![]() |
Citat:
http://img521.imageshack.us/img521/2624/kimkimkim.jpg Edit: Jaha nu läser jag på flashscore.com "Simoncini A. J. (Own goal)" blir det självmål så fort målvakten nuddar bollen? |
Hade spelat Sverige att vinna med 5-0 visste redan när stopptiden började att dom skulle trycka in ett mål i sista minuten för att irritera mig :thumbdown:
Men ur patriotisk synpunkt så är jag ganska nöjd :thumbup: |
Citat:
- 32.000? Sov gott :sweatdrop: |
Citat:
|
Citat:
som jag skrev spelade också singlar ,, + jag gick + 50 000 i fredags om du backar lite ;) annars hade jag inte spelat så här :D:D |
Citat:
Hur som helst. Jag hade Österrike och Danmark i en dubbel, småpengar visst, men ändå så var det så jäääävla fräscht när Danmark gör 1-0 i första tilläggsminuten och Österrike gör 1-0 i sin första tilläggsminut och sedan 2-0 i andra tilläggsminuten. Önskar sådant hände när jag hade 500-lappar inne per match. Då tappade man istället 4-2 ledning i NHL till 4-4 på 2 minuter från slutsignal. :whoco5: |
Klart du gjorde ;)
|
Citat:
|
Citat:
gör aldrig om det iaf 15 000 - |
Själv så satte man 1/10 vilket måste vara rekord för mig :thumbdown:
Blev lite för mycket dubblar och självklart ska det vara en match i varje dubbel som inte går inte så alla spricker. Kände på mig att det skulle bli en dålig dag redan efter att Slovakien gjort 0-1 mot Ryssland. Sen går ju alla andra matcher in som man avstod ifrån som England, Frankrike och Ungern... Sjukt nog så var det Sveriges match som var det enda som slutade grönt idag. Det är inte det vanligaste :hattenav: |
Fy fan så viktigt! Danmark,Österrike & SKOTTLAND! avgör alla på övertid :D
Skottland i 97e min :D Gick bara 200 kr back nu tack vare det :D |
Gick faktiskt 60 cent på vinst idag. Det är bra i dessa tider. Skulle bara Holland inte ha sugit så fruktansvärt skulle det blivit betydlt mer. En sak är säker och det är att Sverige förlorar inte mot Holland. Ralf Strömberg har rätt, Holland är skit. Vm-finalen spelade de helt ok men i övrigt har de varit sjukkt dåliga.
|
Citat:
|
ett lag som jag är jävligt besviken på är Tjeckien, 0-1 hemma mot Litauen är INTE godkänt!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
5k hit 5k dit. yeahrite :P |
Lägger upp Spreadsheet från och med på lördag....
så får ni se |
Citat:
|
Citat:
come an, luktar lite Rekat&Klart-chatten om folk som slänger upp 4lingar me 5k insats, men visst, släng upp ett spreed så kan du få bevisa mig fel. |
Citat:
|
Tråden spårat ur och matcherna spelade.
Låser! |