Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Rösta fram Sharps.se som bästa 'bettingblogg' (https://www.sharps.se/forums/nyheter/10656-roesta-fram-sharps-se-som-baesta-bettingblogg/)

admin 2012-01-27 17:23

Rösta fram Sharps.se som bästa 'bettingblogg'
 
Betsson annordnar nu en tävling där den bästa bettingbloggen ska utses och även fast vi inte klassar Sharps som någon bettingblogg blev vi inbjudna att deltaga.

Kort och gott är det bara ni gå här, väljer Sharps.se som alternativ och klickar på rösta:

Det vi vinner om vi blir framröstade som den bästa bettingbloggen är ett singelspel på 10 000 kr hos Betsson. Om vi vinner kommer vi att surebetta ut dessa 10 000 kr och donera pengarna till ett välgörande ändamål.

Vi ser gärna att ni svarar i denna tråden om ni har röstat samt vilken välgörenhet ni tycker förtjänar dessa 10 000 kr. Om vi sen vinner kommer vi summera alla röster på välgörenheter och donera till den ni tycker är bäst lämpade. Självklart kommer ett bevis på doneringen att publiceras (givet att det är möjligt dit vi förhoppnignsvis kommer donera).

Låt oss nu visa storheten och godheten hos Sharps användare och rösta fram Sharps.se som bästa bettingblogg 2011!

Röstningen är nu avslutad. Tack för alla röster!

erek 2012-01-27 17:28

Nu har jag röstat - barncancerfonden är mitt förslag.

mazet 2012-01-27 17:35

röstat jag med - kör barncancerfonden det blir bra

fatasma 2012-01-27 17:38

Röstat inget förslag

O12 2012-01-27 17:38

röstat: :)

Mammon 2012-01-27 17:38

Har röstat! Men tycker inte pengarna skall gå till välgörande ändamål! Betalar nog med pengar till "projekt" via skattsedeln!

Utlys hellre en tävling bland Sharps medlemmar där pengarna kan användas till pengapriser - att skänka pengarna känns enbart PK!

1. 5000
2. 3000
3. 2000

Ni kan även utlysa en poll angående om medlemmarna vill skänka pengarna till välgörande ändamål eller ha dem till priser i en tävling! Detta borde väl vara mest "rättvist" då det är vi medlemmar som röstar och gör vad sidan är (med stor hjälp utav er i crew, såklart)!

sskssk 2012-01-27 17:40

Röstat. Som förälder så är det givet att barncancerfonden även får bli mitt förslag.

Boone 2012-01-27 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av Mammon (Inlägg 164291)
Har röstat! Men tycker inte pengarna skall gå till välgörande ändamål! Betalar nog med pengar till "projekt" via skattsedeln!

Utlys hellre en tävling bland Sharps medlemmar där pengarna kan användas till pengapriser - att skänka pengarna känns enbart PK!

1. 5000
2. 3000
3. 2000

Ni kan även utlysa en poll angående om medlemmarna vill skänka pengarna till välgörande ändamål eller ha dem till priser i en tävling! Detta borde väl vara mest "rättvist" då det är vi medlemmar som röstar och gör vad sidan är (med stor hjälp utav er i crew, såklart)!

Anledningen till att vi inte gör detta är att det inte är tillåtet enligt Betssons regler. Det vi gör nu är redan i gråzonen, men de lär inte ifrågasätta att vi donerar vinsten till välgörande ändamål.

Kommer nog komma ett par tävlingar snart på Sharps också om så önskas. Vad sägs som en NHL Playoffs turnering ala VM-tävlingen?

Mammon 2012-01-27 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 164293)
Anledningen till att vi inte gör detta är att det inte är tillåtet enligt Betssons regler. Det vi gör nu är redan i gråzonen, men de lär inte ifrågasätta att vi donerar vinsten till välgörande ändamål.

Kommer nog komma ett par tävlingar snart på Sharps också om så önskas. Vad sägs som en NHL Playoffs turnering ala VM-tävlingen?


Ok! Visste inte detta! Då är mitt förslag att det går till någon som INTE tar över 50% i administration av insamlade pengar, hatar dessa ockrare - och det kvittar om de har ett 090-nummer eller vad det heter, de kan fortfarande "fuska" och ta ut mer till sig själva och sin organisation än vad de ger ut till de som verkligen man givit pengarna till...

Kanske bättre att crew gör en lista över de som ger tillbaks mer än de "tar" och lägger dess i en poll?

Persa 2012-01-27 17:56

Har röstat. Mitt förslag är läkare utan gränser.

Wagner 2012-01-27 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av Mammon (Inlägg 164291)
Har röstat! Men tycker inte pengarna skall gå till välgörande ändamål! Betalar nog med pengar till "projekt" via skattsedeln!

Utlys hellre en tävling bland Sharps medlemmar där pengarna kan användas till pengapriser - att skänka pengarna känns enbart PK!

1. 5000
2. 3000
3. 2000

Ni kan även utlysa en poll angående om medlemmarna vill skänka pengarna till välgörande ändamål eller ha dem till priser i en tävling! Detta borde väl vara mest "rättvist" då det är vi medlemmar som röstar och gör vad sidan är (med stor hjälp utav er i crew, såklart)!

Trodde faktiskt att dom där 10 000 skulle gå till en av dom som röstat rätt, annars hade jag inte gjort mig besväret. Så var det förra året men sen kom jag på att det var ett eget initiativ av hatten.

Och visst känns välgörande ändamål väl PK på en spelsida. Behåll pengarna själv, för ni kommer ju vinna, eller lägg dom som grundplåt i den omtalade Sharp$shopen. Den lär behöva all startgas den kan få vad jag förstått. :)

solum 2012-01-27 18:06

Nu har jag röstat
Låt pengarna gå till barncancerfonden,ett utmärkt alternativ.

DamageINC 2012-01-27 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 164306)
Behåll pengarna själv, för ni kommer ju vinna, eller lägg dom som grundplåt i den omtalade Sharp$shopen. Den lär behöva all startgas den kan få vad jag förstått. :)

Grundar du detta på något mer än dina egna ständigt återkommande Hardy Boys-slutledningar i detta ämne? ;)

Norrman90 2012-01-27 18:15

Nu var det röstat :)
Tycker ni ska behålla pengarna själva och lägga på de ständiga kostnaderna för att driva sidan, annars vet jag inte, kan inte så mycket om olika välgörenhetsföretag.

trance_error 2012-01-27 18:16

Röstat - Då säger jag Unicef.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved