![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Jag tror jag skall vara en av de hårda iår och inte förbereda mig alls för draften. Höfta lite på dagen i ära, fantasy är ju helt ologiskt ändå.
|
Citat:
Fan vad gött, bara en vecka kvar till en av årets höjdpunkter - game on motherfuckers. http://www.athlonsports.com/sites/de...ayer-busts.jpg |
Spelare som har betalat so far
Lillis Lemasive Arch Eddieh Vlad Sobofied Avej Boone Valleyo |
Skickade pengar i torsdags, de bör vara framme så ni får väl dubbelkolla det då jag inte ser mitt namn med på listan.
|
Citat:
|
Citat:
Har en fråga, skulle vi kunna ta draften något senare på Söndag? Ska på 25-års fest i Sthlm till helgen och skulle helst vilja hinna hem innan vi kör draften. |
Citat:
|
Lillis Lemasive Arch Eddieh Vlad Sobofied Avej Boone Valleyo Lazlo |
Ska vi inte ha TO som en CAT Lemasive?
Bara att lasta bänken med PG:s annars då det redan är med guardstats som AST,FT% och 3PM |
Citat:
Hade glömt sätta in den bara. TRO INTE ATT DU ÄR BÄTTRE ÄN MIG... horunge. |
Citat:
Kollade in ligan nu när några till har joinat och såg att TO inte var med som CAT så undrade om vi skulle ha den vilket jag tycker. Det var en ärlig fråga och du överreagerar som fan. |
Citat:
Var inte allvarligt menat :lol: |
Just det ordet är jag känslig för,det är reserverat för alla associerade med Solna AIK. Du kunde väl kallat mig för fittbarn eller nåt istället för helvete!
Allt väl och jag är nu nöjd med CAT:sen ;) |
Fight fight fight fight... CAT fight CAT fight!!
Det börjas i tid :lol: |
Fan, jag satt och klurade på CATfight-skämtet i en timme, så hann lazlo före..
|
Årets första catfight är ett faktum. Har en känsla av att den här säsongen kommer bli riktigt smutsig. :lol:
:cheers: |
Lillis Lemasive Arch Eddieh Vlad Sobofied Avej Boone Valleyo Lazlo SPelare som saknas Maxie Storchen Rozzle Isbjorn betalar in när han kan. |
Snart ryker Maxie och Storchen
|
Maxie och storch blev fimpade, Storch kunde inte medverka iår och Maxie har jag inte hört något av alls.
Serievinnaren tar 2000 kr i vinst, vinnaren av hela skiten 4000 9 cat league Nu kör vi grabbar och köp Love dyrt. |
Ledsen guys, på grund av lite saker som hänt så är det inte säkert att jag kan medverka på hela draften. Det suger men men så kan det vara :sad:
|
Ändrade vi till att inte ha double-doubles?
|
Citat:
Tror Lemasive gärna ville ha med Double-Double för att göra Humpen mer värdefull men det är en ganska värdelös CAT egentligen |
Vladdy, vill du vara med i Okur igen, om du inte har mycket o göra. Vi har billiga Love och Ty i år och har precis bytt namnet till "Love Handless" :p
|
Jag vill ha Curry för en billig peng, men LOVAR att han nöter bänken HELA året
|
Citat:
|
Citat:
Om vi nu ger önskningar inför denna draften,ge fan i Pekovic och Faried. Jag har inte förberett mig alls så jag vill ta de som var bra för mig förra året ;) |
Draften är inatt kl 1 så vi är med f0 sh0...jag skickar invite efter våran draft...skicka mailet i priv så jag slipper leta :p
|
Grattis till Boone som fick Cousins.
|
Kinda gillar mitt lag...förutom att Eddie snodde Lee som EN LITEN BIATCH! WHAT!
WHAT!! |
Citat:
http://static.quickmeme.com/media/social/qm.gif |
Helt nöjd med laget, tänkte inte skaffa Deron men vafan..
|
Amare skadad efter draften...kommer bli ett roligt år :popcorn:
|
Citat:
|
Kommer vi bara ha 2 matchup acquisition per vecka denna säsongen? Det har väl varit fler tidigare år?
Ska vi ha waiver order i år och inte en waiver budget som tidigare år? Kommer man inte kunna byta ut spelare innan vi drar igång utan att bränna ett acquisition move? Det står iaf nu att man bara har 1 move att göra. Jag som blev knullad på draften är körd om det tar 1-2 månader för mig att byta ut lite spelare och få ett okej lag. |
Citat:
Skall vara fritt att byta så många du vill innan start, alla blir FA imorrn har jag för mig. |
Alright, antar att svaret på de andra frågorna är antingen "Vet inte" eller "Nej", en fråga som ignoreras och inte får svar brukar ofta innebära något negativt.
Nåväl, sitter på två stycken top 3 spelare och har inget vidare djup i mitt lag. Är det någon som känner att de har bredd men skulle vilja ha en högklass spelare så kan jag tänka mig att skicka iväg Chris Paul mot några medelklass spelare som gör mitt lag mer jämnt. Bara att langa förslag om någon är intresserad så ska vi nog kunna komma fram till något. |
Citat:
MAQ ligger rätt bra, så man slipper streaming men kan också ändras om tillräckligt många vill. |
Vet inte på vilket sätt det är smidigare och ser inte heller hur det ska ge en klarare position av hur någon ligger till vid en kris. Vad du nu än menar med det. Hamnar man i kris så är det väl bättre att kunna "köpa" sig en spelare från waivers än att ligga långt ner och hoppas att ingen annan är sugen om det skulle bli huggsexa om någon bra lirare på waivers?
Varför ska man slippa streaming? Är inte det en del av spelet? |