Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Dagens ishockey 1/2 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/6210-dagens-ishockey-1-2-a/)

Grnvit 2011-02-01 16:35

Blir spel på Färjestad idag igen. Tror bara att back-to-back gynnar oss.
Det kan dock vara för att jag är enögd.. ;)
2-0 slutar den matchen säger vi.

Sen känns de andra matcherna så jvla oförutsägbara att jag inte orkar fundera mer över dem. Ska man få chansa så får det bli:
Brynäs-Modo och Ö5.5 mål
HV71-Linköping X känns mest logiskt. U5.5 mål
Södertälje SK - Frölunda HC X eller 2 om man får halvgardera sig. Dags för FHC att börja ta lite poäng nu om man vill till slutspel. U5.5 mål

forzawes 2011-02-01 17:11

Blir oerhört intressant att se hur FBK reagerar på att spela back-to-back. Inte direkt något elitseriespelarna är vana vid.

Har dålig feeling annars på kvällens matcher.

mackyyy 2011-02-01 17:42

Testar MoDorövarna till 2.87 :)

umebon 2011-02-01 17:55

FBK [email protected]
Södertälje [email protected]

Tror att FBK kan hålla i sitt positiva spel och att Dick A kan lyfta laget lite till. Lulä spela tyvärr riktigt uselt för tillfället och borta mot ett FBK som har råg i ryggen blir det svårt.
Södertälje borde ta sin match men tror det blir lite mål. Frölunda vräker inte direkt in mål på bortaplan just nu 1.83 på de sista 6 bortamatcher och då gjorde de 4 borta mot SAIK.

Boden 2011-02-01 18:46

Citat:

Ursprungligen postat av umebon (Inlägg 101949)
FBK [email protected]
Södertälje [email protected]

Tror att FBK kan hålla i sitt positiva spel och att Dick A kan lyfta laget lite till. Lulä spela tyvärr riktigt uselt för tillfället och borta mot ett FBK som har råg i ryggen blir det svårt.
Södertälje borde ta sin match men tror det blir lite mål. Frölunda vräker inte direkt in mål på bortaplan just nu 1.83 på de sista 6 bortamatcher och då gjorde de 4 borta mot SAIK.

Just därför jag tror lite på Luleå idag...dom har mött "bottenlag" på sista tiden, nu kan dom åka ner och spela utan att vara favoriter. Färjestad i sin tur är ju ingen hit på hemmaplan. Visst ska dom vara lite favorit ikväll, men så som oddsen ligger så är värdet på bortalaget.

River44 2011-02-01 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av River44 (Inlägg 101821)
Södertälje-Frölunda

Södertä[email protected](finns några med 2.30)

Tror att det kommer att bli åka av ikväll med tanke på att det är gratis inträde i Axa arena, så det kommer att bli fullsatt ikväll vilket innebär ett stort stöd för hemmaspelarna en faktor som talar för SSK.

Frölunda förlorade ju Carl Klingberg men fick Dragan Umecevic men det har nog liten
betydelse, ev kommer Frölunda sakna 1-2 spelare ikväll, men lite osäkert där.

Frölunda har bara en bortaseger på de 5 senaste(efter förlängning mot skellefteå)

SSK har inte förlorat på 9 matcher sen Yannik Lehoux kom till klubben, tror inte den
sviten bryts idag.

Visserligen är det elitserien vi pratar om, men tycker SSK är värt en slant med dessa
förutsättningar.

Det gick ju bra det där:cheers:

zpeX 2011-02-01 21:52

Tack för alla tips!

Gick riktigt bra ikväll då jag satte alla mina 3 lir:

Södertälje SK vs Frölunda
HV 71 vs Linköpings HC
Färjestad vs Luleå HF

qwerty125 2011-02-01 21:54

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 101918)
Blir spel på Färjestad idag igen. Tror bara att back-to-back gynnar oss.
Det kan dock vara för att jag är enögd.. ;)
2-0 slutar den matchen säger vi.
Sen känns de andra matcherna så jvla oförutsägbara att jag inte orkar fundera mer över dem. Ska man få chansa så får det bli:
Brynäs-Modo och Ö5.5 mål
HV71-Linköping X känns mest logiskt. U5.5 mål
Södertälje SK - Frölunda HC X eller 2 om man får halvgardera sig. Dags för FHC att börja ta lite poäng nu om man vill till slutspel. U5.5 mål

Börja tippa resultat !? :)

Overkill 2011-02-01 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av zpeX (Inlägg 102004)
Tack för alla tips!

Gick riktigt bra ikväll då jag satte alla mina 3 lir:

Södertälje SK vs Frölunda
HV 71 vs Linköpings HC
Färjestad vs Luleå HF

Hade ju varit mycket roligare för både andra och t o m dig själv om du kommer med dina spel pregame och inte efter. :innocent:

Grnvit 2011-02-01 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av qwerty125 (Inlägg 102006)
Börja tippa resultat !? :)

Hatar att tippa resultat. Komiskt att jag har tippat rätt två gånger i rad nu dock. Har inte spelat något med riktiga pengar överhuvudtaget..

zpeX 2011-02-01 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 102009)
Hade ju varit mycket roligare för både andra och t o m dig själv om du kommer med dina spel pregame och inte efter. :innocent:

Visst, tyvärr hade jag innebandyträning direkt efter plugget så jag hann inte pränta ner ett inlägg innan matchstart.. :skamsen:

Skriver innan nästa gång :)