Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Alla gillar inte baseball, men alla gillar pengar! (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/1444-alla-gillar-inte-baseball-men-alla-gillar-pengar/)

Danne 2010-04-01 10:28

Ser fram mot denna dagboken!

Flickvaen 2010-04-01 12:05

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 26408)
Pinny lämpar sig väldigt bra då dom som oftast har bra/bäst odds.

Passar på att smyga in ett litet anouncement om att vi på sharps.se kommer att ha en rullande dagbok hela säsongen där vi kommer att presentera 2-5 spel om dagen.
Picksen kommer att publiceras 24-6 timmar innan match start av mig, Avej och Boone.

Vi kommer ochså ha en rullande dagbok för WNBA samt slutspelet, mer om detta i nyhets sektionen i en väldigt snar framtid med annat smått och gott som säkerligen kommer som goda överraskningar för er som medlemmar här :cheers:

:thumbup:

olof86 2010-04-01 12:10

Låter mycket bra! Kommer givetvis läsa slaviskt!

Fangtastic 2010-04-01 14:09

:cheers:

timadolf 2010-04-01 15:41

Vad glad jag blir med hjältarna på baseball!:cheers:

imo 2010-04-01 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 26408)
Pinny lämpar sig väldigt bra då dom som oftast har bra/bäst odds.

Passar på att smyga in ett litet anouncement om att vi på sharps.se kommer att ha en rullande dagbok hela säsongen där vi kommer att presentera 2-5 spel om dagen.
Picksen kommer att publiceras 24-6 timmar innan match start av mig, Avej och Boone.

Vi kommer ochså ha en rullande dagbok för WNBA samt slutspelet, mer om detta i nyhets sektionen i en väldigt snar framtid med annat smått och gott som säkerligen kommer som goda överraskningar för er som medlemmar här :cheers:

goda överaskningar? no shit icash haha;)

vet att boone är brutal på mlb men hur är du och avej?

iCash 2010-04-01 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av imo (Inlägg 26554)

vet att boone är brutal på mlb men hur är du och avej?

Det återstår att se efter säsongens slut :smoke:

WinnersNeverQuit 2010-04-02 00:36

underbart roligt, kommer följa mlb dagboken som en galning! :p

imo 2010-04-02 11:00

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 26562)
Det återstår att se efter säsongens slut :smoke:

ja det är ju sant haha, om jag säger såhär då, vad har du och avej för bakgrund inom mlb betting?

iCash 2010-04-07 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av imo (Inlägg 26659)
ja det är ju sant haha, om jag säger såhär då, vad har du och avej för bakgrund inom mlb betting?

Har enbart 2 säsonger i ryggen med blandade resultat, sista året var jag sjukt torsk på parlays vilket genererade en hel del cash.
Målet i år blir att kunna plocka ut ett par riktigt bra spel om dagen än att kliva in på 10 och hitta +%.

Nytt för i år är också att jag sysslar med detta på heltid så det blir helt klart färre lir generellt, men dock bättre genomtänkta spel med högre insats och mer utförlig egen kontroll på var pengarna kommer in samt vart dem slösas, mao grundlig management.

imo 2010-04-09 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 28251)
Har enbart 2 säsonger i ryggen med blandade resultat, sista året var jag sjukt torsk på parlays vilket genererade en hel del cash.
Målet i år blir att kunna plocka ut ett par riktigt bra spel om dagen än att kliva in på 10 och hitta +%.

Nytt för i år är också att jag sysslar med detta på heltid så det blir helt klart färre lir generellt, men dock bättre genomtänkta spel med högre insats och mer utförlig egen kontroll på var pengarna kommer in samt vart dem slösas, mao grundlig management.

okej fan va najz, kör du nå parlays nu i mlb eller i andra sporter?

rent allmänt vad har du för spelstrategi? själv kör jag bara singlar just nu

fuzzy_ 2010-06-30 07:43

Så här långt in i denna säsongen kan jag att säga att MLB är den sämsta jävla beting sport som finns och det tror jag inte jag är ensam om att tycka. Iaf enda sporten i mitt sheet som pekar rakt ner :gun_bandana:

frages 2010-06-30 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av fuzzy_ (Inlägg 47826)
Så här långt in i denna säsongen kan jag att säga att MLB är den sämsta jävla beting sport som finns och det tror jag inte jag är ensam om att tycka. Iaf enda sporten i mitt sheet som pekar rakt ner :gun_bandana:

Håller med :rant:

henke111 2010-07-01 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av fuzzy_ (Inlägg 47826)

Instämmer också ! Har varit en riktigt dålig säsong för baseball känns de som :hurt:

EdgaarGore 2010-07-01 14:03

Överlägset den bästa sporten att spela på :moneybag::cheers: