Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   2010 FIFA World Cup Sharps.se VM-tävling (https://www.sharps.se/forums/nyheter/2892-2010-fifa-world-cup-sharps-se-vm-taevling/)

RizZla 2010-06-12 12:57

Mars!

Några öl och ett par glas vin resulterade i ett rejält missklick i mitt spreadsheet i matchen Argentina - Korea som jag inte alls hade tänkt spela.

Går det att korrigera?

:skamsen:

KP 2010-06-12 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av RizZla (Inlägg 44784)
Mars!

Några öl och ett par glas vin resulterade i ett rejält missklick i mitt spreadsheet i matchen Argentina - Korea som jag inte alls hade tänkt spela.

Går det att korrigera?

:skamsen:

Lagt spel ligger som bolagen brukar säga

Portugisen 2010-06-12 13:24

Ja att få ta bort spel borde ju inte vara tillåtet.

Har dock fortfarande inte fått svar på hur man gör när man lagt samma spel av misstag...

Men jag gör så att jag helt enkel rättar spelet som lades EFTER det första spelet. På så sätt kan man ju inte fuska.

RizZla 2010-06-12 13:41

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 44785)
Lagt spel ligger som bolagen brukar säga

Okej. Det köper jag. Får helt enkelt jobba in den :)

mars 2010-06-12 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 44788)
Ja att få ta bort spel borde ju inte vara tillåtet.

Har dock fortfarande inte fått svar på hur man gör när man lagt samma spel av misstag...

Men jag gör så att jag helt enkel rättar spelet som lades EFTER det första spelet. På så sätt kan man ju inte fuska.

mm pusha på den med högst odds så e det lugnt.

rico 2010-06-12 13:45

Alkohol och betting hör inte ihop.

RizZla 2010-06-12 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 44793)
Alkohol och betting hör inte ihop.

:cheers::drunk:

Hahaha. Skojjaru eller? Iskall öl till vm är ett måste.

:cheers::drunk:

rico 2010-06-12 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av RizZla (Inlägg 44796)
Hahaha. Skojjaru eller? Iskall öl till vm är ett måste.

Ja egentligen bara trams. Klart man vågar och bettar bättre när man är dragen. Precis som man kör bil bättre när man är full. Det vet ju alla......

Men nu handlar det om sharps vm tävling, en viktig tävling, då får man försöka hålla nere alkoholintaget när man trycker på knapparna.......

:cheers:

RizZla 2010-06-12 14:53

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 44805)
Ja egentligen bara trams. Klart man vågar och bettar bättre när man är dragen. Precis som man kör bil bättre när man är full. Det vet ju alla......

Men nu handlar det om sharps vm tävling, en viktig tävling, då får man försöka hålla nere alkoholintaget när man trycker på knapparna.......

:cheers:


:lol:


Trams.

Nu avslutar vi detta ämne och går vidare.

Heja Argentina!

Och så en corona + lime till!

:cheers::drunk:



Sen...... :hurt:

chinaski 2010-06-12 14:59

Ok, så nu vinner Argentina! Matchen slutar 3-0 eller 2-1 :yes:

Ryssfemman 2010-06-12 15:00

Jag har spelat Argentina -1 sedan tidigare och ser att linan nu är ändrad till -1.25.
Får jag spela båda spelen?

Han sen även råkat göra likadant som Portugisen att dubbelspela, men kör push som du sa Mars.

Portugisen 2010-06-12 15:54

Ryssfemman - NEJ du får inte spela båda spelen. Det är samma spel.

Lycka till! Nu sätter Argentina igång på riktigt. :)

rico 2010-06-12 17:14

Det är lugnt rizzla lite skoj.

Finns ingen 10 topp-lista. Hur ligger ni till? Jag har +2818 i netto efter argentinamatchen och kommer att avstå england-usa.

Portugisen 2010-06-12 17:45

Snyggt. Jag dubbelpushade tyvärr öppningsmatchen, och sen förlorade jag på överspelet i argentina-nigeria...

+ 600 tror jag. men jag kommer igen ;)

sodomyandlust 2010-06-12 18:55

Jag ligger -65.5. Började bra då jag spelade krysset på sydafrikamatchen och +0,5 i Uruguay, men jag missar på över/underspel och argentinamatchen gick inte som jag ville.

Har råkat lägga samma spel två gånger (holland - danmark) sätter push på den ena (samma odds). Skriver här i tråden så att ni vet ifall jag av någon konstig anledning skulle lyckas hamna i top 6 och ni granskar sheetet.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved