![]() |
Betalning är skickad till Lazlo. Lagnamn: BK Bullo
|
Lazlo skriver:
Citat:
|
Jag har fixat ett lag nu också och pyntat in till Lazlo. Lagnamnet är Emeffeff.
|
Citat:
Citat:
7k-3k 6k-3k-1k 8k-2k Vad tycker ni? |
8k-2k röstar jag på (lag tyskens)
|
För min del spelar det mindre roll om vi kör med att två eller tre får prispengar men om det bara är två föredrar jag 80% fördelning. Med en traditionell prispall (som känns passande när det är en europeisk idrott) tycker jag att 70% (kanske 65% men inte mindre) går till vinnaren, medan tvåan får 20 (eller då 25)% och trean får insatsen tillbaka med 10 procent av vinsten.
|
Röstar för 80-20
|
Jag röstar för 80-20.
|
Redan 4 som röstat 8k-2k och jag ändrar min röst till det också, så det spikas*.
8000kr till ettan och 2000kr till tvåan. *: med reservation för att det inte tillkommer någon ny deltagare. |
Eftersom jag tänkt mig att vinna så är 80-20 att föredra:drunk:
|
Alla har väl koll på att deadline är i kväll klockan 1945. Vill så klart vinna men inte på WO ;)
|
Yes, laget är färdigt. Blir en spännande säsong!
|
Jämn start kan man väl säga även om ett par sladdar i tabellen. Själv fick jag "räddas" av United med Lukaku i spetsen!
|
Citat:
|
Ja, de som fokuserade på Chelsea hade nog en jobbig start även om Morata såg rätt vass ut i sitt inhopp. Själv är jag livrädd att vara utan Tottenham-spelare! Så många bra spelare, så lite pengar!
|
Hej är rätt ny här. Hörde nåt om en 5000 kr fantasy-liga i NFL.
Finns den och hur gör man för att vara med? |
Även fast jag för tillfället ligger nere i bottenträsket så är det en sak jag kan vara glad över iallafall. Att jag i sista stund tog bort Benteke ifrån mitt lag:D Kan inte vara kul att vara supporter till Crystal Palace i denna stund :p
|
Här har man suttit med Kane som kapten hela säsongsupptakten inkl ökentorkan i augusti, och så när man för en gångs skull byter kapten DÅ slår den gode Harry till med säsongsbästa. :idiot:
Mvh Team Usel Fingertoppskänsla |
Citat:
|
Citat:
|
Grattis
Stort grattis till vinnaren från han som tog den snöpliga tredjeplatsen. Var på gång ett tag men för klen utdelning på min trippelkapten och ett par andra mindre bra val gjorde att jag halkade efter till slut!
Siktar på revanch nästa säsong :) |
Inget intresse för en säsong 2?
|
Citat:
|
Lämnar en intresseanmälan!
|
Jag vill gärna förbättra min snöpliga tredjeplats från förra säsongen :)
|
Jag är gärna med igen! :)
|
5 pers? Hur många behöver vi för att köra tro? 8?
|
Citat:
|
Citat:
|
1 SH
2 Calatan 3 Kusagwa 4 Difsteve 5 Jaroiten Aja, vi är minst 5 iaf, borde ju bli fler är ju "lång" tid kvar. Behöver bara hitta någon som kan hålla i pengarna? |
Vad är det för summa vi snackar om? Kommer nog redan vara med i minst en annan, om jag nu orkar följa ett lag en hel säsong... :D Är man väldigt få tycker jag Draft är ett måste dock!
|
Jag har pratat med Lazlo och han kan tänka sig att vara bankir och hålla i insatserna, precis som förra året.
Förra året körde vi 1000 kr i insats, har utgått lite från att det är samma men är väl bra att stämma av. Då var vi 10 st varav hälften fördrog draft över vanlig liga. Blev vanlig liga vi körde förra året, kanske mest för att vi inte hann få till en tid för själva draften. Jag är öppen för båda alternativen. |
Jag är öppen för båda också, vill bara få igång något.
|
Har aldrig kört draft men är absolut öppen för det :) En tusing likt förra säsongen funkar för min del.
|
Jag föredrar vanlig liga över draft. Insats spelar inte så stor roll för mig, men en tusing känns väl lagom.
|
Föredrar vanlig liga men är med även på draft. Tusenlappen känns ok! :)
|
är också på, endast om det blir regulär dock... testade draften förra året. 1/10 toasts
|
Yes
|
Jag tycker vi kör på vanlig liga (ej draft), de verkar vara svårare att få ihop spelare till en draftliga och dessutom kräver det mer administration med spikande av draftid som funkar för alla spelare. En annan fördel med en vanlig liga är att man kan gå med tätt inpå deadline om man är ute i "sista minuten".
Citat:
Det verkar vara okej med 1000kr i insats även i år, så jag har återstartat förra årets liga och de som var med då är automatiskt med igen. Och om man inte var med förra året så kan man gå med genom koden 67789-608707. Jag föreslår att vi håller ligan öppen så får man gå med, men har man inte betalat sin insats innan deadline för spelet så kickas man ut ur ligan. Vad sägs? |
Jag är gärna med.
|