![]() |
Jag är med :)
|
Jag är också på, ska bli roligt att skicka ut 08:a efter 08:a.... :ful:
|
Äh fan tur kan väl alla ha
|
edit: nvm nästa helg var det ja
|
Gaah, ska ju ner till luxemburg för kock-vm på expogast då. Aja, hoppas det kommer fler turneringar!
|
Citat:
|
Jag är med! ska bli kul :-)
|
ALL IN! Hur många spelare ser det ut att bli? Hade varit kul att vara med men har inte tid att sitta hela natten.
|
Citat:
|
Men, glömde :(
|
Citat:
Hoppas så många som möjligt är med, även om vissa kan lira poker så är det ju som bekant mycket tur i det å bra värde så se det mer som en kul grej istället, 40kr e ju vad man brukar lira om me polarna. Kommer nog knappast få ihop folk så att det blir en helnattare, e nog klara innan tolvslaget :) |
Citat:
|
Citat:
Edit: Nickar pingisknugen på betfair. |
Ska
Komma Ihåg !! |
Förresten, säg att man sitter och glor på tv halv 7 på söndag och tänker "åh visst helvete...", hinner man skaffa konto, regga sig och öppna upp och sånt då?
|
Ska vi posta våra BF-alias här innan så att man vet vem som är vem?
|
Lätt att man är med, låter hur kul som helst :D
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Detta är man självklart med på :D
|
När är sista anmälningsdagen? :D
|
Citat:
|
Kom på att jag inte kan va med :/ Bandy Bollnäs - Boltic mellan 19-21...
|
Citat:
Men jaja, anmält mig nu så. |
Citat:
|
Ok för att inte gå för mkt OT i denna tråd tar vi betfairdiskussionen i https://www.sharps.se/forums/spelbola...sionstraden-7/
|
Har fått info att det skall släppas lösenord vid 16:00, gör det inte det så står Boone för allas inköp.
|
Tycker synd att man inte kan få koden tidigare :( Nu måste jag dra och kommer inte till internet förrens 20.00. Hoppas man kan lösa det på något sätt...
|
Kan tyvärr inte vara med då jag ska iväg på klubben och kolla UFC :(
|
Lösenordet är nu mailat (till mailen du har angett på sharps.se) till er som fått en kungasmiley. Ni som har begärt omlänkning men inte fått bekräftelse än ska nu ha fått ett PM med lösenordet till turneringen.
Lösenordet släpps sedan i chatten kl 18:00! Har tyvärr haft problem med min ISP under dagen därav förseningen. --------- För att hitta till turneringen gå in i betfairs pokerklient -> Scheduled tournaments -> 21 nov 20:00 Sharps Sunday Holdem Tournament |
Lösenordet finns alltså i er sharpsreggade mail, alltså inte PM här på forumet. 3 reggade i denna stund!
|
Har inte fått nåt mail
|
Citat:
|
Citat:
Har fått lösenordet nu btw och reggat mig :) |
Reggad! Mitt pokeralias på Betfair: Bennybryt
|
Hur funkar det med "add on"n? Ser att den inte är pålagd nu.
Kommer helt säkert dumma ut mig direkt iom att jag inte riktigt orkar lira idag. Men vill hathe bragging rights. :) BOL :D |
Mitt alias är PL_Hooloovoo
|
Ni som vill kan skriva era nicks i frages tråd:
https://www.sharps.se/forums/offtopic...mes/#post81401 Angående added vet jag inte hur det fungerar i betfairs klient - men om det nu mot förmodan inte räknas med i potten när turneringen startar så kommer betfair fixa det i efterhand så att alla får korrekt vinstsumma utbetald. 31 anmälda i skrivande stund. Bra värde :) |
Reggad och laddad!
Någon som är sugen på en utmaning? Jag är beredd att sätta hela min enorma sharp$-förmögenhet på att jag placerar mig bättre än valfri utmanare! :KO: |
Ehm.. Det är inga 500$ extra som det står att det ska vara?
|