Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Avreageringstråden (https://www.sharps.se/forums/offtopic/2647-avreageringstraden/)

Lemasive 2010-10-30 18:10

Jag är så jävla arg, jag kunde plussat ytterligare 20 U idag på två matcher men neeeeeeeeeeeeej jag låter bli att trycka av. Sånt här klarar jag inte, när jag var för feg för att låta bli och hade rätt sedan.'

http://img684.imageshack.us/img684/5725/arggv.jpg

ChrisWaddle 2010-10-30 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av Warg (Inlägg 72502)
Jag har på mina 15 senaste NHL-spel den här statistiken;

1 - 0 - 14

Lägger av med betting I guess. ^^

Kör du inget annat än NHL?

Vad var snittoddset på de där 15 spelen?

frages 2010-10-30 21:49

Ska nu starta ett spelaemotallagrymmarekare sheet.
Tror det blir megaplus.

Blixth1958 2010-10-30 22:07

Det är fan för jävla mycke. Rygga en känd Basket spelare här på sidan som la 7 matcher. Rygga 5 matcher. Kunde man ju räkna ut med brasan hur det skulle bli,RÖTT SOM EN JÄVLA FYLLKRAN. SEN KUNDE JAG INTE LÄGGA DOM ANDRA 2.GRÖNA SOM SÖDERSTADION NATURLIGTVIS. DÅ TÄNKTE bLIXTH 1958 ATT ZLATAN SKULLE GÖRA KVÄLLEN LITE ROLIGARE, KARLN ÄR JU FÖR FAN SÄMST I FÖRSTA. TUR ATT MAN ÄVEN KALLAS POJKEN MED GULDBYXORNA. VILKET ÄCKLIGT FLYT MAN HAR, LIVET LEKER

eddieh 2010-10-30 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av Blixth1958 (Inlägg 73944)
Det är fan för jävla mycke. Rygga en känd Basket spelare här på sidan som la 7 matcher. Rygga 5 matcher. Kunde man ju räkna ut med brasan hur det skulle bli,RÖTT SOM EN JÄVLA FYLLKRAN. SEN KUNDE JAG INTE LÄGGA DOM ANDRA 2.GRÖNA SOM SÖDERSTADION NATURLIGTVIS. DÅ TÄNKTE bLIXTH 1958 ATT ZLATAN SKULLE GÖRA KVÄLLEN LITE ROLIGARE, KARLN ÄR JU FÖR FAN SÄMST I FÖRSTA. TUR ATT MAN ÄVEN KALLAS POJKEN MED GULDBYXORNA. VILKET ÄCKLIGT FLYT MAN HAR, LIVET LEKER

Du behöver muntras upp,gamle vän.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=k4wCkMndCVA&feature=related[/ame]
:cheers:

U-town 2010-10-31 16:57

SKoj att Mars kickar från chatten hur han själv vill..... HATA MFF!
Här kan jag inte kickas iaf!

Korsikanen 2010-10-31 18:52

Pinnacle jävla skitsida, vägrar logga in, sen log-in fel, log-in fel igen, sen kommer man in efter 5 minuters väntan men då har spelstopp redan varit. Åhhhh! Bögsida!

Galeocerdo cuvier 2010-11-02 20:48

Så jävla less på alla spelbolag och deras jävla utvecklingsstörda support. Tjat om "bank statement" börjar bli tjatigt när det påpekats att min bank inte skickar ut sådant längre, men bolag efter bolag tjatar efter skiten trots det. Screenshot på internetbank duger inte, andra reklambrev från banken duger inte, inga brev duger - allt de lärt sin support är "BANK STATEMENT PLZ OR NO MONEY FOR YOU".

Är jävligt trött på alla bolags fulande mot kunder med jävla idiotiska krav på verifikation endast för att kunna låsa inne pengar och förhindra ett uttag, trött på hur de stänger av folk som inte förlorar tio miljoner SEK i månaden, jag hatar spelbolag. :)

fackfejs 2010-11-03 22:33

När FAN ska man lära sig att inte impuls rygga!! Disciplin!!

Boone 2010-11-04 03:44

LOUI ERIKSSON JÄVLA FITTFIKUS :gun_bandana::rant::ful:

Galeocerdo cuvier 2010-11-09 07:39

Skulle surebetta bort bonusen från Tipico. Så glömmer jag att andra bolag limiterar, och läger mitt bet på Pinnacle först vilket går igenom. Hos Tipico blir jag limiterad och får bara igenom 3/4 av insatsen. Jag som är fattig student, detta är inte vad jag behöver .... Snälla låt snubben jag spelade på via Pinnacle vinna. :gun_bandana:

Galeocerdo cuvier 2010-11-09 14:49

Citat:

Ursprungligen postat av Warg (Inlägg 77461)
Skulle surebetta bort bonusen från Tipico. Så glömmer jag att andra bolag limiterar, och läger mitt bet på Pinnacle först vilket går igenom. Hos Tipico blir jag limiterad och får bara igenom 3/4 av insatsen. Jag som är fattig student, detta är inte vad jag behöver .... Snälla låt snubben jag spelade på via Pinnacle vinna. :gun_bandana:

Jaaa, Stakhovsky vann och därmed vann även jag 1000 SEK cirka. Dessutom eftersom inte hela balansen på Tipico gick igenom har jag 33€ kvar där som jag kan surbetta över till Pinnacle. :smoke:

fuzzy_ 2010-11-09 14:53

Gillar att du inte berättade vem du spelat på förän "han" hade vunnit ;)

Galeocerdo cuvier 2010-11-09 15:14

Citat:

Ursprungligen postat av fuzzy_ (Inlägg 77533)
Gillar att du inte berättade vem du spelat på förän "han" hade vunnit ;)

Jag med, gillar att jag sitter och kokar ihop historier i avreageringstråden på Sharps.se för ... ingen anledning? :smoke: Tipico har 2,0 som minimum odds för omsättning, och Stakhovsky fanns bara till 1.85 max när jag spelade, medan Marchenko låg på 2.20 på Tipico.

forxa 2010-11-09 22:52

MÅL PÅ ÖVERTID BÖR INTE TILLÅTAS!!!:rant: