Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-20, 20:19   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 52
Sharp$: 766
Standard

Norskespill?


Någon som testat denna?
100% onus upp till 5000.
https://norskespill.com/Promotions/Home
snabeln är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 14:45   #2
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tror inte någon härinne är så dum att testa en sida med enbart e-mail som kontaktmöjlighet?

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tomte (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 15:15   #3
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Alla vet väl att norskar är världens lömskaste folk...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+100)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 16:29   #4
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

norskar, och ord som oddsmatrix och everymatix (och va som nu verkar vara inblandat där) låter lite väl MLM-aktigt för min smak iaf, utan att att orka gräva i det mer så säger mini-sverker i huvet: i soptunnan med det
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2013-06-22 klockan 16:46.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 19:40   #5
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Oddsmatrix-klon som sagt, ingen oddshantering eller risk, begränsat utbud och totalt fokuserade på Norska marknaden...
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 20:29   #6
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Oddsmatrix-klon som sagt, ingen oddshantering eller risk, begränsat utbud och totalt fokuserade på Norska marknaden...
Jo, orkade inte kika nåt, bara klingade pyramidspel med de orden och som bekant inte ovanligt dom kommer från norge

edit: Bakom everymatrix som är bakom allt verkar vara samma gäng som betbrain. Iaf headquarters på samma adress, plus ett gäng andra företag med om man googlar på adressen. Vem som är bakom Norskespill med endast en e-post kontakt är ju värre och säga.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2013-06-22 klockan 20:43.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 08:44   #7
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 879
Sharp$: 8161
Standard

grym bonus ju bästa jag nånsin sätt! riktigt bra utbud på tennis ner till future nivå. 5000 free Money!?
wallin1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 13:53   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallin1 Visa inlägg
grym bonus ju bästa jag nånsin sätt! riktigt bra utbud på tennis ner till future nivå. 5000 free Money!?
Well man måste omsätta 60000 SEK på 30 dagar, maxinsats 1000 SEK per spel och minimumodds 1.8. Dessutom dåliga odds. Jag tycker inte det verkar särskilt lätt.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 18:25   #9
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 52
Sharp$: 766
Standard

Jag testade att föra över 100 euro med bonuskoden.
Fick aldrig bonusen, mailade och fick ett snabbt svar.
Han menade att jag tackat nej till bonusen i samband med överföringen.
Varför inte vara snäll att göra det manuellt då?
Jag tog ut pengarna igen.
Går bara med banköverföring, återkommer om det blir några problem.
snabeln är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-28, 15:56   #10
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 21
Sharp$: 69
Standard

Norskaspill


Jag har lurat på denna bonus nu ett tag, öppnade konto hos dom för en dryg månad sen utan att sätta in pengar. Dm ringde mig dagen efter och önskade mig välkommen och frågade lite om vad jag brukade spela på och sånt, vad jag tyckte om sidan o.s.v. Han som ringde var Svensk och lät iaf seriös på det sätt han pratade.

Ingen här som gjort denna ännu ?

Den är ju alldeles för bra för att låta vara. Och egentligen spelar det ingen roll att man får göra Max 1000:- stora spel, deras odds ligger under det mesta och det är svårt att hitta bra matchningar och personligen försöker jag omsätta sådana bonusar med flera mindre spel även om slutresultatet kanske blir det samma.

/Wiggy
Wiggy66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-06, 01:16   #11
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 891
Standard

Någon som har testat och kan dela med sig av sina erfarenheter från sidan? Tänkte nämligen börja där men vill gärna veta mer.

//
Puppym12
Puppym12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 12:52   #12
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Ligg undan "norske spill"..
vi diskuterar olika bolag och ingen har naagot gott att saega om dessa,
om dom fortfarande "lever".
Vi har haft 3-4 olika slika erbjudande det sista aaret, ingen av dessa "bolag"
aer serioesa och om dom fortfarande lever saa aer dom helt anonyma foer
oss som spelar serioest.

Naa verkar det som Oddsen.no ocksaa har gett upp, dom har tagit bra betalt
foer daarlige tips i maanga aar. Nu verkar det som kunderna har faatt nog,
det aer bra ! Sjaelva har dom som staar bak nog tjaenat endel, eftersom maanga
har betalat bra, men nu tror jag det aer helt slut.

Heja Sverige!
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 21:35   #13
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Tog deras sportbonus : https://norskespill.com/Promotions/T...sino/norsport2

Efter jag omsatt bonusen med råge, spelade för lite mer än 4000kr extra i omsättning av rent glömska så undrade jag varför det stod jag var tvungen omsätta lite över 2000kr till, såhär sa deras livechat:

Lars - Support

Hei Takk for at du kontakter Norskespill support.

Lars Din bonus må omsettes 6 ganger bonus + insättning. Det stemmer at du har igjen 2177kr å omsette.

Jag- det är inte vad som står i reglerna? 4. Bonusen må omsettes minst 6 ganger med odds 1.60 eller høyere innen 60 dager. står inget om insättningen ska omsättas
så antingen säger du fel nu eller så står det fel i era regler?

Lars Det er 6x bonus + innskudd. Om det er noen skrivefeil på våres norske regler og vilkår så gjelder Engelske regler og vilkår.

Jag- 4. The bonus amount must be turned over (wagering requirement) 6 times with odds 1.60 or higher within 60 days, before any part of the deposit, bonus funds or associated winnings can be withdrawn from the customer´s account. Så står samma sak där, står inget om att insättningen ska omsättas , om nu de engelska villkoren gäller så borde jag ha omsatt min bonus nu, ni kan ju inte skriva på båda norska och engelska vad som gäller sen säger ni en helt annan sak när jag kontaktar support, ni lurar ju kunder och mig då?

Lars Tyvåar så har du igjen 2177kr å omsette. Da bonusen må omsettes 6x innskudd + bonus. Om du avbryter bonusen din nå så vil du miste din bonus balanse og få igjen 990kr.

Jag- ok förstår, ska omsätta 2177kr till. men varför säger era regler en sak och du en annan sak? vilka regler är det som gäller om varken den engelska eller norska reglerna stämmer?

LarsDet er en skrivefeil, som vil bli rettet opp på.


Så alltså ni som tänkte ta deras sportbonus, se upp för den ska omsättas 12 gånger, inte 6 som det står på sidan, helt värdelöst att ta den bonusen då pga deras odds etc. Plus dom verkar helt strunta i att informera sina kunder om de rätta reglerna.

nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 22:03   #14
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Kan tillägga att Norskespill tar 3 % insättningsavgift, även på Skrill/NETeller.

Utöver detta så fick jag en för liten bonus. Satte in 1000 (egentligen 1030 SEK, då 30 SEK drogs i avgift) men hade endast 1867 SEK totalt på kontot efter att jag aktiverat bonusen.

Vet inte om de aktiverar bonusen i form av NOK, men verkar inte så då valutan på mitt konto och min insättning var i SEK.
Oddsen är under all kritik. Troligtvis det sämsta bolaget jag någonsin haft att göra med.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 22:02   #15
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Tog deras sportbonus : https://norskespill.com/Promotions/T...sino/norsport2

Efter jag omsatt bonusen med råge, spelade för lite mer än 4000kr extra i omsättning av rent glömska så undrade jag varför det stod jag var tvungen omsätta lite över 2000kr till, såhär sa deras livechat:

Lars - Support

Hei Takk for at du kontakter Norskespill support.

Lars Din bonus må omsettes 6 ganger bonus + insättning. Det stemmer at du har igjen 2177kr å omsette.

Jag- det är inte vad som står i reglerna? 4. Bonusen må omsettes minst 6 ganger med odds 1.60 eller høyere innen 60 dager. står inget om insättningen ska omsättas
så antingen säger du fel nu eller så står det fel i era regler?

Lars Det er 6x bonus + innskudd. Om det er noen skrivefeil på våres norske regler og vilkår så gjelder Engelske regler og vilkår.

Jag- 4. The bonus amount must be turned over (wagering requirement) 6 times with odds 1.60 or higher within 60 days, before any part of the deposit, bonus funds or associated winnings can be withdrawn from the customer´s account. Så står samma sak där, står inget om att insättningen ska omsättas , om nu de engelska villkoren gäller så borde jag ha omsatt min bonus nu, ni kan ju inte skriva på båda norska och engelska vad som gäller sen säger ni en helt annan sak när jag kontaktar support, ni lurar ju kunder och mig då?

Lars Tyvåar så har du igjen 2177kr å omsette. Da bonusen må omsettes 6x innskudd + bonus. Om du avbryter bonusen din nå så vil du miste din bonus balanse og få igjen 990kr.

Jag- ok förstår, ska omsätta 2177kr till. men varför säger era regler en sak och du en annan sak? vilka regler är det som gäller om varken den engelska eller norska reglerna stämmer?

LarsDet er en skrivefeil, som vil bli rettet opp på.


Så alltså ni som tänkte ta deras sportbonus, se upp för den ska omsättas 12 gånger(!) inte 6 som det står på sidan, helt värdelöst att ta den bonusen då pga deras odds etc. Plus dom verkar helt strunta i att informera sina kunder om de rätta reglerna.

Snart inne på 2 dygnet och dom har fortfarande inte ändrat på reglerna, jag frågade även livechat nu fast en annan i personalen om det stämmer man ska omsätta 12 ggr samt varför det står något annat i bonusen, dom bekräftade det var 12 ggr som gäller men varför det står något annat i reglerna hade dom inget svar på. bye bye norskespill.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td