Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Hockey VM (https://www.sharps.se/forums/ishockey/2520-hockey-vm/)

snickarn 2010-05-18 21:16

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 40347)

Med det lätta schemat Sverige har så lär man ta sig till finalen.

Tycker 6.60 på Sverige vinner guld är riktigt bra, finns på betfair

Glöm inte att Ryssarna är i en klass för sig i det här VM:et, har väldigt svårt att se att något lag rår på de!

htsolna08 2010-05-18 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av sharp (Inlägg 40348)
Glöm inte att Ryssarna är i en klass för sig i det här VM:et, har väldigt svårt att se att något lag rår på de!

6.60 på Sverige i en eventuell final mot Ryssland är riktigt bra även om Ryssland lär vara storfavoriter , men vem vet Ryssland kanske åker ut mot Kanada? eller mot vinnaren mellan Finland-Tjeckien och då är 6.60 på Sverige mumma :yes:

Oddset har sjunkit till 5.40 nu

linfre 2010-05-18 21:27

Satt precis och tänkte på det oddset. Helt klart spelvärde i den. Tycker det är konstigt att Kanada klassas som större favoriter med det lag dom har och framförallt spelschemat med bra mycket hårdare matcher framför sig.

Tror på Ryssland-Sverige i final och hoppas på skräll. För final ska Sverige ta sig till utan större problem nu.

Jag spelar Sverige som VM vinnare till 6.6 2u

Qirren 2010-05-18 21:38

Den felaktiga infon kan ni tacka Pettersson på hockeysverige.se för. (han har nu tagit bort sin bloggpost om det).

Det som gäller är följande: The semi-finals will feature the winner of Russia-Canada against the winner of Switzerland-Germany, while the Sweden-Denmark winner plays the Finland-Czech Republic winner (times still to be determined).

htsolna08 2010-05-18 21:39

Då var det helt andra förutsättningar :/

linfre 2010-05-18 22:28

Fan det var ju typiskt. Tittade på tysk tv och dom kommentatorerna sa också att Sverige skulle få möta Tyskland eller Schweiz i semin om vi nu kommer dit så att säga. Men då är det som sagt andra förutsättningar om det är Tjeckien eller Finland som står för motståndet =/ Tror dock att vi tar oss till final oavsett men på högre bekostnad.

Geezer 2010-05-19 07:29

Citat:

Ursprungligen postat av Qirren (Inlägg 40353)
Den felaktiga infon kan ni tacka Pettersson på hockeysverige.se för. (han har nu tagit bort sin bloggpost om det).

Det som gäller är följande: The semi-finals will feature the winner of Russia-Canada against the winner of Switzerland-Germany, while the Sweden-Denmark winner plays the Finland-Czech Republic winner (times still to be determined).

Lita aldig på Pettersson, han kommer trotsallt från samma ställe som holms :p
Off topic, men jag stör mig alltid på i stort sett allt den människan skriver..

Qirren 2010-05-19 07:49

Citat:

Ursprungligen postat av Geezer (Inlägg 40425)
Lita aldig på Pettersson, han kommer trotsallt från samma ställe som holms :p
Off topic, men jag stör mig alltid på i stort sett allt den människan skriver..

Tar man det på rätt sätt så skriver han enligt mig ganska mycket roliga saker. :)

oscar4122 2010-05-19 08:09

Hade tänkt att spela Ryssland vinner VM, men 1,87 (som finns på betfair) är ju på tok för dåligt.
Har därför kommit på ett litet "sure bet"

Om man spelar moneyline på ryssarna genom hela slutspelet så kommer man vinna mer än 0,8265 (som blir det man vinner efter com om man spelar hos betfair) av insatsen.

det är 1,50 på dom mot kanada ML.
i semfinalen mot Schweiz/Tyskland landar det nog kring 1,05-1,10
och i final mot sverige(?) landar det säkert på 1,40 iaf.

Om man skulle spela 100 kr i kvartsfinalen, så får man tillbaka 150.
Då spelar man 150 i semifinalen, då får man tillbaka 15.
Sen spelar man 165 i finalen då får man tillbaka 231 kr!

Hips vips har man spelat Ryssland vinner VM till 2,31!

Det jag menar med surebet är att man kan laya "ryssland vinner VM" till 1,89 och gå garanterad plus minus noll ifall dom inte vinner.

Grovbenstomme 2010-05-19 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av oscar4122 (Inlägg 40428)
Hade tänkt att spela Ryssland vinner VM, men 1,87 (som finns på betfair) är ju på tok för dåligt.
Har därför kommit på ett litet "sure bet"

Om man spelar moneyline på ryssarna genom hela slutspelet så kommer man vinna mer än 0,8265 (som blir det man vinner efter com om man spelar hos betfair) av insatsen.

det är 1,50 på dom mot kanada ML.
i semfinalen mot Schweiz/Tyskland landar det nog kring 1,05-1,10
och i final mot sverige(?) landar det säkert på 1,40 iaf.

Om man skulle spela 100 kr i kvartsfinalen, så får man tillbaka 150.
Då spelar man 150 i semifinalen, då får man tillbaka 15.
Sen spelar man 165 i finalen då får man tillbaka 231 kr!

Hips vips har man spelat Ryssland vinner VM till 2,31!

Det jag menar med surebet är att man kan laya "ryssland vinner VM" till 1,89 och gå garanterad plus minus noll ifall dom inte vinner.

Finns det verkligen någon större volym av pengar på den marknaden? 1.87 känns ju jävligt pressat i sånt fall. Kanske bara någon som försökt en "fräckis"

dacer 2010-05-20 04:51

Vad säger ni, inte fan förlorar Ryssarna mot Kanada idag??

1,58 på PAF.com (bästa oddset jag hittat iaf)

Geezer 2010-05-20 05:06

Har själv spelat Ryssland @ 1.75 och Ryssland -1,5 @ 2.15.
Tog dessa direkt oddsen kom ut, hade mina föraningar om att den raka ettan skulle falla ganska mycket.

Spelar även Schweiz/Tyskland U5.5 @ 1.55. Schweizarna har haft ordentliga problem med att göra mål på slutet nu. Och tyskarna har varit bra bakåt hittills.
Faktum är att såväl Schweiz som Tyskland har gått under i varenda match hittills.

Djees 2010-05-20 07:47

Interwetten hade 1.85 på ryssarna, sjönk duktigt snabbt.

Hoppas på en rejäl skräll i Sverige/Danmark. Spelat Danmark ML @ 10.25. Sen har jag Finland ML, Schweiz ML/Under och Ryssarna. Kanske blir något special spel på ryssarna, om inte oddsen blivit slashade

Philjay 2010-05-20 07:53

jag lirar ml Kanada, Ml Tjeckien, -2.5 Sverige, u4.5 tyskland

dacer 2010-05-20 08:23

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 40637)
jag lirar ml Kanada, Ml Tjeckien, -2.5 Sverige, u4.5 tyskland

Tankar kring Kanada? Endast oddsvärde?

BOL



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved