Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Välkommen till ny server och ny design! (https://www.sharps.se/forums/nyheter/7205-vaelkommen-till-ny-server-och-ny-design/)

Badass 2011-04-21 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 119122)


Inte många där med minst 500 spel - "storchs" har dessutom inte uppdaterat sedan augusti 2010...!

/Badass

RobinD 2011-04-21 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 119125)
Inte många där med minst 500 spel - "storchs" har dessutom inte uppdaterat sedan augusti 2010...!

/Badass

Allvarligt, du får svar på din fråga om att det ska åtgärdas och vad spelar det för roll om innehavarna av platserna på topplistan har eller inte har 500 spel? Finns väl alltid andra sheet att fylla platserna med och om inte får de väl stå tomma tills dess att de fylls?

mars 2011-04-21 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 119125)
Inte många där med minst 500 spel - "storchs" har dessutom inte uppdaterat sedan augusti 2010...!

/Badass

Var kollar du då? Gå in på listan och sök på 500 som minsta antal spel så finns det 10+ me 100%+ i roi och uppdaterade senaste månaden.

RobinD 2011-04-21 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 119129)
Tyvärr, glömde jag att "wannabeen" var moderator nu - sorry, skall inte fråga mer...!

/Badass

Vart i ditt förra inlägg är det en mening följt av ett frågetecken?

Du besvarar mars inlägg, som ger dig svar på din första fråga, med kritik och en attityd som inte direkt visar på uppskattning.

Du följer dessutom upp det med trams emot mig, du har aldrig tänkt på att det finns en anledning till att crew valde just denna "wannabe" till moderator? Den diskussionen är avslutad här och nu, pm finns om du har synpunkter på det.

Xamdam 2011-05-11 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 118577)
+1, rätt fint med faktafel där t.ex.



Vi har ju två exklusiva bonusar på sportingbet och betfair. Man kan inte lägga för stor vikt vid vad folk som är nya i en branch säger :)

Vad har ni för exklusiv bonus på Sportingbet? Registrerade mig visserligen där för en timme sedan så det är för sent i vilket fall men såvitt jag kan se så har ni samma standardbonus likt den man finner på deras hemsida, 100 % upp till 500 SEK?

DamageINC 2011-05-11 20:26

Jag ställer mig också frågande till plusset på Sportingbet - "Återkommande riskfria spel". Jag har vart reggad där ca 2-3 år och kan inte erinra mig att jag någonsin skulle ha blivit erbjuden ett riskfritt spel från dem.

Badass 2011-05-20 21:19

Blir det något av det sagda att man skall kunna köpa saker i en "sharpsshop", eller inte...?

/Badass

KP 2011-05-20 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 123967)
Blir det något av det sagda att man skall kunna köpa saker i en "sharpsshop", eller inte...?

/Badass

Tanken är att man ska det ja. När det kommer kan jag inte svara på.

Badass 2011-05-20 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 123976)
Tanken är att man ska det ja. När det kommer kan jag inte svara på.


Risken är ju att du då, KP, köper loss allt av värde - det är du då värd i sådana fall...! :cheers:

/Badass

Badass 2011-05-25 14:24

Skulle inte ni på sharps kunna anordna en tävling inför/under Elitloppshelgen? Såg en annan sida hade en tävling där man tippade vinnaren i varje V75-lopp (under lördag/söndag - 14 lopp) och sedan lade man ihop deras vinnarodds för att få fram en vinnare + att de hade en utslagsfråga vid oavgjort...

Priser får ni själva avgöra eller om det skall vara prisfritt? Kanske x antal sharps i pris?

Vet att detta är i senaste laget men kolla på det, i alla fall - det skulle vara en extra krydda att kora "sharps Elitloppsmästaren 2011" - kanske en t-shirt i pris...?

/Badass

RobinD 2011-05-25 21:29

Att bumpa är inte tillåtet och det vet du Badass. Du får gott vänta på svar. post raderad. /mod

KP 2011-05-26 08:36

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 124500)
Skulle inte ni på sharps kunna anordna en tävling inför/under Elitloppshelgen? Såg en annan sida hade en tävling där man tippade vinnaren i varje V75-lopp (under lördag/söndag - 14 lopp) och sedan lade man ihop deras vinnarodds för att få fram en vinnare + att de hade en utslagsfråga vid oavgjort...

Priser får ni själva avgöra eller om det skall vara prisfritt? Kanske x antal sharps i pris?

Vet att detta är i senaste laget men kolla på det, i alla fall - det skulle vara en extra krydda att kora "sharps Elitloppsmästaren 2011" - kanske en t-shirt i pris...?

/Badass

Jag kan svara på det.
Travintresset här är inte så stort tydligen om man ser till hur många aktiva det är i de travtrådar som startas.

Däremot hindrar det inte er användare att själva ta initiativ till att starta en sådan tävling. Bara starta en tråd med spelregler etc. //KP

Badass 2011-07-25 22:10

Hur kommer det sig att jag med 44 rekar inte är med på top10-listan?

Jag är inte grinig, eller så... :rant:

/Badass

maddmax 2011-07-28 10:51

Tänkte bara nämna mars..

Funktionen "Senaste lagda spel" fungerar sedan 25/7 inte längre.

Shell Peppe 2011-07-29 08:57

Tycker att grafen lever ett eget liv.

Exempel om du dag 1 sätter ett spel så din rulle ökas till 10k, åsså gör du ett förlust spel dagen därefter eller 2 dagar efter för den delen kommer grafen inte visa att du dag 1 var uppe på 10k utan går direkt på summan det blev efter förlusten.

Hmmm det låter konstigt när jag förklarar men ni kanske fattar vad jag menar ändå.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved