![]() |
Har själv också pm:at Lazlo och han bekräftar att han gärna ställer upp som bankir.
Lättast är att man går med i ligan och sedan PM:ar användaren Lazlo https://www.sharps.se/forums/members/lazlo/ för att få betalinformation. Betalningen skall ha nått honom innan 21:00 på fredag för att man skall få vara med. För övrigt om det är några som fortfarande vill köra en draftliga så kan ni ju starta upp en sån också. |
Citat:
Just nu är det 7 lag i ligan men 9 medlemmar här på Sharps som anmält sitt intresse: SH Calatan kusagwa Difsteve jaroiten AmaerildeRimfrost Philjay delap ponlar123 Man får helt enkelt ta ansvar för sig själv och säkra att man: 1. Är med i ligan med kod 67789-608707 hos Fantasy Premier League. 2. Har deponerat insatsen om 1000 kr hos Lazlo senast nu på fredag 10 augusti kl 21:00. :yes: |
Citat:
Jag var mest intresserad av Draft då vi är under 8-16 personer! Men vet knappt om jag har "tid" ens. Känns dock lite mer "riktigt" med Draft. Samtidigt är det en lång säsong och känner jag mig rätt kommer jag glömma bort mitt lag inom några månader :idiot: |
Jag kommer köra en Fantasy Premier League Draft med några vänner och vi hoppades nå åtta personer men just nu är vi enbart fem stycken dessvärre. Så finns det några här som är lite gamla rävar på sajten (eller möjligen nya också) så skicka ett PM till mig, om någon är sugen att joina. Det är dock snabba bud då det är Deadline på draften kl 21.45 ikväll. Så helst i god tid innan dess. Villkor för att gå med är att det kostar som max 400 över en säsong om man inte vinner någon etapp eller slutpriset. Vi kommer köra swish efter varje etapp då vi känner varandra så vi vill ju att du är pålitlig - därav hellre en gammal räv :D
|
Följande personer har betalat insatsen:
jaroiten Calatan Difsteve ponlar123 kusagwa Listan uppdateras löpande. |
Hur fördelar vi vinstpotten?
Förra säsongen körde vi 80% till ettan och 20% till tvåan i ligan. Då var vi 10 medlemmar. Ser ut ut som att vi blir färre som kör denna säsong. Ska vi köra 80-20 igen eller winner takes it all? Jag kan tänka mig vilket som. |
Citat:
|
Har överfört pengarna till Lazlo nu och håller på att fixa med laget för att kunna joina ligan atm. Håller med Jaroiten förresten om pengafördelningen.
|
Lycka till nu! Må bäste manager vinna!
Och hoppas jaroiten kommer sist i år. :p |
Citat:
Lycka till denna säsongen! |
Grattis!
Vill passa på att gratulera Pontas lotteri till segern i säsongens upplaga av FPL. Det var jämnt och spännande in i det sista och hoppas att vi kör igen nästa säsong och att det kanske kan tillkomma några ytterligare deltagare!
MVH Difsteve |
Tack så mycket!
Ja, verkligen spännande! Riktigt kul! Jag är intresserad av att köra en säsong till! /Pontus |
Grattis Pontus!
Jag är också gärna med i år igen. |
Jag hoppar gärna med!
|
Jag är intresserade att vara med!
|
Kul! Då är vi fem iaf, vi blir säkert fler.
Jaroiten, är det du som skapar ligan? Samt frågar Lazlo om han ställer upp igen. |
Ska fundera på det. Men har i ärlighetens namn tappat intresset ordentligt de två senaste säsongen för PL. Men vem vet, suget kanske kommer tillbaka när det börjar närma sig säsongsstart.
|
Jag är självklart med igen och vore ju grymt kul om vi blir några fler än förra säsongen. Har redan börjat läsa på inför premiären :)
|
Du får gärna sköta ligan Pontus om du orkar, jag är på resande fot just nu.
|
Okej! Då kör vi! Lazlo ställer upp som bankir även denna säsong, stort tack till honom!
Private classic league - 1000kr Code to join: 75shwv Jag låser ligan tar bort de som inte betalat när GW1 startat. Vinnaren tar allt vid 5 betalande eller färre. 80-20 vid 6 betalande eller fler. Betalning: Skicka PM till användaren Lazlo https://www.sharps.se/forums/members/lazlo/ för att få betalinformation. Betalningen skall ha nått honom innan 21:00 på fredag för att man skall få vara med. |
Betalt och taggad till tusen, förra året brydde jag mig bara om de första omgångarna så säsongen i sig gick ju kasst...
Året innan jag det lite bättre åtminstone men ska bli skoj med en liten insats att spela om som extra krydda :) Hoppas vi blir ett gäng! |
Fattar inte att ni kan spela den vanliga formen som är så jävulskt tråkig. Ingen taktik i förhållande till Draft där du hela tiden måste hålla koll på dina motståndare etc...
|
Jag antar att Draft har mycket färre spelare av en anledning. Jag har hört från andra som provat att de tyckte det var lite krångligt.
Det räcker inte att vara aktiv när man själv vill som i en vanlig liga? Det finns gott om plats i den vanliga ligan för de som vill vara med! Private classic league - 1000kr Code to join: 75shwv Betalningsinfo enligt tidigare inlägg |
Har joinat nu och pmat Lazlo om inbetalningsinfo
|
Citat:
|
Personer som betalat:
viking90 jaroiten Difsteve ponlar123 dnsports12 |
Fint, det blev 5 eller färre. Så 5k till ettan?
|
Korrekt. 5k till ettan.
4 transfers för mig denna vecka -8p Lycka till nu! |