Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   RobinD's tråd för "småligor" (https://www.sharps.se/forums/fotboll/2092-robinds-trad-foer-smaligor/)

maddmax 2010-05-20 12:03

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 40664)
KVSK - Eupen 4/10 @ 2.05

KVSK - Eupen U2.5 4/10 @ 1.775

Testar KVSK men -0.25 (har bara tillgang till Pinnen for tillfallet). Blir det nagot icelandic idag mantro?

RobinD 2010-05-20 12:25

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 40667)
Testar KVSK men -0.25 (har bara tillgang till Pinnen for tillfallet). Blir det nagot icelandic idag mantro?

Tänkte jag ska kolla det nu, men jag har ju inte öppnat så bra där så håll ned insatserna om du väljer att följa. Det är på test!

RobinD 2010-05-20 12:46

Testar ett spel på Island också.

FH - IBV (0-1) 4/10 @ 1.78

FH har öppnat med två bortamatcher och tagit 4 poäng, har inte förlorat mot IBV på de senaste 10 matcherna. Har 6/9 senaste med 2 måls marginal hemma och borta och 3/4 senaste hemma med två måls marginal.

NB ligger lite högre än snittet så jag testar.

RobinD 2010-05-20 21:37

Lägger ett sent spel på KR. Har öppnat svagt på Island så rygga på egen risk.

Stjarnan - KR 4/10 @ 1.917 -4u

KR kukade ur och tappade sin nyvunna ledning till 2-2 i 88:e och min kräftgång på Island fortsätter..

RobinD 2010-05-21 11:22

Parlay:

Wacker Innsbruck-1.5
Admira-1.5

Odds: 2.02

Fangtastic 2010-05-21 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 40926)
Parlay:

Wacker Innsbruck-1.5
Admira-1.5

Provar den. BOL:)

RobinD 2010-05-21 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av Fangtastic (Inlägg 40928)
Provar den. BOL:)

1:an och 2:an möter varsitt lag runt strecket i sista omgången. Ena laget över strecket är klart och det andra är degraderat.

Kan bli två slakter här tror jag:)

Djees 2010-05-21 12:07

Hugger på denna också, senast jag rygga gick de utmärkt...Får dock inte överförningen till mitt spreadsheet att funka, står bara 0 Spel, Får göra det manuellt då.

:drunk:

RobinD 2010-05-21 12:13

Citat:

Ursprungligen postat av Djees (Inlägg 40934)
Hugger på denna också, senast jag rygga gick de utmärkt...Får dock inte överförningen till mitt spreadsheet att funka, står bara 0 Spel, Får göra det manuellt då.

:drunk:

Kul att det gått bra, antar att det inte varit några spel från min sida de senaste dagarna. Iskall igår t ex.

Arrebarre 2010-05-21 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 40926)
Parlay:

Wacker Innsbruck-1.5
Admira-1.5

Ryggar denna. Man tackar!! :moneybag: :cheers:

RobinD 2010-05-21 15:22

Hagaström - SAIK 1X 4/10 @ 2.21
Detta spel är väldigt långt ifrån mitt område, men tänker prova iaf. Har en kompis i Hagaström som säger att denna match är vidöppen. SAIK har gått som tåget i år medan Haga fått med sig en vinst och två kryss. Man ska inte glömma att Haga är förväntat topp 5 i år och SAIK eventuellt är seriens vassaste lag.

Dock klev "Adde" i SAIK av med skada i senaste matchen, enligt mathreferaten jag läste hade vart inblandad i samtliga 5 mål innan han blev utbytt och gjorde 3-4 själv. SAIK skriver på hemsidan att de stuvar om i startelvan för att hitta rätt balans.

Haga saknar eventuellt en startspelare i första halvlek, men annars fullt lag.

3.90 - 1.45 är inte en normal vinstfördelning på lag som ska ligga topp 5. Jag testar dock 1X till 2.21. Tror inte att det är korrekt satt det heller av naturliga skäl.

Barney Gumble 2010-05-21 15:50

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 40958)
Detta spel är väldigt långt ifrån mitt område, men tänker prova iaf. Har en kompis i Hagaström som säger att denna match är vidöppen. SAIK har gått som tåget i år medan Haga fått med sig en vinst och två kryss. Man ska inte glömma att Haga är förväntat topp 5 i år och SAIK eventuellt är seriens vassaste lag.

Dock klev "Adde" i SAIK av med skada i senaste matchen, enligt mathreferaten jag läste hade vart inblandad i samtliga 5 mål innan han blev utbytt och gjorde 3-4 själv. SAIK skriver på hemsidan att de stuvar om i startelvan för att hitta rätt balans.

3.90 - 1.45 är inte en normal vinstfördelning på lag som ska ligga topp 5. Jag testar dock 1X till 2.21. Tror inte att det är korrekt satt det heller av naturliga skäl.

Jag följer ditt spreadsheet rakt av men eftersom jag bojkottar nordicbet spelar jag inte denna matchen, så jag kan garantera dig att du har en vinst här :D

comprende 2010-05-21 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 40958)

perfekt till våran lingonbok,
vilken division?

vill du så klipp o klistra in ditt inlägg i vår lingonbok.
varmt välkommen.

RobinD 2010-05-21 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 40961)
Jag följer ditt spreadsheet rakt av men eftersom jag bojkottar nordicbet spelar jag inte denna matchen, så jag kan garantera dig att du har en vinst här :D

tackar för förtroendet, hoppas kan fortsätta bidra till klirret.

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 40968)
perfekt till våran lingonbok,
vilken division?

vill du så klipp o klistra in ditt inlägg i vår lingonbok.
varmt välkommen.

Dv 4 Gästrikland, postar i lingontråd!

RobinD 2010-05-21 20:52

Parlay:

Wacker Innsbruck-1.5
Admira-1.5

Odds: 2.02 -4u

Admira gör jobbet 3-0 medan tråk-Innsbruck nöjer sig med 1-0 och säkrar seriesgern. Slynor...den kalla formen fortsätter..