Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nybörjarforum (https://www.sharps.se/forums/nyboerjarforum/)
-   -   Ang. Moneybookers (https://www.sharps.se/forums/nyboerjarforum/9510-ang-moneybookers/)

Galeocerdo cuvier 2016-09-26 02:09

Citat:

Ursprungligen postat av eggge (Inlägg 506419)
Jag har fått svar via mail inom 1-3 dagar senaste veckorna.

Testa släng iväg ett mail.

Konstigt..

Fick ett svar efter cirka 2 dygn. De sa att mitt konto ej var verifierat (konstigt då jag använt det i 6 år och verifierat det för flera år sedan). Ombads skicka in screens på transaktionen ifrån min internetbank samt en screen där mitt namn syntes på internetbanken.

Gjorde detta, och fick ett autoreply i mailkorgen där det står;

Spoiler:
"Dear ****,

Thank you for contacting Skrill.

In order for us to create a case and resolve your query, you need to submit your query using the email address that is registered with your Skrill account..

You have used a different email address to submit this query and this means we are unable to match your query with your account information.

Please resubmit your query on the Contact Us page using your registered email address. We will then create a case and investigate your query.

Thank you

The Skrill Team"


Är konfunderad. Har en mail på mitt Skrill-konto vilket är den jag loggar in med. Skickade in frågan till deras hjälpsektion när jag var inloggad på mitt konto, via funktionen innuti inloggningen dvs.

Fick svaret till den mailen också, där de bad om screens. Svarade via den mailen med screensen, men får autoreplys om att jag använt fel mail? Hm. :popcorn:
Och mitt "case" står som "resolved (Closed" innuti Skrill-inloggningen.

Någon som har sådan här skum erfarenhet av kontakt med Skrills support?

sskssk 2016-09-26 03:16

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 506382)
Genomförde en insättning på Skrill via Nordea Solo, 3000 SEK drogs ifrån mitt bankkonto. Ingenting syns på Skrillontot. Vad gör man? Min erfarenhet är att Skrills kundsupport är mer eller mindre "non-existant", får man svar så är det efter ett par veckor.

Är du vip då får du svar på mail inom 24h

Annars är det ringa som gäller.

Galeocerdo cuvier 2016-09-26 04:46

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 506695)
Är du vip då får du svar på mail inom 24h

Annars är det ringa som gäller.

Alright, har förlorat mitt VIP p.g.a. inaktivitet så lär väl bli telefonsamtal då. Är det indier med svårförstådd engelska man får förbereda sig på?

sskssk 2016-09-26 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 506697)
Alright, har förlorat mitt VIP p.g.a. inaktivitet så lär väl bli telefonsamtal då. Är det indier med svårförstådd engelska man får förbereda sig på?

Var länge sen jag ringde nu, men ja man brukar vara den som talar bäst engelska i samtalet :)

kisumu 2016-10-10 09:27

Fick mitt nya Mastercard kort från skrill här om dagen och äntligen får man ett "riktigt" kort med chip istället för de Musse Pigg kort man har fått tidigare.
Kan vara bra att veta för de som pg a otur :rolleyes: har en sådan ekonomi
att deras svenska bank inte vill låta dom få ett visa eller mc kort trots bedyrande om att "det vänder snart".

Anonym 2017-04-06 20:32

Fattar trögt/dålig på engelska...
 
Tjenare Sharps.

Har en liten fråga som jag tänkte se om någon kunde hjälpa mig med. Är inne på mitt konto och tittar på fliken "Limits och Verifications". Av de fyra olika limitsen som finns står det "No Limit" för Per Transaction, Cumulative/Overall och Withdrawal. Men för limiten längst ner på sidan - Credit/debit card deposit - står en (låg) summa som gäller. Klickar på frågetecknet som står efter Credit/debit card deposit står följande:

"Maximum amount you can upload to your Skrill account or pay to merchants/business with your credit/debit card.

Fattar första delen om att det är en limit på hur mkt jag kan ladda upp till mitt Skrill konto men vad handlar den andra delen (fettmarkerade) om.

Uppfattar jag det rätt om jag tror att det handlar om hur min limit kommer att vara om jag eventuellt skaffar ett Skrill Prepaid Card? Eller är det något helt annat det handlar om (vilket inte verkar helt orimligt då Skrill Prepaid Card såvitt jag vet inte är ett debit eller credit kort om jag fattat Skrill rätt).

Tacksam för svar för funderar på att skaffa ett kort från Skrill men känns lite menlöst om limiten är såpass låg som den är atm.

sskssk 2017-04-06 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av Anonym (Inlägg 524326)
Tjenare Sharps.

Har en liten fråga som jag tänkte se om någon kunde hjälpa mig med. Är inne på mitt konto och tittar på fliken "Limits och Verifications". Av de fyra olika limitsen som finns står det "No Limit" för Per Transaction, Cumulative/Overall och Withdrawal. Men för limiten längst ner på sidan - Credit/debit card deposit - står en (låg) summa som gäller. Klickar på frågetecknet som står efter Credit/debit card deposit står följande:

"Maximum amount you can upload to your Skrill account or pay to merchants/business with your credit/debit card.

Fattar första delen om att det är en limit på hur mkt jag kan ladda upp till mitt Skrill konto men vad handlar den andra delen (fettmarkerade) om.

Uppfattar jag det rätt om jag tror att det handlar om hur min limit kommer att vara om jag eventuellt skaffar ett Skrill Prepaid Card? Eller är det något helt annat det handlar om (vilket inte verkar helt orimligt då Skrill Prepaid Card såvitt jag vet inte är ett debit eller credit kort om jag fattat Skrill rätt).

Tacksam för svar för funderar på att skaffa ett kort från Skrill men känns lite menlöst om limiten är såpass låg som den är atm.

Det handlar om det bankkort du har reggat hos Skrill som du brukar sätta in med.

Du har en maxlimit på det hur mycket du kan ladda upp till skrill ELLER betala med via skrill, tex du har 1200kr på ditt skrillkonto och vill sätta in 36000kr på valfri bookie med skrill, då kommer pengarna dras ifrån i ditt bankkort då saldot på skrill inte räcker till

Anonym 2017-04-07 15:58

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 524332)
Det handlar om det bankkort du har reggat hos Skrill som du brukar sätta in med.

Du har en maxlimit på det hur mycket du kan ladda upp till skrill ELLER betala med via skrill, tex du har 1200kr på ditt skrillkonto och vill sätta in 36000kr på valfri bookie med skrill, då kommer pengarna dras ifrån i ditt bankkort då saldot på skrill inte räcker till

Aha då är jag med. Tackar så mkt för svaret :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved