![]() |
:gun_bandana: :whoco5: bolt. lägger till hans 1.10 odds för att få några extra $ :skamsen:
|
Men Goerges ditt satans jävla mongo as!
30-0 vid 5-3 och du lyckas inte stänga och vinna matchen :rant: Sedan en fittigt blind domare på det så har du garanterat förlust!!! |
(22:20:27) länk-borttagen-pga-tidigare-spam-› Unable to join #sharps.se (you are banned)
:PppPPPppPPPPPPp |
Du skämtar med mig när det står 103-87 i San Antonio matchen med 21.9 sek kvar och dom låter tiden rinna ut och så sitter man där med 190.5. Kvinnor ska fan vara fastkedjade vid spisen :whoco5:
|
Citat:
KONSEKVENT DOMARE!? Såg du änns matchen? |
Jaha, här sitter man med yankees tror man och tänker. Vafan jag vinner för första gången med dom, SÅ HAR JAG INTE SPELAT YANKEES :PPppppPpPPPPppP
|
http://img230.imageshack.us/img230/5430/difv.jpg
Appropå ÖIP's vara eller inte vara. TROR DU DET BLIR MER HULIGANER OM VI FLYTTAR 150 METER, UNDRA PÅ ATT DU ÄR ARBETSSÖKANDE DITT DUMMA JÄVLA LUDER: |
Slängde in min leksaks parlay idag.
IFK GBG Ö 2.5 AIK Chelsea - United Ö 2.5 Elfsborg Assyriska OCH: KALMAR UUUUUNDER 2.5.. Vad fan gör dom i 92a, jo mål till 2-1.. KALMAR BORDE DÖÖÖ (om nu ellos och assyriska vinner) Oddset: ca 77ggr.. Orkar inte se en sån parlay bli fittad på övertidsmål av kalmar! Måtte nu assyriska inte vinna! :gun_bandana::rant: EDIT: Då åkte jag alltså på Kalmar. Kommer aldrig mer spela på Kalmar igen. |
sverige-skottland måste vart uppgjord match sponsrad av kineska maffian :rant: .
jag är glad att sverige äntligen vinner :claps: . hoppas ingen följde mitt skottland tips :whistling: |
Citat:
|
Det är första gången sen Lagerbäck tog över som jag sett en hel match utan att gå på skithuset och läsa serierna. RIKTIGT ROLIGT ATT SE SVERIGE:clap::hattenav: För det nya landslaget...
|
Citat:
|
GAHHH
de sänkte oddset från 3,25 till 2,5 precis när jag satt och funderade på hur mycket jag skulle satsa!! IDIOTER!! |
Citat:
Heja Djurgården!:claps: |
JÄVLA TELIA. FLERA TV-KANALER ÄR BORTA. INKL SPORTKANALERNA. :rant: .någon annan som har samma problem idag?
edit: :skamsen: . jag har avslutad abonemanget på canal+. som tydligen var till idag. men support sa att jag har sagt upp alla tv-kanaler. :ohmy: .nej det har jag inte sa jag. :gun_bandana: :whoco5: . men nu är det problemet löst. |