Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Grezea 2010-05-13 17:35

Holms bombsäkra var bajen till 1.40 typ :lol:

Forshem 2010-05-13 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av Grezea (Inlägg 39469)
Holms bombsäkra var bajen till 1.40 typ :lol:

Fattar mej inte riktigt på folk som sitter o lirar på odds från 1.20-1.40 hela tiden o kallar dom bombsäkra utfyllningsmatcher..

Portugisen 2010-05-14 07:29

Att de sedan förlorar med 0-1 gör knappast det roliga tråkigare :)

SweetSweep 2010-05-14 10:12

Borde han inte ha försökt att få in nåt spel för att dra trafik till "spelsajten rekatochklart.se"?

RobinD 2010-05-14 11:26

Han får in spel, även om du anstränger dig för att missa matcher i de större serierna som är jämna så träffar du ju ibland. När Holms dessutom rekar favs så träffar han väl 45-50% men till så dåliga odds att det ändå blir förlust!

Portugisen 2010-05-14 11:42

Fan vad mycket svenne-rasism det är i hans blogg. Är det alltid så? Vem bryr sig om SD eller Lars Vilks? Det är väl spel vi (inte) vill läsa om?

Stampe 2010-05-14 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 39560)
Fan vad mycket svenne-rasism det är i hans blogg. Är det alltid så? Vem bryr sig om SD eller Lars Vilks? Det är väl spel vi (inte) vill läsa om?

Han propagerar mer om moderaterna än vad han skriver om spel..

toloiten 2010-05-15 10:18

Det rycktas även om på en annan spelsida att RoK.s påläggskalv akim lägger ut rekar på lag han inte tror på för att få upp oddset på motståndarlaget. Detta gäller de lägre fotbollserierna i sverige. Förra veckan la han bland annat två rekar (förluster för båda lagen 0-6 och 0-7). Vet inte hur mycket sanning det ligger i detta men det är intressant att följa....

RobinD 2010-05-15 10:23

Citat:

Ursprungligen postat av toloiten (Inlägg 39698)
Det rycktas även om på en annan spelsida att RoK.s påläggskalv akim lägger ut rekar på lag han inte tror på för att få upp oddset på motståndarlaget. Detta gäller de lägre fotbollserierna i sverige. Förra veckan la han bland annat två rekar (förluster för båda lagen 0-6 och 0-7). Vet inte hur mycket sanning det ligger i detta men det är intressant att följa....

Låter som skitsnack i mina öron, men man vet ju aldrig. Akim rekar ju oftast stora underdogs, ibland smäller det till och blir tokfel.

airbus 2010-05-15 11:21

Han har å andra sidan satt en jävla massa matcher som gett vinst.. framförallt basketen åt han ju fullkomligt upp.

han har ju bra statistik på spelen han satt med höga ROI och odds.

toloiten 2010-05-15 11:48

mm basketen är han kung på....Han la dock inte så många rekar på basket som "bloggare" hos holms.

Barney Gumble 2010-05-15 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av toloiten (Inlägg 39698)
Det rycktas även om på en annan spelsida att RoK.s påläggskalv akim lägger ut rekar på lag han inte tror på för att få upp oddset på motståndarlaget. Detta gäller de lägre fotbollserierna i sverige. Förra veckan la han bland annat två rekar (förluster för båda lagen 0-6 och 0-7). Vet inte hur mycket sanning det ligger i detta men det är intressant att följa....

Om det är någon man inte ska hugga på på R&K så är det Akim. Killen vet visserligen inte vad ROI är för något och han är nog ingen höjdare på fotboll.

Men, det finns garanterat ingen i Sverige som är bättre än honom att hitta bra spel i svenska basketligan, han satte i princip allt under säsongen och det var inga lågoddsare, jag hade en ROI på nästan 200% på dom spelen jag ryggade, det säger det mesta....

toloiten 2010-05-15 12:00

håller med angående basketen (läs mitt inlägg ovan)

Barney Gumble 2010-05-15 12:05

Citat:

Ursprungligen postat av toloiten (Inlägg 39725)
håller med angående basketen (läs mitt inlägg ovan)

Oj missade det, nej han la inte så många spel som bloggare det gjorde han inte.

Balotelli 2010-05-15 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 39728)
Oj missade det, nej han la inte så många spel som bloggare det gjorde han inte.

Anledningen till att det inte blev så många basketspel var väl att säsongen började lida mot sitt slut när han började blogga på rok. Har för mig att han ansåg att det inte fanns så mycket spelvärde att hämta i finalserien. Eller har jag fel?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved