Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Gb 2010-04-16 14:26

Citat:

Ursprungligen postat av lodmajster (Inlägg 31744)
Var bara tvungen att lägga upp den här, ROK "bästa rekare" har numera ett ROI på 1000%

http://rekatochklart.se/bonnfotboll/...inlagg_id=1219

LOL:D Akim är dock duktig, och är den absolut enda på den där scam-sidan som är värd att följa. Sedan verkar han ju inte ha ngn vidare koll på vissa grejer, kan väl vara en av anledningarna till att bluffmakaren Holms har lyckats övertala honom att reka och blogga på scam-sidan.

Bluetramp 2010-04-19 01:45

Har lite svårt för rekare typ Akim som blåser upp sig väldigt snabbt vid framgång. Man kan ju vinkla som han gör och bara ta fram ROI för korgboll, när han lagt massor av andra spel i olika sporter som han väljer att ej räkna in i ROI.

Skrev ett inlägg om detta hos holms och blev "bannlyst" i ett par dagar..... Kalianka !

VinsomCash 2010-04-20 12:38

lol, hej 1000% i ROI...

rygga 2010-04-21 14:27

Mitt inlogg på rekat blev bannat i 30 år. :)

Grizzly 2010-04-21 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av rygga.com (Inlägg 33523)
Mitt inlogg på rekat blev bannat i 30 år. :)

Vad gjorde du? :lol:

Lemasive 2010-05-03 12:59

Ditt konto eller din dator är bannad t.o.m 2040-05-03 13:45:30


Jaha, känns som det är dags för någon att ta ner deras sida och skriva ut lite sanningar för det stackars utnyttjade folket.

Nik 2010-05-03 13:27

Det är väl deras eget fel om dom blir lurade? Holms tjänar bra kulor för att han har byggt en image kring R&K, jag kan tycka det är bra gjort. Sen att jag tycker det är en skitsida vad gäller betting är en helt annan femma.

Lemasive 2010-05-03 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av Nik (Inlägg 37007)
Det är väl deras eget fel om dom blir lurade? Holms tjänar bra kulor för att han har byggt en image kring R&K, jag kan tycka det är bra gjort. Sen att jag tycker det är en skitsida vad gäller betting är en helt annan femma.

Jag tycker inte att det är deras fel, det är snarare Holms som utnyttjar godtrogna människor som inte vet bättre. Där jag kommer ifrån kallas det svindleri/bondfångeri, men kräk som han får verka fritt inom Sverige äcklar mig.

Nik 2010-05-03 13:51

Jag är av den åsikt att alla människor gör vad fan dom vill och är man så dum att man inte förstår sitt eget bästa så får man skylla sig själv. Det Holms gör kanske inte är moraliskt rätt, men det är ju bara kolla omkring oss hur många av företagen som tjänar pengar gör det moraliskt rätt?

makatech 2010-05-07 09:50

Jag förstår inte problemet. Ju mer sajter om betting ju bättre?

På rekatochklart kan vem som helst lägga rekar som syns på första sidan. Gamla Bettan 95 kan också regga ett konto och lägga in en rek om hon känner det.

Klotterplanket på rekat har rätt bra trafik och är kul.

Varför kan inte både sharps och rekat leva i fred? ;-)

Boone 2010-05-07 10:35

Citat:

Ursprungligen postat av makatech (Inlägg 38001)
Jag förstår inte problemet. Ju mer sajter om betting ju bättre?

På rekatochklart kan vem som helst lägga rekar som syns på första sidan. Gamla Bettan 95 kan också regga ett konto och lägga in en rek om hon känner det.

Klotterplanket på rekat har rätt bra trafik och är kul.

Varför kan inte både sharps och rekat leva i fred? ;-)

Evolution kallas det. De dåliga handikappade sidorna försvinner och de stabila överlägsna sidorna överlever.

frages 2010-05-08 02:08

Handlar det om att tjäna pengar (vilket det gör) så gör holms det BRA!
Som värsta lill hitler har han fått med sig massor med folk som ger honom pengar om jag förstått det rätt.

Så även om han e sämsta rekaren (och kanske vet han om det själv) så lyckas han ju med målet: tjäna pengar, eller?

Är man dum o går på det så är man inte annat än dum, och bara göder honom.
Har själv aldrig följt eller varit inne där mer än 1 gång.

Grattis holms till lättförtjänta pengar :holms:

Rille 2010-05-08 02:35

Nää fittor som Holms skulle man behöva sätta på att gräva ett dike från Örebro till Kiruna, så att dom fattar.

Tycker inte det där argumentet om att "holms gör det bra" håller, visst livet kanske går ut på o tjäna pengar, men å andra sidan sparkar jag hellre uppåt än neråt istället för att sitta o ryggdunka en luffare när han lurar 1000lappar av folk, för att själv slippa jobba.

Portugisen 2010-05-08 09:53

Ingen på flashback-sektionen här som vill "givet it a go" på deras sida :whistling:

makatech 2010-05-08 17:17

Förstår fortfarande inte problemet. Man följer väl de rek och de rekare man vill följa? Det gäller att sovra, men det gäller alla sajter, inte bara på RoK. Holms själv tror jag att jag följt typ en gång. Läggs ju ut massvis med rekar på RoK. Både från dess officiella rekare och från vanliga användare (dvs vem som helst). Sedan att holms tjänar stålar med banners, tips om livestreamar och dylikt på hans sajt, det är rent självklart. Men så är det ju på massvis med sajter?

Om det är något jag inte kopplat här så kan ni gärna förtydliga er. Dvs att holms tjänar kosing på andra sätt.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved