![]() |
En tvåa på Frölunda borta mot FBK ger just nu finfina 3.10 hos Nordicbet. 3U in där.
Växjö hemma mot Luleå är också ett bra spel till 2.45. 2U. |
Citat:
Funderar på Växjö idag. |
luleå har grym +statistik på växjö!
liksom färjestad har mot frölunda... jag tror på modo och luleå ikväll! |
Modo tar att ikväll!
|
Det blir formstarka Modo (1.90) ML hos Bet365 för mig ikväll.
3-Units |
och en liten liten slant på leksand ;)
|
Citat:
|
3U på HV borta mot Leksand till 2.50.
|
inte för att Leksand imponerat, men HV får visa mera innan jag tror att dom vinner borta
jag spelar LIF tror även att Brynäs är det bättre laget ikväll. ett litet spel på modo oxå... |
Kör på en trippel ikväll.
Brynäs - Linköping: Över 4.5 Ordinarie tid. Frölunda - Modo: Under 4.5 Ordinarie tid. Leksand - HV71: Leksand ML @6.17 Lycka till gott folk! :) |
Citat:
:sad: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Aja det tar vi igen imorrn! :cheers: |
Citat:
|
Den vinsten behövde vi leksingar :thumbup:
|
vad har hänt med örebro?
3 poäng på dom 7 senaste matcherna. har inte tagit en fullpoängare sedan dom sist mötte luleå. tror örebro fortsätter sin kräftgång och luleå tar revansch ikväll! AIK - Färjestad luktar X lång väg! skellefteå - växjö tycker jag är lurig...båda lagen är ojämna, och man vet inte var man har dom ifrån match till match. normalt ska väl norrlaget vinna...men jag blir inte förvånad om växjö kan störa! blir bara spel på luleå ikväll! |
Citat:
AIK är svårtippade. Presterar deras förstakedja kan de slå vem som helst, men ganska klent bakom den. |
Chansar på handicap luleå -1.5 och sätter ihop det med Skellefteå med handicap -1.5 vilket ger 5.5 i odds @ unibet. Insats 1000kr! Gl hf
|
Svår tippat idag.
Kör på Över 4.5 mål i Skellefteå - Växjö matchen. Skellefteå har ett snitt på 3.22 i antalet gjorda mål och 2.33 i antalet insläppta mål hemma vilket blir ett snitt på 5.55 mål per hemma match. Känns okej till ett odds av 1.80 @ Unibet. I Örebro - Luleå matchen spelar jag rak 2:a på Luleå då Örebro som sagt är nere i en djup svacka och jag ser inte varför dom skulle bryta den trenden mot ett jävulskt revansch suget Luleå som senat förlorade hemma derbyt mot ärkerivalerna Skellefteå. Kommer bli en bra match där Luleå ger 110% för att få med sig 3poäng hem till Norrbotten. Detta till ett odds av 1.90 @ Unibet. Jag väljer att göra en dubbel av denna till 3.42 i odds för att öka på vinsten ;) Lycka till ikväll alla med era spel! FÖR NU JÄVLAR SKA DEGEN HEM! :cheers: :D |
1-0 till örebro efter 2 perioder!
men jag är tveksam till att dom orkar stå emot luleå i sista... tycker det är ett gyllene läge att smaska in en liten peng på luuulé! sen en fråga som säkert många med mig ställer sig . ÄR inte färjestad bättre än så här? kommer dom att harva bland dom nedre strecken den här säsongen? |
tu tu tu tu tu - MÅL!
Jäklar va det plingar från Örebro. |
Citat:
men onödigt av luleå att släppa in i alla fall ett av målen :rant: |
Jag tror jag avlider.
Inget av spelen satt. :sad: |
Leksand, Brynäs och Linköping är dagens vinnare :cheers:
|
Citat:
HV 71- Brynäs matchen med Brynäs ML @ 2.3 ? Kan inte se varför det är så höga odds att Brynäs ska vinna? Okej att HV vann senast dom spelade men Brynäs ligger ju 5:a i tabellen och HV sist. Sen har ju brynäs vunnit dom tre senaste matcherna dom spelat medans HV förlorat 9 av dom 10 senaste spelade. |
Citat:
Hv är dagens bästa spel. Man hade vunnit senast mot Leksand om inte domaren fått för sej att avgöra matchen till Leksands fördel. |
Nej du, Robfri. Det var Jämtin som avgjorde matchen alldeles själv :-)
|
Citat:
|
Citat:
så jag tänkte hålla med dig i det här inlägget robfri. men...nej...jag har fortfarande en känsla av att HV kammar noll ikväll...oxå! |
Citat:
Med det i åtanke, & framförallt skadeläget i Brynäs känns det som ett sunt spel på Hv (för mej). |
kollade på statistiken....
8 av dom 10 senaste HV - Brynäs har gått till förlängning :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Vart hittar ni skadelistan över Brynäs? |
Citat:
Sen gillar jag absolut inte att spelare överdriver fast Leksand är mitt lag. |
är det någon som har koll på lineupen i Linköping-Modo?
|
Citat:
dumstrut på! :cry: men jag gläds åt "våra" 2 poäng :clap: |
Citat:
|