Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Free-spins & Erbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/)
-   -   Aktuella välkomstbonusar 2015-01-10 (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/22637-aktuella-vaelkomstbonusar-2015-01-10-a/)

bulle 2015-01-10 14:24

Aktuella välkomstbonusar 2015-01-10
 
För att avlasta tråden om Bonustrading skapar jag denna tråd för att samla alla aktuella välkomstbonusar. Tipsa gärna om bonusar i denna tråd så ska jag försöka hålla detta inlägg uppdaterat så gott det går. Vill ni diskutera en specifik bonus så ta det i respektive tråd. Finns det ingen tråd om spelbolaget i fråga så skapa ett! Cred till neonguy och Galeocerdo cuvier som ursprungligen sammanställde denna lista.

Insättningsbonusar (Samtliga 100% på första insättningen)
Bet365 - 1000:- (+ 500:- mobil)
Unibet - 1200:- (120%)
ComeOn - 3000:-
Betsson - 1000:-
Nordicbet - 1000:-
William Hill - 1000:-
Mobilbet - 3000:-
SuperLenny - 500:-
24hbet - 150€
Rivalo - 100€
Tipico - 100€
Guts - 500:-
888sport - 100% upp till 1250:-

Gratisspel
Betsafe - 1000:-
Ladbrokes - 1000:-
Expekt - 1000:-
Sportingbet - 500:-
Bwin - 500:-
Betway - 500:-
BetClic - 200:-
BetVictor - 20£
YouWin - 10€
138.com - 50% upp till 50£

B-listan (enligt min åsikt tveksamt lönande bonusar/för krångliga)
Cardbet - €1000
BetRedKings - 50% upp till €60 + 50% upp till €200 (mobil)
10bet - 50% upp till 2000:- eller 100% upp till 1000:-
Titanbet - 100% upp till 1000:-
Wettpunkt - 10% upp till 100€
Jetbull - 50% upp till 75€
ExclusiveBet - 50% upp till 750:-
Totesport - Matchar upp till 5% av 25£
NetBet - 50% upp till 50£
Norskespill - 100% upp till 1000:-
Mybet - 25% upp till €50
VipStakes - 50% till 1000:-
Eypobet - 100€

Ej recenserade
www.Sports18.betin.com/en (100% upp till 100€)
www.Leonbets.com (150% upp till 150$ - via Skrill)
www.Betadonis.com (25% upp till 500$)
Tonybet (50% upp till 100€)
www.Mybookie.ag (Freeplay 50% upp till 2000$)
www.Sportsbetting.ag (25% upp till 1000$)

Emanresu 2015-01-10 14:40

Eypobet känns lite som att den borde ligga på B-listan med tanke på allt krångel för att få pengar. Verkar ju saknas en viss mängd pengar i det bolaget

Galeocerdo cuvier 2015-01-10 15:16

Jag kan tillägga att Rivalo kräver alla standarddokument i deras identifieringsprocess, samtidigt som man även kräver en bild på kontoinnehavaren hållandes sitt pass/ID bredvid ansiktet.

Bra att veta för er som kör i annan identitet.

faremisch 2015-01-12 10:15

Betredkings har en 50 procents mobilbonus upp till 200 euro. Oddsen är oddsmatrix-odds, men i många fall sänkta några punkter. Jag har avstått själv då det är ett härj att omsätta mot Betredkings, dessutom har jag haft problem med något annat erbjudande där de hävdade att jag inte använt kod fast jag gjort det för att få gratisspel. Så jag skiter i bolaget nu, men för ordningens skull kan den ligga under b-listan

https://bet.redkings.com/promotions.html

betsson99 2015-01-12 12:34

Att notera angående Mybet, max 500:- insats, singlar.

Mvh

KP 2015-01-12 15:17

https://sport.netbet.com/promotions/promo_welcomeOffer/ erbjuder 50% upp till 50€ med koden WELCOME50. Notera dock att för svenskar gäller 6x omsättning. Samt singlar räknas ej till omsättning.

https://tonybet.com/bonus_devoted erbjuder 100% upp till 100€. Bonusen ska omsättas 12x minodds 1.85.

Slurf 2015-01-12 17:50

Citat:

Ursprungligen postat av bulle (Inlägg 397577)
Mybet - 25% upp till €50

Det var inga konstigheter med denna bonus. Det enda problemet är att startlimiten verkar ligga på 500SEK och 250SEK för vissa marknader, efter typ två spel så fick jag även lira max 250SEK även på europeisk toppfotboll.

bulle 2015-01-12 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 398148)
Det var inga konstigheter med denna bonus. Det enda problemet är att startlimiten verkar ligga på 500SEK och 250SEK för vissa marknader, efter typ två spel så fick jag även lira max 250SEK även på europeisk toppfotboll.

https://www.sharps.se/forums/spelbolag/21935-mybet/

Var jag den enda på hela forumet som inte fick bli medlem? :D

Niclas_a 2015-01-13 07:16

Funkar det med internetplånbok typ neteller som insättningsmetod på alla dessa bolag?
Och ändå få bonusen alltså...

Någon som vet villa bolag som INTE kör neteller som giltlig metod för insättning?

theskab 2015-01-13 07:25

Citat:

Ursprungligen postat av Niclas_a (Inlägg 398236)
Funkar det med internetplånbok typ neteller som insättningsmetod på alla dessa bolag?
Och ändå få bonusen alltså...

Någon som vet villa bolag som INTE kör neteller som giltlig metod för insättning?

Sportingbet, Betway vet jag, men läs reglerna för varje bonus. Är ganska viktigt ;)

bulle 2015-01-13 08:57

Citat:

Ursprungligen postat av Niclas_a (Inlägg 398236)
Funkar det med internetplånbok typ neteller som insättningsmetod på alla dessa bolag?
Och ändå få bonusen alltså...

Någon som vet villa bolag som INTE kör neteller som giltlig metod för insättning?

ComeOn accepterar inte MB/Neteller :sad:

Cazzius 2015-01-20 09:49

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 397625)
Jag kan tillägga att Rivalo kräver alla standarddokument i deras identifieringsprocess, samtidigt som man även kräver en bild på kontoinnehavaren hållandes sitt pass/ID bredvid ansiktet.

Bra att veta för er som kör i annan identitet.

Provade denna, inga problem med något. Hade pengarna dagen efter uttag utan någon identifikation. Skulle fylla i mobilnumret det var det enda men ingen som ringt.

nasdor 2015-02-01 23:26

888bet har en ny bonus på 100% upp till 1250 kr. Insättning måste omsättas 1 gång innan bonus syns på kontot. Någon som har kört den?

http://www.888sport.com/sv/framjande.htm

Villkor
Spoiler:
Erbjudandet gäller endast nya kunder. Befintliga eller tidigare 888sport-kunder omfattas inte av detta erbjudande.

Du måste registrera dig via denna länk för att bli berättigad.

Endast tillgängligt för kunder bosatta i Sverige

100 % matchning på din första insättning, upp till 1 250 kronor är tillgänglig. Bonusen kommer att sättas in på ditt konto när ditt första insättningsbelopp har omsatts en gång med ackumulerade odds om 1,50 eller högre.

När bonusen har satts in på ditt konto kommer bonusbeloppet alltid att användas först.

För att kunna ta ut bonusbeloppet måste det satsas totalt åtta (8) gånger med ackumulerade odds om 1,50 eller högre. Varenda vad måste avgöras för att räknas gentemot insatskraven. Endast spel på ”sportsodds” räknas gentemot insatskraven.

Inlösta och ogiltigförklarade vad räknas inte mot insatskraven.

När bonusen har aktiverats kan du inte ta ut några pengar förrän bonuskraven har uppfyllts.

Alla insatser ska klareras inom 60 dagar, om insatserna inte klareras inom denna period ska all bonus och alla vinster till följd av satsningar förverkas.
Detta erbjudande är begränsat till en bonus per person, hushåll, IP, enhet, e-postadress eller uppsättning betalningsuppgifter.

888sport-erbjudanden är avsedda för hobbyspelare och det kan därför hända att enskilda kunders rätt att ta del av kampanjerbjudanden begränsas av 888sport.

888sports beslut är slutgiltigt i alla frågor som berör bonustudelning och kan inte komma i fråga för omprövning eller överklagas av någon deltagare eller utomstående part.

888sport förbehåller sig rätten att hålla inne eller återta bonusbetalningar och vinster som genereras via denna bonus om bonus felaktigt tillgodoräknats eller missbruksmönster upptäcks. Detta inkluderar att täcka alla utfall i ett visst spel/event/händelse av en medlem eller grupp medlemmar. Beslutet fattas efter 888sports egna omdöme.

All bonus måste användas i enlighet med 888sports allmänna villkor.

888sport förbehåller sig rätten att ändra eller ställa in eller avbryta detta erbjudande när som helst och utan förhandsbesked.

nock 2015-02-02 03:43

Citat:

Ursprungligen postat av nasdor (Inlägg 404087)
888bet har en ny bonus på 100% upp till 1250 kr. Insättning måste omsättas 1 gång innan bonus syns på kontot. Någon som har kört den?

http://www.888sport.com/sv/framjande.htm

Villkor
Spoiler:
Erbjudandet gäller endast nya kunder. Befintliga eller tidigare 888sport-kunder omfattas inte av detta erbjudande.

Du måste registrera dig via denna länk för att bli berättigad.

Endast tillgängligt för kunder bosatta i Sverige

100 % matchning på din första insättning, upp till 1 250 kronor är tillgänglig. Bonusen kommer att sättas in på ditt konto när ditt första insättningsbelopp har omsatts en gång med ackumulerade odds om 1,50 eller högre.

När bonusen har satts in på ditt konto kommer bonusbeloppet alltid att användas först.

För att kunna ta ut bonusbeloppet måste det satsas totalt åtta (8) gånger med ackumulerade odds om 1,50 eller högre. Varenda vad måste avgöras för att räknas gentemot insatskraven. Endast spel på ”sportsodds” räknas gentemot insatskraven.

Inlösta och ogiltigförklarade vad räknas inte mot insatskraven.

När bonusen har aktiverats kan du inte ta ut några pengar förrän bonuskraven har uppfyllts.

Alla insatser ska klareras inom 60 dagar, om insatserna inte klareras inom denna period ska all bonus och alla vinster till följd av satsningar förverkas.
Detta erbjudande är begränsat till en bonus per person, hushåll, IP, enhet, e-postadress eller uppsättning betalningsuppgifter.

888sport-erbjudanden är avsedda för hobbyspelare och det kan därför hända att enskilda kunders rätt att ta del av kampanjerbjudanden begränsas av 888sport.

888sports beslut är slutgiltigt i alla frågor som berör bonustudelning och kan inte komma i fråga för omprövning eller överklagas av någon deltagare eller utomstående part.

888sport förbehåller sig rätten att hålla inne eller återta bonusbetalningar och vinster som genereras via denna bonus om bonus felaktigt tillgodoräknats eller missbruksmönster upptäcks. Detta inkluderar att täcka alla utfall i ett visst spel/event/händelse av en medlem eller grupp medlemmar. Beslutet fattas efter 888sports egna omdöme.

All bonus måste användas i enlighet med 888sports allmänna villkor.

888sport förbehåller sig rätten att ändra eller ställa in eller avbryta detta erbjudande när som helst och utan förhandsbesked.

verkar ju riktigt bra, men den bonusen går inte att hitta genom deras sida, så var har du fått länken ifrån? är 888 ett pålitligt bolag?

theskab 2015-02-02 13:47

Citat:

Ursprungligen postat av nasdor (Inlägg 404087)
888bet har en ny bonus på 100% upp till 1250 kr. Insättning måste omsättas 1 gång innan bonus syns på kontot. Någon som har kört den?

http://www.888sport.com/sv/framjande.htm

Villkor
Spoiler:
Erbjudandet gäller endast nya kunder. Befintliga eller tidigare 888sport-kunder omfattas inte av detta erbjudande.

Du måste registrera dig via denna länk för att bli berättigad.

Endast tillgängligt för kunder bosatta i Sverige

100 % matchning på din första insättning, upp till 1 250 kronor är tillgänglig. Bonusen kommer att sättas in på ditt konto när ditt första insättningsbelopp har omsatts en gång med ackumulerade odds om 1,50 eller högre.

När bonusen har satts in på ditt konto kommer bonusbeloppet alltid att användas först.

För att kunna ta ut bonusbeloppet måste det satsas totalt åtta (8) gånger med ackumulerade odds om 1,50 eller högre. Varenda vad måste avgöras för att räknas gentemot insatskraven. Endast spel på ”sportsodds” räknas gentemot insatskraven.

Inlösta och ogiltigförklarade vad räknas inte mot insatskraven.

När bonusen har aktiverats kan du inte ta ut några pengar förrän bonuskraven har uppfyllts.

Alla insatser ska klareras inom 60 dagar, om insatserna inte klareras inom denna period ska all bonus och alla vinster till följd av satsningar förverkas.
Detta erbjudande är begränsat till en bonus per person, hushåll, IP, enhet, e-postadress eller uppsättning betalningsuppgifter.

888sport-erbjudanden är avsedda för hobbyspelare och det kan därför hända att enskilda kunders rätt att ta del av kampanjerbjudanden begränsas av 888sport.

888sports beslut är slutgiltigt i alla frågor som berör bonustudelning och kan inte komma i fråga för omprövning eller överklagas av någon deltagare eller utomstående part.

888sport förbehåller sig rätten att hålla inne eller återta bonusbetalningar och vinster som genereras via denna bonus om bonus felaktigt tillgodoräknats eller missbruksmönster upptäcks. Detta inkluderar att täcka alla utfall i ett visst spel/event/händelse av en medlem eller grupp medlemmar. Beslutet fattas efter 888sports egna omdöme.

All bonus måste användas i enlighet med 888sports allmänna villkor.

888sport förbehåller sig rätten att ändra eller ställa in eller avbryta detta erbjudande när som helst och utan förhandsbesked.

Har kört igenom omsättnings kravet, väntar nu på bonusen, inom 72h sa de på support mailen. Även uttag tar tid, får se när pengarna landar på skrill. Återkommer om när bonusen kommer. Bra odds annars, samma som unibet.

http://www.betsmart.se/
http://oddsbonusar.se/bonus/888sport/

Där har du 2 länkar som har erbjudandet.

nock 2015-02-02 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 404166)
Har kört igenom omsättnings kravet, väntar nu på bonusen, inom 72h sa de på support mailen. Även uttag tar tid, får se när pengarna landar på skrill. Återkommer om när bonusen kommer. Bra odds annars, samma som unibet.

http://www.betsmart.se/
http://oddsbonusar.se/bonus/888sport/

Där har du 2 länkar som har erbjudandet.

Ja tyckte de likna exakt sida som unibet. Inom 72h för o få bonusen o sen att uttag tar tid bådar ju inte gott. Hoppas de inte blir nått krångel för dig :smoke:

kingofding 2015-02-02 18:50

888 bolaget har funnits i pokersvängen väldigt länge. Att dom inte skulle betala ut pengar vid vinst är extremt otroligt enligt mig.

mapa0402 2015-02-02 20:19

En jävligt skum grej med 888 är att dom mailar ut lösenordet(!) när man reggar kontot, kollade skräppost och såg det där.

WizardofAhhs 2015-02-02 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av nasdor (Inlägg 404087)
888bet har en ny bonus på 100% upp till 1250 kr. Insättning måste omsättas 1 gång innan bonus syns på kontot. Någon som har kört den?

http://www.888sport.com/sv/framjande.htm

Villkor
Spoiler:
Erbjudandet gäller endast nya kunder. Befintliga eller tidigare 888sport-kunder omfattas inte av detta erbjudande.

Du måste registrera dig via denna länk för att bli berättigad.

Endast tillgängligt för kunder bosatta i Sverige

100 % matchning på din första insättning, upp till 1 250 kronor är tillgänglig. Bonusen kommer att sättas in på ditt konto när ditt första insättningsbelopp har omsatts en gång med ackumulerade odds om 1,50 eller högre.

När bonusen har satts in på ditt konto kommer bonusbeloppet alltid att användas först.

För att kunna ta ut bonusbeloppet måste det satsas totalt åtta (8) gånger med ackumulerade odds om 1,50 eller högre. Varenda vad måste avgöras för att räknas gentemot insatskraven. Endast spel på ”sportsodds” räknas gentemot insatskraven.

Inlösta och ogiltigförklarade vad räknas inte mot insatskraven.

När bonusen har aktiverats kan du inte ta ut några pengar förrän bonuskraven har uppfyllts.

Alla insatser ska klareras inom 60 dagar, om insatserna inte klareras inom denna period ska all bonus och alla vinster till följd av satsningar förverkas.
Detta erbjudande är begränsat till en bonus per person, hushåll, IP, enhet, e-postadress eller uppsättning betalningsuppgifter.

888sport-erbjudanden är avsedda för hobbyspelare och det kan därför hända att enskilda kunders rätt att ta del av kampanjerbjudanden begränsas av 888sport.

888sports beslut är slutgiltigt i alla frågor som berör bonustudelning och kan inte komma i fråga för omprövning eller överklagas av någon deltagare eller utomstående part.

888sport förbehåller sig rätten att hålla inne eller återta bonusbetalningar och vinster som genereras via denna bonus om bonus felaktigt tillgodoräknats eller missbruksmönster upptäcks. Detta inkluderar att täcka alla utfall i ett visst spel/event/händelse av en medlem eller grupp medlemmar. Beslutet fattas efter 888sports egna omdöme.

All bonus måste användas i enlighet med 888sports allmänna villkor.

888sport förbehåller sig rätten att ändra eller ställa in eller avbryta detta erbjudande när som helst och utan förhandsbesked.

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 404108)
verkar ju riktigt bra, men den bonusen går inte att hitta genom deras sida, så var har du fått länken ifrån? är 888 ett pålitligt bolag?

Lirat poker där för ett par år sedan. Stabil trafik sedan många år tillbaka. Har tagit ut pengar tidigare, kan dock inte svara på om de var särskilt snabba eller inte då minnet sviker. Definitivt ett av de pålitligare bolagen iaf.

theskab 2015-02-03 01:34

Nu hade bonusen kommit in. De som godkänner bonusen kanske inte jobbar helg.. Blev ju klar med omsättningen i lördags.

nock 2015-02-03 03:19

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 404307)
Nu hade bonusen kommit in. De som godkänner bonusen kanske inte jobbar helg.. Blev ju klar med omsättningen i lördags.

nice, deras support verkar ju va totalt under isen, mailade dom igår förmiddags fortfarande inte fått något svar :cry:

har dom endast de där kontaktformuläret man fyller i via deras sida för att nå support eller finns det en support-email, vilken adress e de i så fall?

theskab 2015-02-03 07:15

[email protected] använde jag mig av.

Mitt uttag kom igår också så nu är det bara bonusen kvar på kontot att spela upp ;)

nock 2015-02-03 07:42

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 404318)
[email protected] använde jag mig av.

Mitt uttag kom igår också så nu är det bara bonusen kvar på kontot att spela upp ;)


tackar! mailar dit nu så får vi se vad som händer.

nasdor 2015-02-03 23:10

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 404318)
[email protected] använde jag mig av.

Mitt uttag kom igår också så nu är det bara bonusen kvar på kontot att spela upp ;)

Så det gick att ta ut insättningen+vinst innan bonusen? Det är ju ganska bra då de flesta bruka låsa pengarna.

Har försökt hitta fler bonusar som man vid första ögonkastet la åt sidan... Netbet har 50% upp till 500 kr. Dock ej handikapp eller över/under-spel.

nock 2015-02-04 02:11

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 404321)
tackar! mailar dit nu så får vi se vad som händer.

Fortfarande inget svar, stod att det kunde ta upp till 36tim innan man får svar från support, 12 tim kvar nu då, sjukt kass support alltså :rant:

jaroiten 2015-02-04 04:34

Man behöver alltså inte skriva i någon bonuskod utan bara klicka på "Gå med" via den där länken?

theskab 2015-02-04 05:21

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 404559)
Man behöver alltså inte skriva i någon bonuskod utan bara klicka på "Gå med" via den där länken?

Gå med via länken, sätt in 1250, omsätt det en gång. Sen kommer bonusen.
Vann på sidan så innan bonusen kom så kunde jag plocka ut pengarna vilket gick bra efter att man verifierat kontot.

nock 2015-02-04 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 404560)
Gå med via länken, sätt in 1250, omsätt det en gång. Sen kommer bonusen.
Vann på sidan så innan bonusen kom så kunde jag plocka ut pengarna vilket gick bra efter att man verifierat kontot.

Har fortfarande inte fått något svar från deras support. Mailat dom igen till de adresser jag kunde hitta ([email protected], [email protected]) väldigt märkligt.

mapa0402 2015-02-04 21:17

Jag gick via länken men har tydligen fått någon bonus som går i 100kr bets, läs noga vad ni godkänner

theskab 2015-02-04 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 404707)
Har fortfarande inte fått något svar från deras support. Mailat dom igen till de adresser jag kunde hitta ([email protected], [email protected]) väldigt märkligt.

Samma adresser som jag använde mig av, skickade i helgen och fick svar under dagen.

theskab 2015-02-05 07:59

Någon som kört igenom denna bonusen ?
http://se.10bet.com/se100-bonus/

Finns ju även som 2000kr men då bara 50%

WizardofAhhs 2015-02-05 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av bulle (Inlägg 397577)
För att avlasta tråden om Bonustrading skapar jag denna tråd för att samla alla aktuella välkomstbonusar. Tipsa gärna om bonusar i denna tråd så ska jag försöka hålla detta inlägg uppdaterat så gott det går. Vill ni diskutera en specifik bonus så ta det i respektive tråd. Finns det ingen tråd om spelbolaget i fråga så skapa ett! Cred till neonguy och Galeocerdo cuvier som ursprungligen sammanställde denna lista.

Insättningsbonusar (Samtliga 100% på första insättningen)
Bet365 - 1000:- (+ 500:- mobil)
Unibet - 1200:- (120%)
ComeOn - 3000:-
Betsson - 1000:-
Nordicbet - 1000:-
William Hill - 1000:-
Mobilbet - 3000:-
SuperLenny - 500:-
24hbet - 150€
Rivalo - 100€
Tipico - 100€
Guts - 500:-

Gratisspel
Betsafe - 1000:-
Ladbrokes - 1000:-
Expekt - 1000:-
Sportingbet - 500:-
Bwin - 500:-
Betway - 500:-
BetClic - 200:-
BetVictor - 20£
YouWin - 10€

B-listan (enligt min åsikt tveksamt lönande bonusar/för krångliga)
Cardbet - €1000
BetRedKings - 1000:-
10bet - 50% upp till 2000:-
Titanbet - 50:- per dag om du sätter in 500:-
Redbet/Whitebet
Wettpunkt - 10% upp till 100€
888sport - 800:- i gratisspel utfördelat på flera vad
Jetbull - 50% upp till 75€
ExclusiveBet - 50% upp till 750:-
Totesport - Matchar upp till 5% av 25£
NetBet - 50% upp till 50£
Norskespill - 1000:-
Mybet - 25% upp till €50
138.com - 50% upp till 50£
VipStakes - 50% till 1000:-
Eypobet - 100€

Utökar denna lista. Den som sitter på erfarenheter från dessa sajter får gärna hojta till. Själv är jag mest intresserad i huruvida de är skattefria eller inte. De två nedersta tycks vara tyska bolag.

www.Sports18.betin.com/en (100% upp till 100€)
www.Leonbets.com (150% upp till 150$ - via Skrill)
www.Betadonis.com (25% upp till 500$)
www.Tonybet.com (50% upp till 100€)
www.Mybookie.ag (Freeplay 50% upp till 2000$)
www.Sportsbetting.ag (25% upp till 1000$)

bulle 2015-02-05 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 404870)
Någon som kört igenom denna bonusen ?
http://se.10bet.com/se100-bonus/

Finns ju även som 2000kr men då bara 50%

Är villkoren översatta med Google translate eller? Sjukt svårt att tyda.

100% upp till 1000 kr
Omsätt insatsen en gång för att få tillgång till bonusen
Bonus+insatsen ska omsättas x5, dvs. 10000 kr
Minsta odds 1,60
Handikapp-spel samt Över/under räknas inte mot omsättningen
Punkt 5 fattar jag inte ett skit av. Man kan max omsätta 500 kr per bet eller vad fan försöker de säga? :whoco5:


Var står det om 2000 kr bonusen?

karpafan 2015-02-05 17:06

Triobet gäller inte oss svenskar!


Endast nya användare registrerade i Estland, Lettland eller Litauen är berättigade till denna bonus.
NordicBet har rätt att dra tillbaka detta erbjudande när som helst.

theskab 2015-02-05 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av bulle (Inlägg 404950)
Är villkoren översatta med Google translate eller? Sjukt svårt att tyda.

100% upp till 1000 kr
Omsätt insatsen en gång för att få tillgång till bonusen
Bonus+insatsen ska omsättas x5, dvs. 10000 kr
Minsta odds 1,60
Handikapp-spel samt Över/under räknas inte mot omsättningen
Punkt 5 fattar jag inte ett skit av. Man kan max omsätta 500 kr per bet eller vad fan försöker de säga? :whoco5:


Var står det om 2000 kr bonusen?

Punkt 5 uppfattar jag det som så, max 500/bet alltså minst 4st bet för att köra igenom 2000kr.

http://se.10bet.com/promotions/sports/welcome_bonus/
Detta är den vanliga välkomstbonusen. 50% upp till 2000kr.

Omsättning 5x (30000) kanske lite saftig att spela igenom.

theskab 2015-02-05 22:08

Citat:

Ursprungligen postat av WizardofAhhs (Inlägg 404949)
Utökar denna lista. Den som sitter på erfarenheter från dessa sajter får gärna hojta till. Själv är jag mest intresserad i huruvida de är skattefria eller inte. De två nedersta tycks vara tyska bolag.

www.Sports18.betin.com/en (100% upp till 100€)
www.Leonbets.com (150% upp till 150$ - via Skrill)
www.Triobet.com (100% upp till 50€)
www.Betadonis.com (25% upp till 500$)
www.Tonybet.com (100% upp till 100€)
www.Mybookie.ag (Freeplay 50% upp till 2000$)
www.Sportsbetting.ag (25% upp till 1000$)

www.Tonybet.com (100% upp till 100€)
Hittar bara 50% upp till 100Euro på deras sida. Har du någon kod?

WizardofAhhs 2015-02-06 14:23

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 405070)
www.Tonybet.com (100% upp till 100€)
Hittar bara 50% upp till 100Euro på deras sida. Har du någon kod?

Ber om ursäkt, 50% ska det förstås stå.

m1891 2015-02-10 10:36

Tja grabbar!

Reggade mig på 888sport i söndags, och då till en bonus på 1250kr. Jag körde igenom kravet på min insättning och har nu i dagsläget ännu inte fått min bonus utbetald.

Även gjort två uttag från kontot som inte blivit behandlade på 36h nu? Och då har jag styrkt min identitet och fått mail som bekräftar det.

Satt även i "kö" med deras support i över 1.5h igår tills det helt plötsligt bröts, och har inte fått svar på ett enda mail nu.

Någon med erfarenhet av 888sport?

m1891 2015-02-10 11:01

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 404707)
Har fortfarande inte fått något svar från deras support. Mailat dom igen till de adresser jag kunde hitta .


Hur gick det för dig, fått något svar?

Caleb 2015-02-10 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av m1891 (Inlägg 406116)
Tja grabbar!

Reggade mig på 888sport i söndags, och då till en bonus på 1250kr. Jag körde igenom kravet på min insättning och har nu i dagsläget ännu inte fått min bonus utbetald.

Även gjort två uttag från kontot som inte blivit behandlade på 36h nu? Och då har jag styrkt min identitet och fått mail som bekräftar det.

Satt även i "kö" med deras support i över 1.5h igår tills det helt plötsligt bröts, och har inte fått svar på ett enda mail nu.

Någon med erfarenhet av 888sport?


Jag mailade själv 888sport i fredags med frågor angående bonusen. Inget svar här heller. Känns ju lite svajigt.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved