![]() |
Citat:
Bra svar. Tycker du framför sakliga och relevanta argument. Om vi nu ändå ska ändra röstar jag på 12 lag till play-offs så ingen kan gråta ut igen över att de lär missa. Sosse-liga deluxe. |
Har redan röstat för 12 lag - sosse som man är... Kanske lika bra att vi behåller fyra lag till PO då, jag och Lazlo får väl skylla oss själva som inte läste det finstilta innan det drog igång. Trodde dock att vi skulle köra med samma regler som förut. Personligen skiter jag i om jag går till PO - är inte det detta handlar om. Men med endast fyra lag tror jag risken är stor att flera lag på den undre halvan skiter i de sista veckorna.
|
Bra rösta om det så kan vi lägga det bakom oss sen
4 för mig Blir lite som att NBA skulle ändra till att 12 lag från varje conference når playoffs mitt i säsongen för att inte Lakers ska missa annars,lägga in en playoff runda till med bäst av 5 istället typ. Funkar inte i mina ögon men har inga problem med än ändring om majoriteten tycker annorlunda |
What a way to start the week Afflalo and Conley - 3/21 from the field.:hurt:
Cocksuckers...:gun_bandana: Sex röster av åtta på fyra lag till Playoffs. Då har majoriteten sagt sitt, let's go. Hoppas att min nya sidekick Mayor Von Hapen kan skrämma upp mina boys nu när serien vänder. Herr Flick var tvungen att återgå till sin bunker och umgås med Helga. :hattenav: |
Själv är jag riktigt nöjd, förutom att Manu är död och Curry, Pau och Dudley lär vara out for season med min tur :)
|
Är Steph Curry skadad? :clap:
Fantasy har gjort mig till en dålig person :skamsen: För första veckan på hela säsongen har jag inga borta utom de vanliga skadeoffren på IR men då drog Rudy Gay på begravning,lätt att han missar planet hem och kör en DNP på Onsdag också. Keepin' the streak alive :lol: |
Bättre det än de ruttna äpplen du sålde till mig. Nick Young borta ur rotationen, på ett lag som knappt kan göra 80pts... :idiot:
|
Skämmes Avej, det är James Harden du budar på... :p
|
Haha, Jag behöver mer turnovers!
|
Hur fan lyckas man ha 9 matcher mindre spelade på 2 dagar...? Inte undra att jag inte vinner nåt
/whine |
Citat:
/whina lagom |
Stephen Curry, who did not play on Wednesday, is now out indefinitely.
Lemasives sjätte sinne :ohmy: Let's go Jarrett Jack :KO: |
Det krävs väl för fan inget sjätte sinne för att lista ut att Curry skulle bli skadad!? Det va ju givet... :)
|
Citat:
Smart att jag föll för Bogutryktena på twitter igår,fast med den invaliden igen nu :lol: |
Citat:
:innocent: |
lite glädje från eddie tackar man för när man precis upptäckt att Knicks spelar en tidig match och att Kidd, Chandler och Amare är alla på bänken :sleep:
och nu flagrant på Chandler, nästan bröt armen ffs |
Citat:
Jag tänkte bara hålla CP3 en vecka för att Lazlo slog mig men du är en ond man. Föröker köpa mig ur med sharp$ men om det inte räcker får jag väl ge dig Bargs som du också verkar ha en ologisk fäbless för och sätta Gimp-Bogut på IR :D |
Curry skadade ju sig i söndags iofs men vi kan släppa den, lemmy har ett sjätte sinne, det låter schysst! :)
Släpp CP3 nu, jag har haft nog med skit denna säsongen!!! |
Curry hyperextendade sitt knä i matchen i Söndags. Det är ingen fara det har jag gjort många gånger när jag spelade och han hade kunna spela igår om det bara var det men sen sabbade han sina glasanklar på träning på Onsdagsmorgonen och det är inte lugnt
Släpper han på Lördag för att jag är nice och inte som eddieh aka The Devil |
Ja, men som sagt så va det ju inte oväntat att han skulle skada sig någon gång under säsongen som den vekling han är.
Btw, vill man att Vlad ska bränna lite moves så räcker det nog med att skriva här i tråden att man hört rykten från sin farmors mosters dotters pojkvän att Bogut snart ska spela så kommer han hugga som en jävla cobra! :D |
Citat:
|
Skägget stannar hos Gestapo.
|
Hur fan kan NYK bara spela EN match denna vecka, kommer bli en 0-9:a i baken......
:sad44: Tur att NHL börjar så man har någon annan liga att kanske göra bra ifrån sig i |
Citat:
Umm...Chandler, Kidd, Amare...? Spoiler:
|
Lou Williams is out for the season with ligament tear of right knee
Fitta! Sluta gnäll ni har alla tur att jag har så många skadeoffer,annars jävlar :D |
Allt jag kan säga är att com hem är efterblivna och om jag har tur har jag en riktig lina inom ett halvår vad det verkar
|
|
Citat:
More News: If Grizzlies don't sign Walker/West - are considering Micah Downs, Eddie House, or Joe Ingles (currently in Barcelona) |
Rudy Gay är till salu för en guard efter att jag förlorat Sweet Lou för säsongen och Keith Moron sabbat Thornton. Har försökt lite deals men ingen som nappat ännu även om intresse funnits så jag är öppen för alla förslag även ev större deals än 1 for 1
|
Citat:
3-17 FG,4TO. Just another day at the office for this cocksucker :lol: |
Citat:
Citat:
|
Fyfan äntligen internet och Curry död igen..
|
Om du vill komma ifrån DWill och/eller Wall kan vi göra nåt, har lite bigs som jag kan skicka, eller rentav Westbrook ;)
|
Citat:
http://i47.tinypic.com/30ur53q.jpg Sa ju att Bogut skulle komma tillbaka före Bargs btw. Får redan så mycket kuk denna veckan i Fantasyn och det är bara Tisdag :lol: |
Nu vet du hur det känns att vara Carolina Gynning.
|
All right Lemmy, 8-1 till Gestapo inför söndagen.
http://www.youtube.com/watch?v=zwoFwRI-_6U :popcorn: |
Metta World Piece of Shit :gun_bandana:
Why dude why? |
Någon som behöver assists?
|
Citat:
Saknades en krydda för att göra det spännande, jävla Curry. ;) |
Citat:
|