Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NBA Fantasy 2012/2013 (https://www.sharps.se/forums/offtopic/13251-nba-fantasy-2012-2013-a/)

Vlad 2013-03-19 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 238722)
Med en frisk Andrea hade det varit andra bullar ;)

Seriöst, den där jävla Noah alltså :sweatdrop:

Inte ens med en frisk Granger :lol:

Fick man något tröstpris för 3:e plats förresten eller är det winner takes all? Vill veta om jag ska göra moves för att försöka vinna bronsmatchen eller om jag kan ställa in laget för resten av säsongen och logga ut för gott :)

Avej 2013-03-19 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 238741)
Inte ens med en frisk Granger :lol:

Fick man något tröstpris för 3:e plats förresten eller är det winner takes all? Vill veta om jag ska göra moves för att försöka vinna bronsmatchen eller om jag kan ställa in laget för resten av säsongen och logga ut för gott :)

Nix, Hörs i oktober.

Lazlo 2013-03-19 23:17

Jag va helt säker på att du skämtade men du är alltså helt seriös med att du ger upp efter 1 dag utav 14 i playoffs för att det startade lite dåligt?

eddieh 2013-03-19 23:27

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 208800)
Serievinnaren tar 2000 kr i vinst, vinnaren av hela skiten 4000

9 cat league

Nu kör vi grabbar och köp Love dyrt.

Men kom igen Vlad, bara för att du är Raptor kan du inte ha den där loser-mentaliten även IRL. :thumbdown:

Go get Haddadi :)

Vlad 2013-03-20 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 238771)
Jag va helt säker på att du skämtade men du är alltså helt seriös med att du ger upp efter 1 dag utav 14 i playoffs för att det startade lite dåligt?

Jag har inte gett upp jag har ställt in det bästa lag jag har tillgängligt,inte så att jag bara försvann som Sobo. En del annat som har min attention just nu (just biz,no worries) så orkar bara inte följa med dagligen och streama bottenskrap som Trevor Booker et al som gjorde mer skada än nytta ändå när chansen att det ger utdelning är minimal

Fantasy sports är som ett pick up game med polarna och inte pro ball anyways,inte viktigt vem som vinner bara att vara med och spela,det är recreation. Enda grejen är att inte lägga ner och gå av banan mitt i matchen/fantasysäsongen och sabba matchen/grundserien för andra men det skulle jag aldrig göra :)

Go Hobos!

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 238774)
Men kom igen Vlad, bara för att du är Raptor kan du inte ha den där loser-mentaliten även IRL. :thumbdown:

Go get Haddadi :)

Haddadi blev arrested,försökte ta med sig explosives ombord på planet till roadtrippen :no:

Lillis 2013-03-30 10:19

Spännande nu....

Frågan är hur jag ska få mina killar att överprestera två kvällar till. :sweatdrop:

eddieh 2013-03-30 11:13

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 240857)
Spännande nu....

Frågan är hur jag ska få mina killar att överprestera två kvällar till. :sweatdrop:

Jag antar att du syftar på Evans och Blatche...God dammit :ohmy:

Var ju lagom kul att Phoenix valde att vila Dragic i två(?) matcher utan någon som helst förvarning:sad:

Men som sagt kommer bli en sjukt spännande avslutning.

:cheers:

http://blogimages.thescore.com/rapto...hnson-5901.jpg

Lillis 2013-03-30 12:42

Helt plötsligt är jag ju med i 3-P cat, den såg ju körd ut, måste få ner TO men samtidigt hålla i FT%.

Jobbig helg;)

eddieh 2013-04-01 09:57

:lol:

http://ladda-upp.se/files/2013/b48642.png

Arch 2013-04-01 12:40

Congrats eddie! (i den andra) :cheers:

Jag försökte, men hade aldrig nån riktig chans. Som att ligga under 3-1 mot ManU och anfalla med ett par bra chanser, och folk börjar prata, men du, det är 15 kvar om om vi gör ett mål...ooopp 4-1...jag går hem

Vlad 2013-04-01 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 241348)

For you dude. The Big Cactus and Micah "The Syndrome" Downs :lol:

Bra jobbat denna säsongen och lycka till i finalen mot min baneman :cheers:

Lillis 2013-04-01 17:02

Lycka till i finalen, jag hängde med in på målsnöret men räckte inte till. :hattenav:

Fick lite hopp i paus mellan Knicks och Celtics men det bidde inga fler treor för min del.

Kör en AIK-devis: "Nästa år då......"

eddieh 2013-04-01 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 241426)
Lycka till i finalen, jag hängde med in på målsnöret men räckte inte till. :hattenav:

Fick lite hopp i paus mellan Knicks och Celtics men det bidde inga fler treor för min del.

Kör en AIK-devis: "Nästa år då......"

Trodde det var kört när Felton öste i en trea från halva planen på halftime-buzzern, då skiljde det bara en trea till min fördel. Och med Melo, Felton och Terry från Blasters vs Warriors - Green och Shump borde det inte gått min väg, men gjorde det iaf otroligt nog.:ohmy:

Tack för god match Lillis :sweatdrop:

Final mot Avej och det känns som att slåss mot övermakten, bara hoppas att Harden och Dragic får spela och inte vilas.

Let's go!

Lillis 2013-04-01 20:08

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 241433)
Trodde det var kört när Felton öste i en trea från halva planen på halftime-buzzern, då skiljde det bara en trea till min fördel. Och med Melo, Felton och Terry från Blasters vs Warriors - Green och Shump borde det inte gått min väg, men gjorde det iaf otroligt nog.:ohmy:

Tack för god match Lillis :sweatdrop:

Final mot Avej och det känns som att slåss mot övermakten, bara hoppas att Harden och Dragic får spela och inte vilas.

Let's go!

Om jag vunnit på den där halvplanstrean,hade jag skämts lite:cheers:

Lazlo 2013-04-01 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 241348)

Haha snyggt signar ut i stor stil! :)

eddieh 2013-04-02 12:23

Inför nästa säsong, kan Kevin Ware vara något? :p

http://www.youtube.com/watch?v=M_sJP_0LHjA

:hurt:

eddieh 2013-04-15 12:30

Tre nätter kvar innan vinnaren ska koras och man slits mellan hopp och förtvivlan. Den tur jag hade första veckan med Avejs skador på Deng och Noah - har nu slagit tillbaka med Jennings, Davies och Big Pek borta för Gestapo.

Inte undra på att man går runt som värsta SVG om dagarna :p

http://dy.snimg.com/story-image/6/50...14-650-366.jpg

Ställningen:

Avej 2013-04-15 15:27

Batum :whistling: 8 matcher mindre zzz.

Och dessa Willy Chandleros, Jeffy Grincher som kommer in och leker superstars pga skador.

eddieh 2013-04-15 15:41

Stämmer, glömde honom :whoco5: och med honom hade det varit andra bullar, grym fantasyplayer. Och Anderson samt Jrue har ju sabbat din FG själva genom sina bricks. :D

eddieh 2013-04-16 14:37

Ever heard of "Hack a Harden"? :sad:

9 av 18 FT på de två senaste matcherna gör att jag sjunkit som en sten i den kategorin...:gun_bandana:

Och som grädde på moset - inställd match för Celtics tack vare bomberna, och ingen Green för Gestapo tonight. Kommer bli en väldigt spännande onsdag...

:sweatdrop:

Lazlo 2013-04-16 14:57

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 244618)
Ever heard of "Hack a Harden"? :sad:

9 av 18 FT på de två senaste matcherna gör att jag sjunkit som en sten i den kategorin...:gun_bandana:

Och som grädde på moset - inställd match för Celtics tack vare bomberna, och ingen Green för Gestapo tonight. Kommer bli en väldigt spännande onsdag...

:sweatdrop:

Vad är det som är så spännande? Du har ju i stort sett redan vunnit! :p

eddieh 2013-04-18 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 214456)
Turkish Vs Gestapo,Sharpsligans motsvarighet till Bobcats Vs Wizards.

:D

http://1.bp.blogspot.com/_ZKPG_DkAJ7.../s320/ring.jpg

Vlad 2013-04-18 19:00

Fair Play :lol:

Rättvis seger så jag hade helt fel. Gestapo blitzade hela ligan från start till mål :cheers: