![]() |
|
Citat:
Det där var lite OT så kör en avreagering i förtid på de äckliga förlusterna jag åker på ikväll också eftersom jag lagt några egna spel idag,kan inte vinna FFS! :gun_bandana: |
JAMEN VARFÖR INTE! Messi Missar straff i 94e minuten, det är ju helt sanslöst!
Å nu missar Vancouver öppet mål ifrån 6 cm.. BRA DÄR !!!!!!!!!!!!!!! |
alltså... barca............................................. ...... fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuck
(torskat fett på dem) |
ett till missat öppet mål.. jag ger upp . det vänder tammefan aldrig så varför hoppas.
|
Som förutspått mera bullshit...
Gremio med en man mer i 60min och leder 2-1 men släpper naturligtvis in 2-2 på hörna i slutet. Concepcion leder 2-1 och dominerar när de bränner straff med 20 kvar för att punktera matchen. Naturligtvis 2-2 från ingenstans minuten efter och sen pressar de förgäves sista kvarten utan utdelning. Så jävla tröttsamt :sleep: |
Citat:
|
Citat:
|
Satsade på under 6.5 mål @ 1.01 för att få det riskfria livebettet. VARFÖR SKA DEN DÄR JÄVLA KUKHORAN GÖRA 6-1 MED FUCKING 15 SEKUNDER KVAR DÖ DIN JÄVLA FITTA. ADSFB!" ¤#AWXDFZS FCD
Känner mig som :holms: med en nästan bruten hand efter att ha misshandlat träningsbänken i riktigt R&K-manér. |
Avgå Thore10!
|
Finns det något värre än att sitta på överspel i en match och följa den på tvn när det är ramträffar hit och dit, mängder av missade målchanser av båda lagen, regelrätta mål blir bortdömda av cpskadade linjedomare och solklara straffar som inte blir straff?
|
Citat:
Slutar alltid 1-1 också,wankers! |
Men fitt Almeria, släpper in 1-1 i 94:e. Fuck me in the goatass!
|
:rant: 0-4 på tidiga NFL, e fan en bedrift då chansen att gå 4-0 för en gångs skull är obefintlig!
|
KingScania!
|
Preston North End håll en jävla ledning,HORLAG!!!!! :gun_bandana:
Det vänder aldrig :thumbdown: |
|
|