Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Hultas gästar Boone med NHL-tankar och en NHL-guide (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/6477-hultas-gaestar-boone-med-nhl-tankar-och-en-nhl-guide/)

jollo 2011-02-25 20:51

Stort tack!

rickenz 2011-03-09 10:48

Riktigt nice!

TheDarkKnight 2011-03-10 18:31

Tack för en grymt bra guide ! Har alltid sett NHL som ett lotteri, men kommer nog rygga både ett och två spel av dig.

Enda jag reagerade på var Rangers-rankingen, men där fick jag en förklaring i mina ögon tycker jag inte att dem är sämst när Henke står. Men det är bara min åsikt.

Super bra jobbat med guiden! :yes:

Redbull 2011-03-10 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 112288)
Tack för en grymt bra guide ! Har alltid sett NHL som ett lotteri, men kommer nog rygga både ett och två spel av dig.

Enda jag reagerade på var Rangers-rankingen, men där fick jag en förklaring i mina ögon tycker jag inte att dem är sämst när Henke står. Men det är bara min åsikt.

Super bra jobbat med guiden! :yes:

Då får du förmodligen vänta ett tag eftersom hultas har tagit en paus. Mer om det kan du läsa här: hultas dagbok

Passar på att tacka hultas ännu en gång för fina tips! :cheers:

TheDarkKnight 2011-03-10 18:55

Citat:

Ursprungligen postat av Redbull (Inlägg 112291)
Då får du förmodligen vänta ett tag eftersom hultas har tagit en paus. Mer om det kan du läsa här: hultas dagbok

Passar på att tacka hultas ännu en gång för fina tips! :cheers:

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Jag har själv ingen kunskap om NHL, förutom att jag kan kolla upp lite stats på diverse hemsidor som vilken 14-åring som helst.

Så det är helt klart värt att vänta på för min del :)

D1 2011-05-07 01:22

Plockar själv in sådär 3-400% på NHL varje vinter så jag fixar mig :thumbup:

Älskar att lira på hockey, snooker, trav etc eftersom det handlar mera om form, känsla och klass än t ex fotboll... är dock värdelös när det kommer till slutspel så jag ska kolla lite men samtidigt så är det då jag plockar pengar på gay-sporten (läs fotboll...)

D1 2011-05-07 01:24

@TDK:

Expekt har bästa NHL-statistiken ;)

Philjay 2011-05-07 01:31

Citat:

Ursprungligen postat av D1 (Inlägg 121918)

Älskar att lira på hockey, snooker, trav etc eftersom det handlar mera om form, känsla och klass än t ex fotboll... är dock värdelös när det kommer till slutspel så jag ska kolla lite men samtidigt så är det då jag plockar pengar på gay-sporten (läs fotboll...)

fan va nice. släng upp ett spreadsheet vetja!

eddieh 2011-05-07 01:44

Citat:

Upp till bevis unge man.Skaffa ett spreadsheet och rocka loss...:popcorn::smoke:

hultas 2011-05-13 07:05

Fick en idé! Inför nästa säsong tänkte jag utveckla detta till en videoguide där man kan få se och höra hur jag tänker osv när jag cappar en speciell match.

Finns det något intresse för detta? Isåfall ska jag se vad jag kan åstadkomma.

robbson11 2011-05-13 07:20

Citat:

Det vill vi nog se innan någon tar dig på allvar!! Lägg upp spreadsheeet.

NoClue 2011-05-13 08:35

Citat:

Ursprungligen postat av hultas (Inlägg 122902)
Fick en idé! Inför nästa säsong tänkte jag utveckla detta till en videoguide där man kan få se och höra hur jag tänker osv när jag cappar en speciell match.

ABSOLUT!

Flickvaen 2011-05-13 14:49

Citat:

Kör hårt!

KORITFW 2011-08-05 14:30

Citat:

:hattenav:

televerket 2011-09-01 14:28

Tänkte göra en liknande ranking inför denna säsong, undrar bara hur du kollar varje lag. Kollar du varje spelares tidigare säsonger osv? Aldrig gjort någon liknande ranking så skulle vilja ha lite tips, om det inte är för mycket begärt :)