![]() |
Citat:
oki, Tack :) |
Citat:
|
Hakar på Bosnien :)
|
Citat:
|
:cheers: en finne fick rött kort. satsade på moldavien precis före matchstart
|
Citat:
BRA SLOVENIEN o-1 mot norirland jävla pajasar aja 7/8 :thumbdown::thumbdown::thumbdown: |
Citat:
Grattis till er som tippade Vitryssland. Borde spelas in en Hollywoodfilm om Frankrikes totala fall som en stornation inom fotboll! |
Citat:
tyskland sverige kroatien turkiet 5.1 odds 10 000 kr |
Citat:
|
Nice! Tyskland måste ha varit lite halvsvettig va Babbe? Men stort grattis :drunk:
|
Ser ut som en bra dag för de flesta, bra jobbat boys:cheers:!
|
Portugal kan ju s**ga ngt stadigt... Helt sjuk match ( finns på liven på Betfair)
|
Citat:
|
jag men herren i helvete vilket uselt försvarspel portugal hade igår..de blöder fan ur ögonen [ame=http://www.youtube.com/watch?v=E7fxP1zhpW4]YouTube - Portugal -vs- Cyprus (4-4)[/ame] highlights mellan portugal - cypern
|
Citat:
|
Fan ar det inte offside pa Portugals forsta mal? Eller ar det bara jag?
Snyggt fjarde mal dock. |
Man kan få San Marino +5 till 2.10 imorrn, jag vet inte varför men jag är lite lockad. Iofs har sverige vunnit dem 2 senaste med 5-0 å 6-0, men dem här blåbärsnationerna blir allt tajtare att spela emot, klart sverige vinner, med Holland vann med 5-0, i mitt tycke är ju Holland snäppet bättre offensivt än Sverige, men jag kanske tänker fel?
EDIT: Senast Sverige mötte San Marino var 2003, kan det stämma? Står så på NB. |
Citat:
|
Citat:
|
Kör 1u på Zlatan 0 mål mot San Marino @3.20, ju äldre den mannen blir desto mer verkar han njuta av att slå fina passningar och spela fram till mål, ibland undrar man om han ens vill göra mål...
4u vardera på Bajrami och Wernbloom som målskyttar, båda @2.25. |
Citat:
Ska fundera lite till men kanske lägger båda dessa spel jag med, tack för upplysningen. |
Holland
Serbien danmark turkiet kroaties england odds 10-12 kommer nog bli en insats på 3-5000 kr denna gången, kommer dock köra hårt på singel,dubbel,trippel o fyrling på dom. nån som har info angående england och holland? |
Bosnien till 2.60 mot Frankrike är ett enormt överodds,Frankrike helt värdelösa numera...
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens EM-kval blir
Bosnien & Hercegovina - Frankrike Bosnien DNB 2.25 Kroatien - Grekland Kroatien 1.68 Sverige - San Marino Källström to score - Yes 2.95 Källström går enligt fotbollskanalen in från start. Kommer vara taggad till tusen på att visa att han ska starta även när Svensson är frisk. Brukar vara skotvillig och är alltid ett vapen på frisparkar. 2.95 känns bra med tanke på att Sverige borde gör 6-7 mål på San Marino. |
Ikväll blir det tips till Sverigematchen med liten insats. Alltid kul att ha roliga tips när man tittar landskamp.
Zlatan att göra 2 mål eller fler till 3ggr -Tror verkligen att han kör "all-in" idag hemma i Malmö. Sätter även en liten slant på att Källström gör mål utanför straffområdet till 7ggr. -Som Thore10 skriver så har han sitt skott och även frisparkarna. Kan även tänka mej en liten peng på att Mellberg gör mål med huvudet till 12ggr. -San Marino känns svaga i luftrummet och Mellberg är faktiskt rätt så målfarlig. |
Ikväll blir det tips till Sverigematchen med liten insats. Alltid kul att ha roliga tips när man tittar landskamp.
Zlatan att göra 2 mål eller fler till 3ggr -Tror verkligen att han kör "all-in" idag hemma i Malmö. Sätter även en liten slant på att Källström gör mål utanför straffområdet till 7ggr. -Som Thore10 skriver så har han sitt skott och även frisparkarna. Kan även tänka mej en liten peng på att Mellberg gör mål med huvudet till 12ggr. -San Marino känns svaga i luftrummet och Mellberg är faktiskt rätt så målfarlig. |
Citat:
|
Här är startelvan
Johan Wiland, FC Köpenhamn — Mikael Lustig, Rosenborg, Olof Mellberg, Olympiakos, Daniel Majstorovic, Celtic, Behrang Safari, Basel — Kim Källström, Lyon, Pontus Wernbloom, AZ Alkmaar — Sebastian Larsson, Birmingham, Ola Toivonen, PSV Eindhoven, Emir Bajrami, Twente — Zlatan Ibrahimovic, Milan. Bänken: Daniel Örlund, Anders Svensson, Johan Elmander, Andreas Granqvist, Marcus Berg, Oscar Wendt, Christian Wilhelmsson. |
Citat:
|
jag fick 2.70 på bosnien när jag tippade för några dagar sen :) . jag lovar att jag inte ljuger eller fuskar.
vitryssland vinner mot rumänien, tror jag. vitryssland har haft bra resultat även i vänskapsmatchen . och sen vinsten mot frankrike . nu måste jag börja vinna pengar! :rant: . spreadsheetet ser ju fan ut som kebnekaise att zlatan gör minst 2 mål var ganska bra odds. |
Citat:
|
OK dagens spel...
Unibet : Bosnien Lettland Skottland -1 Tjeckien -1 Odds : 11,76 Albanien Skottland Holland Tjeckien Österrike Odds : 2,38 Sverige U21 Spanien U21 Finland U21-Liechtenstein U21 ö 2,5 Frankrike U21-Malta U21 ö 2,5 Odds : 5,79 Sverige 4-0 Odds : 6,50 Sverige 5-0 Odds : 6,00 Nordicbet : Skottland HT/FT Irland -2 Danmark Tjeckien Albanien Odds : 3,68 Kroatien Ungern Makedonien Lettland Odds : 6,74 Bosnien Lettland -1 Sverige -5 X (vinst med 5 mål) Odds : 37,70 Bet365 : Lettland Albanien HT/FT Tjeckien Makedonien Odds : 5,82 Skottland Tyskland HT/FT Irland HT/FT Österrike Danmark Albanien Odds : 3,06 Sverige U21 Vitryssland U21 HT/FT Brasilien U17 dam HT/FT Odds : 5,70 |
Citat:
|
Citat:
men bosnien bör vara favoriter :) |
Citat:
|
Citat:
|
RobinD,
Ingen multi idag på landskamperna? |
[email protected] - 3u
[email protected] - 3u [email protected] - 3u Makedonien - Armenien ö[email protected] - 1u Portugal [email protected] - 5u [email protected] - 1u [email protected] - 4u England [email protected] - 5u [email protected] - 2u Bosnien [email protected] - 2u [email protected] - 0.5u [email protected] - 0.5u [email protected] - 0.5u Hoppas på en lika bra dag som i fredags, lycka till! |