Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Hockey VM (https://www.sharps.se/forums/ishockey/2520-hockey-vm/)

Grezea 2010-05-14 14:43

Jag är lite sugen på Lettland +2.5. Vet inte vem som ska göra Sveriges mål nu när weinis är borta och tror inte att Sverige vinner med 3 mål.

Fangtastic 2010-05-14 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av Grezea (Inlägg 39593)
Jag är lite sugen på Lettland +2.5. Vet inte vem som ska göra Sveriges mål nu när weinis är borta och tror inte att Sverige vinner med 3 mål.

Precis de jag satt och tänkte nyss. Så dåliga är inte Lettland och kan mycket väl bjuda upp till motstånd. +2.5 kör jag på 3u:cheers:

Grezea 2010-05-14 14:49

Citat:

Ursprungligen postat av Fangtastic (Inlägg 39594)
Precis de jag satt och tänkte nyss. Så dåliga är inte Lettland och kan mycket väl bjuda upp till motstånd. +2.5 kör jag på 3u:cheers:

Härligt då jobbar vi in den! :cheers:

Geezer 2010-05-14 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 39547)

mitt spel: Slovakien -1.5 @ 2.00


Jag håller med om att Slovakien normalt ska vinna denna match. Men tänk på att de spelade sena matchen igår.
Tror på underspelet i denna match.

htsolna08 2010-05-14 15:26

slovakien-danmark 0-3 efter 5 minuter

:omfg:

Boden 2010-05-14 15:37

Haha...så fel man var ute. men vem trodde att Danmark skulle leda med 4-0 (!) när inte ens 1:a är slut.

Usch...glöm och gå vidare. hehe

Geezer 2010-05-14 15:41

Haha, 6-0 efter 14 minuter. Där sprack mitt underspel, sjukt!

mutain_87 2010-05-14 18:59

Bra tråd! Har också spelat Lettland +2.5, vilka odds fick ni?

Geezer 2010-05-14 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av mutain_87 (Inlägg 39633)
Bra tråd! Har också spelat Lettland +2.5, vilka odds fick ni?

1.85 fick jag.
Spelade dock nu precis. Tycker inte Lettland har imponerat alls hittills, utan sett ovanligt bleka ut.
Men samtidigt har vi en tendens av att de som spela igår har underpresterat rejält idag, så väljer därför Lettland +2,5 i denna.

linfre 2010-05-14 20:00

Blir förvånad över hur underskattade Sverige är här på forumet just nu. Gick in nu för att se vad andra spelat och förstår inte att ingen trodde på komfortabel seger till Sverige. Visst har vi underpresterat i första gruppspelet men nu är det ny runda och som vanligt så förväntar jag mig att vi vaknar till liv.

Spelade Sverige -2.5 @ 2.33 och det är helt klart ett överodds enligt mig.

Även om vi inte har någon sniper i laget just nu så rullar det trots allt in puckar i och med att vi får många avslut. Lettland ger snart upp och fokuserar på deras viktiga match mot Norge.

Boden 2010-05-14 20:11

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 39639)
Blir förvånad över hur underskattade Sverige är här på forumet just nu. Gick in nu för att se vad andra spelat och förstår inte att ingen trodde på komfortabel seger till Sverige. Visst har vi underpresterat i första gruppspelet men nu är det ny runda och som vanligt så förväntar jag mig att vi vaknar till liv.

Spelade Sverige -2.5 @ 2.33 och det är helt klart ett överodds enligt mig.

Även om vi inte har någon sniper i laget just nu så rullar det trots allt in puckar i och med att vi får många avslut. Lettland ger snart upp och fokuserar på deras viktiga match mot Norge.

Jag var också inne på +2,5 som "alla" andra, men var "rädd" att islossningen kommer. Så jag avstod spel helt. Men visst, 2,33 var riktigt högt.

linfre 2010-05-14 20:17

Ja, islossningen stör jag mig på. Tycker inte att det är acceptabelt i en VM turnering. Men det är ett fenomen kopplat till fullsatta matcher och Sverige-Lettland lockar inte allt för många åskådare. Men förstår helt klart ditt tänk.

calahan 2010-05-14 20:52

Lettland +2.5 är ju inte kört direkt linfre? Säger inte att det blir vinst men just nu är inte ditt spel inne, vårat är det....

linfre 2010-05-14 21:24

Haha, sant Calahan. Ser ut som ni spelade helt rätt när ni valde Lettland +2.5 =) Tycker dock att Sverige faktiskt spelar bra idag och hoppas dom klarar att lyfta sig lite mer så vi inte behöver skämmas mot Kanada =P Men tycker inte siffrorna speglar matchbilden för fem öre. Sverige borde vunnit med minst fyra puckar. Sen hade ni helt rätt i att Sverige inte har någon målgörare så många öppna mål som vi bränt idag ;)

calahan 2010-05-14 21:41

Med bättre spets hade sverige vunnit med 4-5 mål, men nu har de inte det ;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved