Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotbolls-VM Brasilien (https://www.sharps.se/forums/fotboll/20511-fotbolls-vm-brasilien/)

O12 2014-06-12 00:29

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 348579)
Vad tror ni om Chile vinna bollinnehavet första halvlek mot Aussie? 1,55 ger det, läst att Chile tom har tänkt att utmana Spanien om bollinnehavet när dessa båda lag möts. Känns ganska klar mot Aussie isf?

Bookie?

Känns ju rätt sunt vid första tanke...

sirlarsson 2014-06-12 00:30

Citat:

Ursprungligen postat av O12 (Inlägg 348580)
Bookie?

Känns ju rätt sunt vid första tanke...

UB, provade några units.

Joson 2014-06-12 09:04

Vilka högoddsare har ni hittat?

Har själv provat 34x på att England tar hem det. Tycker att de gått från att vara ständigt överskattade till att vara en aning underskattade detta mästerskap.

DIF 2014-06-12 09:20

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 348097)
36 timmar kvar.
2 veckor i Rio, 2 plåtar till Maracana :D
1975 var jag där senast, känns som ett annat liv.
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOO :D

Kul för dig, hoppas att du får en magisk bra resa:cheers::claps:
Bara dynga in på Brasilien mot Tyskland i final:moneybag:

Melvin 2014-06-12 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av Joson (Inlägg 348589)
Vilka högoddsare har ni hittat?

Har själv provat 34x på att England tar hem det. Tycker att de gått från att vara ständigt överskattade till att vara en aning underskattade detta mästerskap.

Tog ett roligt spel med att Brasilien ska vinna VM samt att Benzema tar hem skytteligan till 101 ggr(bet365). Ingen större analys bakom utan mer ett roligt spel att hålla ögonen på. Frankrike vart jag imponerad över sen jag följt deras träningsmatcher nu innan VM samt att dom har en ganska så lätt grupp på pappret. Det kan nog ramla in några bollar i gruppspelet samt att dom smyger lite i vassen utan några jätte förväntningar på sig. Tror nog att dom kan komma till en semi och det är då rimligt att Benzema petar in några bollar på vägen.

JerryB 2014-06-12 09:30

Härligt........ det kommer att bli sambafotboll hela vägen....... om läktarna håller...Brasilien vinner hela skiten........

BroderH 2014-06-12 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av Melvin (Inlägg 348592)
Tog ett roligt spel med att Brasilien ska vinna VM samt att Benzema tar hem skytteligan till 101 ggr(bet365). Ingen större analys bakom utan mer ett roligt spel att hålla ögonen på. Frankrike vart jag imponerad över sen jag följt deras träningsmatcher nu innan VM samt att dom har en ganska så lätt grupp på pappret. Det kan nog ramla in några bollar i gruppspelet samt att dom smyger lite i vassen utan några jätte förväntningar på sig. Tror nog att dom kan komma till en semi och det är då rimligt att Benzema petar in några bollar på vägen.

Är inne på exakt samma linje! Jag har dessutom spelat Benzema som Golden Boot vinnare till 26 ggr.

DIF 2014-06-12 09:42

Argentina och Italien tror jag blir de stora flopparna. Får ingen känsla för dom alls.
Unga och på uppgående Belgien kan överraska.
Dagens match tror jag blir målsnål och slutar 1-0. Brassarna lär ej släppa till något och vill gärna vinna i premiären. Kroatien är svåra att få hål på.
Hoppas bara vi slipper se massa jävla filmningar och mygel. Skål till alla.

Cazzius 2014-06-12 09:46

fel

Joson 2014-06-12 10:11

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 348595)
Är inne på exakt samma linje! Jag har dessutom spelat Benzema som Golden Boot vinnare till 26 ggr.

Samma här. Har även provat ett mindre spel på Dzeko som skytteligavinnare till 51 ggr.

hugotheboss 2014-06-12 10:58

Det finns ju en del kul spel på svenskaspel också, som t ex vem som gör sista målet i fotbolls-VM, inklusive evt straffavgörande. Tror jag ska satsa lite på HULK till 35 ggr...

FrankieJr 2014-06-12 11:08

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 348606)
Det finns ju en del kul spel på svenskaspel också, som t ex vem som gör sista målet i fotbolls-VM, inklusive evt straffavgörande. Tror jag ska satsa lite på HULK till 35 ggr...

Det där låter ju ganska långsökt. Måste finnas massvis med spel med 35 i odds med bättre värde?

TOBYTYKE 2014-06-12 11:12

Honduras är ju ett riktigt benknäckarlag. Är det någon som sett odds på överspel i antal kort i gruppen på något bolag.

faremisch 2014-06-12 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av Joson (Inlägg 348601)
Samma här. Har även provat ett mindre spel på Dzeko som skytteligavinnare till 51 ggr.

Var hittade du Dzeko till 51 ggr pengarna. Har själv funderat på honom. Räcker med proppen ur mot Iran, så är han med och fightas om det i en turnering som blir allt mer målsnål för varje gång den spelas.

FrankieJr 2014-06-12 11:18

Citat:

Ursprungligen postat av faremisch (Inlägg 348610)
Var hittade du Dzeko till 51 ggr pengarna. Har själv funderat på honom. Räcker med proppen ur mot Iran, så är han med och fightas om det i en turnering som blir allt mer målsnål för varje gång den spelas.

Dzeko känns ju som en person som kan göra många mål även om de inte går längre än till åttondel, särskilt med Bosniens offensiva spelstil.

51 finns på Bet365.

55 på Betfair.