Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-27, 17:23   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 197
Sharp$: 15232
Standard

Rösta fram Sharps.se som bästa 'bettingblogg'


Betsson annordnar nu en tävling där den bästa bettingbloggen ska utses och även fast vi inte klassar Sharps som någon bettingblogg blev vi inbjudna att deltaga.

Kort och gott är det bara ni gå här, väljer Sharps.se som alternativ och klickar på rösta:

Rösta här!

Det vi vinner om vi blir framröstade som den bästa bettingbloggen är ett singelspel på 10 000 kr hos Betsson. Om vi vinner kommer vi att surebetta ut dessa 10 000 kr och donera pengarna till ett välgörande ändamål.

Vi ser gärna att ni svarar i denna tråden om ni har röstat samt vilken välgörenhet ni tycker förtjänar dessa 10 000 kr. Om vi sen vinner kommer vi summera alla röster på välgörenheter och donera till den ni tycker är bäst lämpade. Självklart kommer ett bevis på doneringen att publiceras (givet att det är möjligt dit vi förhoppnignsvis kommer donera).

Låt oss nu visa storheten och godheten hos Sharps användare och rösta fram Sharps.se som bästa bettingblogg 2011!

Röstningen är nu avslutad. Tack för alla röster!
admin är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:28   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 6494
Standard

Nu har jag röstat - barncancerfonden är mitt förslag.
erek är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:35   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 1192
Standard

röstat jag med - kör barncancerfonden det blir bra
mazet är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:38   #4
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 1023
Standard

Röstat inget förslag
fatasma är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:38   #5
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

röstat:
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:38   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Har röstat! Men tycker inte pengarna skall gå till välgörande ändamål! Betalar nog med pengar till "projekt" via skattsedeln!

Utlys hellre en tävling bland Sharps medlemmar där pengarna kan användas till pengapriser - att skänka pengarna känns enbart PK!

1. 5000
2. 3000
3. 2000

Ni kan även utlysa en poll angående om medlemmarna vill skänka pengarna till välgörande ändamål eller ha dem till priser i en tävling! Detta borde väl vara mest "rättvist" då det är vi medlemmar som röstar och gör vad sidan är (med stor hjälp utav er i crew, såklart)!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:40   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Röstat. Som förälder så är det givet att barncancerfonden även får bli mitt förslag.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:41   #8
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mammon Visa inlägg
Har röstat! Men tycker inte pengarna skall gå till välgörande ändamål! Betalar nog med pengar till "projekt" via skattsedeln!

Utlys hellre en tävling bland Sharps medlemmar där pengarna kan användas till pengapriser - att skänka pengarna känns enbart PK!

1. 5000
2. 3000
3. 2000

Ni kan även utlysa en poll angående om medlemmarna vill skänka pengarna till välgörande ändamål eller ha dem till priser i en tävling! Detta borde väl vara mest "rättvist" då det är vi medlemmar som röstar och gör vad sidan är (med stor hjälp utav er i crew, såklart)!
Anledningen till att vi inte gör detta är att det inte är tillåtet enligt Betssons regler. Det vi gör nu är redan i gråzonen, men de lär inte ifrågasätta att vi donerar vinsten till välgörande ändamål.

Kommer nog komma ett par tävlingar snart på Sharps också om så önskas. Vad sägs som en NHL Playoffs turnering ala VM-tävlingen?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:46   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Anledningen till att vi inte gör detta är att det inte är tillåtet enligt Betssons regler. Det vi gör nu är redan i gråzonen, men de lär inte ifrågasätta att vi donerar vinsten till välgörande ändamål.

Kommer nog komma ett par tävlingar snart på Sharps också om så önskas. Vad sägs som en NHL Playoffs turnering ala VM-tävlingen?

Ok! Visste inte detta! Då är mitt förslag att det går till någon som INTE tar över 50% i administration av insamlade pengar, hatar dessa ockrare - och det kvittar om de har ett 090-nummer eller vad det heter, de kan fortfarande "fuska" och ta ut mer till sig själva och sin organisation än vad de ger ut till de som verkligen man givit pengarna till...

Kanske bättre att crew gör en lista över de som ger tillbaks mer än de "tar" och lägger dess i en poll?
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 17:56   #10
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Har röstat. Mitt förslag är läkare utan gränser.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 18:01   #11
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mammon Visa inlägg
Har röstat! Men tycker inte pengarna skall gå till välgörande ändamål! Betalar nog med pengar till "projekt" via skattsedeln!

Utlys hellre en tävling bland Sharps medlemmar där pengarna kan användas till pengapriser - att skänka pengarna känns enbart PK!

1. 5000
2. 3000
3. 2000

Ni kan även utlysa en poll angående om medlemmarna vill skänka pengarna till välgörande ändamål eller ha dem till priser i en tävling! Detta borde väl vara mest "rättvist" då det är vi medlemmar som röstar och gör vad sidan är (med stor hjälp utav er i crew, såklart)!
Trodde faktiskt att dom där 10 000 skulle gå till en av dom som röstat rätt, annars hade jag inte gjort mig besväret. Så var det förra året men sen kom jag på att det var ett eget initiativ av hatten.

Och visst känns välgörande ändamål väl PK på en spelsida. Behåll pengarna själv, för ni kommer ju vinna, eller lägg dom som grundplåt i den omtalade Sharp$shopen. Den lär behöva all startgas den kan få vad jag förstått.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 18:06   #12
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 113
Sharp$: 2136
Standard

Nu har jag röstat
Låt pengarna gå till barncancerfonden,ett utmärkt alternativ.
solum är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 18:09   #13
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Behåll pengarna själv, för ni kommer ju vinna, eller lägg dom som grundplåt i den omtalade Sharp$shopen. Den lär behöva all startgas den kan få vad jag förstått.
Grundar du detta på något mer än dina egna ständigt återkommande Hardy Boys-slutledningar i detta ämne?
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 18:15   #14
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Nu var det röstat
Tycker ni ska behålla pengarna själva och lägga på de ständiga kostnaderna för att driva sidan, annars vet jag inte, kan inte så mycket om olika välgörenhetsföretag.
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-27, 18:16   #15
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Röstat - Då säger jag Unicef.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

Ämnesverktyg


td