![]() |
Vissa kommer jag in på men t.ex. Maijadonas rek kan jag inte öppna eller betala för. Är det ett filter mot dåliga rekar som jag måste ta bort? ;)
Skämt åsido, kommer inte in på hälften ungefär, slussas tillbaka till reksidan som sagt. |
Citat:
sharps.se/rekar-speltips/datum-hemmalag-bortalag-liga så kommer olika rekar med samma namn på lagen att få samma adress. Detta verkar leda till att ingen av rekarna öppnas. |
Låter som en mycket trolig förklaring :)
|
Korspostar det jag skrev i andra tråden här då detta egentligen är rätt ställe för det hela.
Som jag ser det nu så finns det ingenting som visar på att jag köpt en rek. T.ex. kanske köpknappen skulle försvinna när man väl köpt en rek. Samma sak för spel som redan inträffat. För dessa bör köpknappen försvinna, kanske till och med möjligheten att betala för dessa. För testningens skull testade jag att köpa en rek för ett spel som redan har varit. Det gick utmärkt att köpa den, och 10 sharps drogs. Men jag fick inte betygsätta den och gick därmed miste av 10 sharps totalt. |
Citat:
|
Citat:
|
Postar mitt inlägg även här då det passar bättre:
Citat:
|
Är man inte inloggad så kan man läsa vilken rek som helst utan nån kostnad. :thumbup:
|
Citat:
Samtidigt kan jag tycka att man jobbat till sig den goda statusen och därav kan få en halv stjärna extra från de här "ryggdunkarna", lite som ett tack för vad man gjort innan rek-systemet släpptes :) |
Citat:
|
Varför står min rek som 0 på upplåst antal ggr?
Jag har fler kompisar som varit in och läst och betygsatt men ändå står den på noll. Varför? |
Citat:
|
Citat:
Har folk kunnat läsa den då? Jag hade sjukt bra info idag, så vore ju kul om folk sett den iallafall |
Vore roligt om det fanns lite fler bilder att välja på. Gärna en för vintersport.
Eller att man kan välja bild fritt själv kanske? |
Kan se rekar utan att låsa upp från mobilen, är inloggad på siten
också. Nvm, gammal rek :).. |