![]() |
|
Så länge Holms är kvar så kommer 50 % (med råge..) av inläggen på Sharps handla om detta. Någon som vill sätta jämna odds på en H2H & O/U 50 % så är jag intresserad av en sympatibet. :evilgrin39:
|
Citat:
Har alltid trott att Baggio var invandrare, med tanke på hur märklig jävla svenska han skriver. Där ser man. :lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vänta lite nu.. Måste man inte vara 18 för att spela? Om killen på bilden är Baggio är det uppenbart att hans veckopeng direkt går till en myndig person som lägger spelen åt honom..
|
Citat:
Angående reken med en middag med Måna Muslim så har han i alla fall ett rätt... :evilgrin39: /Badass |
Måste nog se lite BB då, annars är det ett program som jag inte följer
|
Ta diskussionen gällande holms i BB @ https://www.sharps.se/forums/offtopic...i-big-brother/
Inlägg flyttade. |
Någon som sköter sidan nu när han är i huset?
|
Ah det verkar så .........
|
Bobby Zamora @ 2011-02-21 14:08:50
Idag är den perfekta dagen för ett... SMSLÅN! Ta och dunka ALLT ni äger och har på Washington Capitals inatt mot Pittsburgh! Råna era släktingar, gör inbrott ja.. Gör ALLT för att få tag på så mycket pengar som möjligt och dunka på Washington Capitals (ML) till 1.76! Trodde jag drömde när jag såg oddsen. :cheers: |
Citat:
|
smslån. haha Killen utan kollen. även om du tagit det har du en effektiv ränta på 4-500% Så man backar vilket fall ._.
|
Jävla skit, högg Caps igår o så dyker den här pajasen upp o förstör. Jaha.
|
|
|