![]() |
|
Citat:
|
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK NHHHHHHHHHHHHHHHHHHLLLLLLLLLLLLL FANTASYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY. BÖRJAR PRESTERA ER IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
SATAN!!!!!!!!!! Hade spelat 4 singellir från europaligan i basket + en multi med alla fyra.
Får in 3 st men bomma sista spelet som jag ryggat GB på (underspel på Unicaja - Madrid) Linan som GB spelat var 146.5 men fick bara 145.5 på NB och ofc blev det 75-71 Gick fint plus men hade fått 5 siffrigt om den suttit :idiot: |
Citat:
|
:gun_bandana::ful::idiot:
|
Bestämde mig för att öka unitvärdet till det dubbla eftersom jag har dubblat kassan. Första dagen idag och 30 units minus. Har alltså förlorat alla spel idag (10 spel), har fan inte varit i närheten utav att vinna på ngn av dem! :sad44::sad44::sad44::sad44:
|
12 raka förluster för mina egna spel, och 5 raka förluster för mina ryggningar. :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:
|
Citat:
Var positiv att det bara är 12 respektive 5 istället, det vänder. :) |
Citat:
|
Varför kommer inte oddsen på Unibet upp på Oddsportal? Bara för det finns det högre odds där på i princip allt jag spelat,vad fan är oddsen för det. FFS! :rant:
|
Fotboll i Colombia? Jo, tjenare. Det är andra saker de sysslar bäst med där! :idiot: :idiot: :idiot: :rant: :rant:
|
...
Citat:
|
RAS suger!
|
SIGHEILSUGKUKPULLARÖV vilket jävla idiotiskt domslut i matchen Phan vs Garcia. Det absolut sämsta domslutet jag sett på bra jävla länge.
:holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms:: holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::h olms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::ho lms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::hol ms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holm s::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms ::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms: :holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms:: holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::h olms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::ho lms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::hol ms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holm s::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms ::holms::holms::holms::holms::holms: |
vad ska man säga, trodde spelare i NFL kunde räkna
K.Huber punts 38 yards to NO 14, Center-C.Harris, out of bounds. PENALTY on NO, Defensive 12 On-field, 5 yards, enforced at CIN 48 - No Play. Hur kan idioterna ställa upp med för många när de ska få tillbaka bollen och sedan förlora matchen på detta. |
|
|