![]() |
|
Fanns för bra handikappspel idag, tyvärr spelade man bort dem i parlay-spel med andra matcher istället för tillsammans.
:skamsen: SCR Altach 3-0 (1-0) Grödig Sedan 3-1 (0-0) FC Nantes Évian 3-0 (2-0) Troyes AC |
Jag letade och rekade och fann 5 överspel Frankrike, men inte kan hela 5 matcher gå över? Så vi letar anledningar att sålla bort några. Endast Clermont-Reims saknade anledningar att inte över. Den tar vi sa polisen!
Behöver jag nämna att samtliga matcher denna omgång UTOM den jag tog gick över? |
Citat:
:lol::lol: Jag tror att jag hade hunnit bli 3-15 över 2 år i matcherna som Jurrjens startade (65) för Braves (sida + total) innan jag började undvika honom. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det roligaste är ju att när det väl går bra så känns det som norm och när det går skit så känns det som att man är världens otursammaste människa. Fyfan just nu känns det så kan jag säga :D. Om man skulle känna samma lycka när man tjänar i relation till samma besvikelse när man förlorar skulle man typ springa runt och tugga fradga naken och skrikandes dry-humpa hela huset i något jävla E-lyckorus. |
Citat:
Det var som igår: Totalt över dagen gick jag 10 spänn plus. Och ändå är man liksom otroligt missnöjd med det. Man får se det i relation till riktigt taskiga dagar då betydligt större summor försvinner... |
Citat:
Jurrjens pitchar idag. Jag kan spela honom så kan du ta dina älskade Phillies 2.50 på ML ;) |
Gammal Parlay-Jinx. Benfica släpper in 3 mot ett lag som gjort 3 de 10 senaste,tack för det.
Benfica of course means cocksmokers in Portuguese :thumbup: |
Först och främst måste jag stå ut med helvetet, sen spricker varenda jävla bet för att alla länder röstar med arslet.
Eurovision är och förblir ett riktigt jävla efterblivet fenomen, och jag förstår varför jag skippat det alla dessa år. |
Jag rör inget som har med Jurrjens att göra. NEVAH! ;)
|
Personlig avreagering. Sitter och rättar arbeten åt elever i Åk 3 på gymnasiet som inte har vett att skicka in förrens några dagar innan betygsättning. Kommer få sitta hela natten.
|
Citat:
I den här ryms ungarna också. Spoiler:
|
Citat:
|
|
|