbup:

Vet du gillar Evans Avej! :)
Visst borde han ha goda chanser att gå över idag med liksom båda gångerna tidigare denna säsong mot GSW. Dock finns det fler gubbar i rotationen i Kings och m.a.o färre min för scoring. Men 20,5 känns klart görbart...
hade inte tagit denna i dagsläget mot annat motstånd och total, men det lär bli en del springa idag
Ska suga på den ett tag :)

Sandberg 2010-01-26 23:17

Det går inte att bara spela på ett lags total på pinnacle eller? Eller är det jag som är blind?

iCash 2010-01-26 23:35

Suns -1.5 1st qt.

Suns are 16-5 SU in 1Q at home
Bobcats are 5-15 SU in 1Q on the road
Suns are 5-0-1 SU in 1Q playing at home against Charlotte.

Och med tanke på att Suns tappade en match mot bob's för ca 2v sen med över 20p så tror jag dom kommer ut och bombar idag. Detta blir nog en typisk Storch special Suns1st/Bobs2nd dubbel :KO:

Men suns 1st qt fo'shizzle!

[edit] Det rullar bra info i dagens nba snack, me like :)

Gb 2010-01-26 23:56

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 8207)
Suns -1.5 1st qt.

Och med tanke på att Suns tappade en match mot bob's för ca 2v sen med över 20p så tror jag dom kommer ut och bombar idag. Detta blir nog en typisk Storch special Suns1st/Bobs2nd dubbel :KO:

He,he lirade precis Suns -1.5 1st qt:) Känns bra att du nämner den :) Prövar även Lakers 1:st qt...

Fangtastic 2010-01-26 23:59

Vore bra om alla kunde skriva in hur många units ni lagt de skulle underlätta :)

Storchen 2010-01-27 00:07

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 8207)
Suns -1.5 1st qt.

Storch special! You got it! :yes:

Suns/Bobcats HT/FT @ 8,00 Bet365 1u

Får bli dagens funbet och rider Fuzzys tankar lite här med lean på Blowcats även om inte spelad. Enbart 12,5% chans att detta scenario utfaller känns inte rimligt! Suns kommer kräva revanch för -21p outscoringen i 1Q senast 16/1 och lär som iCash skrev komma ut i en vild rush men Suns har haft en enastående förmåga att fade helt i 2Half sista månaden även i 20+p up.

:thumbup:

Fangtastic 2010-01-27 00:15

De tar sig:hattenav: Ska försöka inflika nån gång jag också men tycker ni sköter de bra

klistier 2010-01-27 00:21

Håller med Storch, jag litar inte alls på mitt kära Suns sen någon månad tillbaka, riktigt tråkigt att se hur de faller ihop gång på gång den sista halvan. Kör dock -1.5 1st q, den tror jag stenhårt på.

iCash 2010-01-27 00:23

Citat:

Ursprungligen postat av Fangtastic (Inlägg 8218)
Vore bra om alla kunde skriva in hur många units ni lagt de skulle underlätta :)

Lite individuellt hur mycket man tror på spelen, men just nu ser jag fan enbart starka lir, mitt kort ser ut som detta med ett par "plan-b's" , återkommer till dem.

SAC -3.5 1st half 5u
Suns 1st qt -1.5 4u
Bucks +4 3u
Bucks +8.5 3u
Lakers -4.5 1st half 3u
Mavs o 197 2u
Stephen Curry over 23,5p 4u
Wizards ttl under 96 3u

Storch Suns/Bobs dubbel @ 8ggr degen 1u ( Suns leda i HT Cats vinna SU)

Kommer lira SAC närmare match start -5.5 till -5 fulltid, i hopp om att public hamrar GSW, dock svårt nu när Ellis är ute, får nog köpa points isf.
Suns fick smaka med 21p förlust sist bobs var hemma, förlorar dom 1st bombar dom nog regel rättigt i 2nd, helt beroende på hur dem ser ut ofc.
Grant hill troligen och barbosa definitivt borta, men produktion ersätts alltid av andra team players! Jason Richardson & Goran Dragic har lirat bra nog för detta.

Gillar oxå ATL +3.5, mer atletiskt lag, får se om man trycker av.

gentile91 2010-01-27 00:29

Någon som gillar Lakers FT?
Köpte till -8 när linan låg på -8.5 men den har höjts till -8 nu.
Någon åsikt på den?

Bobbobula 2010-01-27 00:35

Är ingen intresserad av bobcats SU eller ATS? med suns vanliga megasläpp i slutet av matcherna, kolla bara igår mot Jazz! Suns är även ett erkännt kasst b2b lag & fick dyngpisk av bobs för bara dryga veckan sedan..

iCash 2010-01-27 00:39

Citat:

Ursprungligen postat av Bobbobula (Inlägg 8233)
Är ingen intresserad av bobcats SU eller ATS? med suns vanliga megasläpp i slutet av matcherna, kolla bara igår mot Jazz! Suns är även ett erkännt kasst b2b lag & fick dyngpisk av bobs för bara dryga veckan sedan..

Ofc, vi kör ju Storch-special-dubbel :drunk:

Storchen 2010-01-27 00:41

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 8228)

SAC -3.5 1st half 5u
Suns 1st qt -1.5 4u
Bucks +4 3u
Bucks +8.5 3u
Lakers -4.5 1st half 3u
Stephen Curry over 23,5p 4u
Wizards ttl under 96 3u

Storch Suns/Bobs dubbel @ 8ggr degen 1u ( Suns leda i HT Cats vinna SU)

Gillar oxå ATL +3.5, mer atletiskt lag, får se om man trycker av.

A mighty card indeed mate! :drunk:

Lägg till

Mavs over 197 @ 1,90 Bet365
Corey Maggette over 27,5points @ 1,80 NB

Så sitter vi på samma förutom att jag har Bucks +8 ist för +8,5 :thumbup:

iCash...ATL...redan inne på morrondagen? ;)