![]() |
|
Citat:
Even the Germans are fuckin' with me now but soon the tide shall turn :KO: |
Gått så otroligt jävla illa senaste dagarna, har jag över ja då slutar det 2-0 eller 1-1 bara för att jävlas. Har jag däremot under står det 2-1 i halvtid... En annan favorit är att det blir mål i 6'e minuten på ett överspel, sen händer absolut ingenting resten av matchen. Jävla skitsyssla det här är.
|
Förbannat också....Man ska inte spela på hästar, speciellt inte dom hästar som spelar hockey!
:gun_bandana: Vita hästen |
Testade hockeytotaler inatt och sweepade de tidiga matcherna! 0-7, -7 units! Tjoho!
|
Nämen vad roligt, 0-0 i fem av sex matcher hittills idag i Serie A! :rolleyes:
|
Målfoto på den sista. 45' [0 - 1] G. Ramirez :offtopic:
|
Citat:
|
Roloson, vilken jävla sopa. Snubben är 42 bast, snälla TBL köp in något som i alla fall kan röra sig.
|
Usch vad man börjar tröttna på tight:a hockeymatcher där underspelet spricker med sekunder kvar att matchen då pucken sätts i tomt mål :hurt:
|
FYFAN VAD JAG HATAR MFF!!! :rant:
Varför har de så jävla flyt med domsluten? |
Överspel och Lazio, 1-1 i 23e minuten och inget mer mål, jävla horlag hur fan misslyckas de med att göra mål.
Droppar sportspelet helt nu, pokern är så jävla mycket stabilare. |
Spelade ett par lappar på att Lindsey Vonn skulle vinna idag. Blev nöjd när jag såg att hon verkade ha vunnit tävlingen, tills det visar sig att jag spelat på ett säsongsspel som tydligen avgörs i Mars 2012, och Nordicbet vägrar voida. FML
*Edit* Iofs borde jag kanske låta det stå eftersom hon vann tävlingen, men ändå - ett halvår nästan med ett par hundralappar låsta. :whoco5: |
Fy fan för Hammarby !!! :idiot:
|
DET VAR DÅ HELVETES JÄVLA HELVETES HORSLYNA VA DÅLIGT DET GÅÅÅÅÅÅR DÅ SATANA PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE varenda spel jag lägger i mitt spreedsheet blir jinxat, SANSLÖST! Samma skit med pokern åxå, vissa dagar förstår man ju att Gud finns och hatar en.
|
16:00 Troja/Ljungby - Leksand 1-1 (0-1, 0-0, 1-0) Str: 0-0 pågår
(0-1, 0-0, 1-0, 0-0) Första perioden (13:55) Jacob Blomqvist 0-1 Tredje perioden (59:58) Jesper Williamsson 5/4 1-1 :no::no::no: |
|
|