![]() |
Citat:
|
Jag funderar på att spela Danmark imorrn mot Holland, tror dom har ganska bra chanser att få minst oavgjort. Så dubbelchans känns som ett alternativ, finns exempelvis på bet365 till 2.37:)
|
Citat:
|
Vem tror på England och varför?
|
Citat:
|
Ja då ska ni inte lyssna på mig:p tycker bara Danmark brukar ha bra tradition och ganska duktiga. De är mer spekulationer har inget att gå på var bara min känsla fast nog ska ju Holland i regel ta de här. Fast mycket ovisst nu i början på VM innan dom fått spela in sig lagen så får man se sen hur de går.
|
Holland brukar ju öppna starkt och sedan göra ett bottennapp. Danmark utan bendtner (?) gör väl inga mål iaf. Agger/Kjaer är stabila men resten av laget är inget att hurra för, de står säkert emot ett tag men nästan omöjligt att de ska hålla i längden mot en så bra offensiv som holland har. Kan säkert rinna iväg och bli typ 3-0.
|
Jag återkopplar starkt 30 minuter innan matchstart: Är det värt att lägga 500 kronor på England?
|
Citat:
Håller med dig här, tror det kan bli lite av en överkörning. -2 AH på holland ligger på 4.10. -1.5 ligger på 2.5, tycker det är jävligt bra odds faktiskt! Detta på bet365 det är möjigt att ni hittar ännu högre |
Citat:
|
Citat:
|
Spelar holland -1 hcp, över 3,5 mål i matchen och enkel 1.a NU JÄVLAR
|
Citat:
Boa sorte! |
Fantasymatch på unibet : Tyskland vs Algeriet 1a @ 1.58. Algeriet som är underdogs mot slovenien och tyskland som är storfavoriter emot Australien. Unibet har börjat med välgörenhet!
|
En annan fantasybet som ser intressant ut är Serbien-Australien 1a @ 1.80 på NB. Har svårt att se australiensarna göra något mål på Tyskland, samtidgt som Serbien bör kunna göra 1-2 mål mot Ghana.
Vad tror ni? |
Citat:
|
1.85 nu på unibet! jag kliver på med 4/10 U
|
Hugger den jag med.
Den andra fantasymatchen jag la fram här ser riktigt bra ut, räcker med att Tyskland gör mål (vilket de lär göra)! Fantasymatcher kanske kan vara något att hålla utkik efter |
Jag tror på Kamerun mot Japan imorn till 2.10 (Bet365). Känns som ett bättre lag, även om inget av lagen direkt imponerat inför VM. En match som denna kan Etoo avgöra själv.
|
1.88 på att Mexiko inte går vidare ur gruppen? Tror inte de lyckas slå varken Frankrike eller Uruguay.
|
Vilken spelare gör flest mål i turneringen?
Fabiano-Ronaldo jag spelar Fabiano till 1.65, 6/10 U. Känns som ett mycket fint spel. Brassarna kommer gå långt, plus att Fabiano gör mycket mål i landslaget, det gör inte Ronaldo! |
Citat:
I stora turneringar har han dock failat och jag har en H2H med Messi, lite surt att se Messi bränna sina chanser mot Nigeria.. |
ja, i turneringar menade jag såklart :)
|
Var fanns den HH?
|
Citat:
Cristiano Ronaldo Competition Portugal WCQ Appearances 7 Minutes played 567 Goal Attempts Goals 0 Total shots 24 Shooting accuracy 38% Goals-to-shots ratio 0% Passing Goal assists 0 Chances created 10 Passes 225 Pass completion % 82% Mins per Goal/Assist N/A Han har förresten inte gjort mål i landslaget på en bra bit över ett år nu. Och då var det i en träningsmatch. |
Citat:
Vart hittar du statsen onsong? |
Citat:
Sorry! |
Var hittas startuppställningar i VM så tidigt som möjligt? Är det en timme innan de ska ge besked eller? Hittar inte på fifa.com. Någon som har nån bra sida?
|
T.ex nu till Holland Danmark vore fint med startuppställnimngarna. :)
|
|
BBC?
|
|
någon som har några tankar brasilien i gruppspelet?
Brasilien under 9.5 mål @2.750 tycker jag lockar. Om jag får ta drömscenariot, 2-3 mål mot nordkorea som ändå utan större koll på dom får anses som dom största slagpåsarna, 1-2 mål mot elfenbenskusten och nånstans 1-3 mål mot portugal beroende på hur ställningen i gruppen är och hur mycket dom vill spela för om dom är klara efter redan två matcher. Finns ju även under 6.5 poäng @2.20 som även lockar lite. Dom lirar ändå väldigt defensivt med praktiskt taget Kaká som enda offensiva mittfältaren och han har inte haft någon större säsong bakom sej hos marängerna. |
Citat:
Vilken bookie? |
Det där måste verkligen vara i hela turneringen. Annars är det ju helgalet.
|
Citat:
|
Brazil Total Goals scored in World Cup 2010
2626 UNDER 9.5 Goals 2.750 Saxat från pinnen.. det gäller hela turneringen. Inget spel för min del. |
Citat:
|
Förlorade mycket pengar på träningsmatchen Polen-Serbien då serberna trots riktig kamp (vilket jag visste att det skulle vara) och trots att de kämpade så hårt att de nästan fick en skadad spelare så var de väldigt osäkra i avsluten.
Har ni följt Serbien på sistone? Om ni har lite länkar på filmer från tidigare matcherna skulle jag vara glad. Grekland har ju varit helt ur form på sistone, vad tycks där? Har de blivit något bättre? Vad är felet hos grekland? |
Vad tror ni om Holland-Japan imorgon? Jag har lagt ett jättebet på Holland till 1,50.
Ser man till Hollands vm-kval, vårens vänskapsmatcher och vm hittills så har Holland vunnit 14 av 17 matcher (82,2%). Japan är väl lite bättre än genomsnitts europeiskt lag eller är de? Jag tycker inte de imponerade förra matchen trots seger. |