Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   2010 FIFA World Cup Sharps.se VM-tävling (https://www.sharps.se/forums/nyheter/2892-2010-fifa-world-cup-sharps-se-vm-taevling/)

rico 2010-06-14 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 45071)
Du ska alltså inte gå in på redigera utan klicka på matchen där lagen står - där rygg@ menyn finns.

Funkade. Fan Mars du är kungen här! tackar...................

mars 2010-06-14 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 45074)
Funkade. Fan Mars du är kungen här! tackar...................

^^ mitt fel från början ändå eftersom det är jag som kodat skiten (dock stog det ju i första posten :gun_bandana:) men tagit bort de andra +1/2 knapparna för att inte förvirra. Ska slänga upp en bild sen också så det blir mer tydligt.

Beklagar de buggar som dykt upp, det blev ganska pressat med tid för att slänga upp allt. Är tacksam för alla som påpekar när något är fel, typ det här med linorna hade jag missat helt att dem ändrades felaktigt. Förhoppningsvis blir det fler tävlingar i framtiden och då bör ju denna tävling ha lagt grunden för att allt ska fungera från början :cheers:

Portugisen 2010-06-14 15:14

No doubt, det är ett fantastiskt jobb du gjort/gör Mars. :hattenav:

RobinD 2010-06-14 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 45079)
No doubt, det är ett fantastiskt jobb du gjort/gör Mars. :hattenav:

+1, mars du gör ett mycket nyttigt arbete. Stort Tack!

snickarn 2010-06-14 15:43

Finns det något sätt att andra hcp spelet till annat än de som erbjuds.
ta t.ex. brasiliens match mot nord korea. det enda hcp ja hittar på brasilien är -2,25 stämmer detta? eller kan ja på någotvis ändra till högre/lägre hcp?

mars 2010-06-14 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av sharp (Inlägg 45088)
Finns det något sätt att andra hcp spelet till annat än de som erbjuds.
ta t.ex. brasiliens match mot nord korea. det enda hcp ja hittar på brasilien är -2,25 stämmer detta? eller kan ja på någotvis ändra till högre/lägre hcp?

nej finns bara ett hcp-spel per match.

Ching 2010-06-14 15:56

hur rättar man holland - danmark matchen om man spelat ö 2,25? halv förlust/halv vinst?

oscar4122 2010-06-14 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av jynsson (Inlägg 45091)
hur rättar man holland - danmark matchen om man spelat ö 2,25? halv förlust/halv vinst?


halv förlust. det är som att du spelat halva insatsen på över 2 och andra halvan på över 2,5. alltså push på över 2 och förlust på över 2.5 :)

snickarn 2010-06-14 21:27

-0.25 på italien rättas hur?

sodomyandlust 2010-06-14 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av sharp (Inlägg 45138)
-0.25 på italien rättas hur?

Minus halva. Sharps.se - Spelskolan - Lektion 3

snickarn 2010-06-14 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av sodomyandlust (Inlägg 45139)

Jo men hur rättar ja halva är mer det jag undrar i spreadsheetet

RobinD 2010-06-14 22:09

Citat:

Ursprungligen postat av sharp (Inlägg 45145)
Jo men hur rättar ja halva är mer det jag undrar i spreadsheetet

Kom igen nu. Läs tråden eller använd sökfunktionen, den frågan har besvarats 100 gånger på diverse ställen. Senast en sida bak.

ryggrmenyn du får upp när du klickar på spelet..

onsong 2010-06-14 22:43

Finns det några siffror på hur många som deltar/hur många som har skapat ett VM-spreadsheet? Hade varit roligt att veta!

Skuumberg 2010-06-15 09:31

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 45149)
Kom igen nu. Läs tråden eller använd sökfunktionen, den frågan har besvarats 100 gånger på diverse ställen. Senast en sida bak.

ryggrmenyn du får upp när du klickar på spelet..

Jag är ny "på det här" och kanske är extremt "puckad" men jag fattar fortfarande inte hur man rättar. Jag har läst avsnitt 3 i spelskolan och tror mig förstå hur det funkar nu.... med vad som faktiskt är vinst och förlust, halva etc.

Men klarar ändå inte rätta korrekt i spredsheetet. I vilket fall så är jag inte så noga med att vinna några pengar om jag nu mot förmodan skulle hamna på prisplats :)

Men jag vill inte bli stämplad som en fuskare om jag nu skulle ha rättat fel till min fördel..... Så jag kliver av tävlingen här och nu men kommer att fortsätta lägga spel för att det är kul och det är så "gott tugg" i trådarna.


LYCKA TILL med liren alla!

sodomyandlust 2010-06-15 10:21

Citat:

Ursprungligen postat av Skuumberg (Inlägg 45193)
Jag är ny "på det här" och kanske är extremt "puckad" men jag fattar fortfarande inte hur man rättar. Jag har läst avsnitt 3 i spelskolan och tror mig förstå hur det funkar nu.... med vad som faktiskt är vinst och förlust, halva etc.

Men klarar ändå inte rätta korrekt i spredsheetet. I vilket fall så är jag inte så noga med att vinna några pengar om jag nu mot förmodan skulle hamna på prisplats :)

Men jag vill inte bli stämplad som en fuskare om jag nu skulle ha rättat fel till min fördel..... Så jag kliver av tävlingen här och nu men kommer att fortsätta lägga spel för att det är kul och det är så "gott tugg" i trådarna.


LYCKA TILL med liren alla!

http://data.fuskbugg.se/skalman01/halvpush.jpg följ den röda pricken



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved