![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Gief team!
|
Lite mer aktivitet i ligan skulle vara trevligt. Jag vet att jag i första inlägget hade "snälla regler" för inaktivitet, men nu är det en del personer som står på kö för att komma in i ligan som med största sannolikhet kommer vara väldigt aktiva.
Därför tycker jag vi höjer kraven. För att inte missa några tradeförslag bör man logga in några gånger per vecka med jämna mellanrum. Skicka gärna ut tradeförslag också, men det är såklart inget måste. Jag är själv dålig på det. Håll gärna till i Sharps-chatten också så man snabbt och lätt kan kontaktas om till exempel tradeförslag eller allmänt snack om spelet. |
Citat:
|
Oerhört tråkigt att lagen blivit så ojämna. Man kan ju lika bra lägga ner nu när ett visst lag är stacked med världsklassspelare i alla lagdelar...
|
Jag kan ta över ditt lag Calahan :P
|
Glöm inte att tippa Match-Up 7 :)
Match-Up 7 Or@nge Cheese – Red Q's Real Mossen – The Jonks Team Andreas B – SBG Avej Team Pingvin – HC Jaycers ALF Team ALF – Flaxbuying Fatties tcm calahan – Team RozZle Karlstad Booners – Mighty Ducks Blackeberg Bombers – Team Ilar Deadline: Tisdag, 23 Nov. 00:55 |
Äntligen verkar Iginla ha vaknat, blir viktigt inför framtiden..
|
Citat:
Nästa till räkning AndreasB |
Calahan med maximal flyt lyckas ta två kategorier sista dagen och vinna ATOI med 3 sekunder... Suck! Aja laget nästa vecka ser jävligt bra ut om de nu vänder trenden på att bli skadade eller avstängda.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Efter en trög start har Fatties 13-6-1 totalt i de två senaste matchupsen. Ser fram emot att krossa ALF i nästa matchup. :evilgrin39:
|
Jag ligger klart sist men ska fan kriga in i det sista! Dax för den första match-up vinsten nu kanske :KO:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla som vill stödja min kamp från botten och inte likna Oilers ger mig en Sharp$ :innocent:
|
Rätt rad Match-Up 6:
Red Q´s – HC Jaycers 2 The Jonks – SBG Avej 2 Orange Cheese – Team Pingvin 2 Real Mossen – Team Andreas B 1 Flaxbuying Fatties – Team Ilar 1 Team RozZle – Mighty Ducks 2 ALF Team ALF – Blackeberg Bombers 1 tcm calahan – Karlstad Booners 1 Antal rätt - Namn 5 - Avej 5 - Samuel^ 4 - Boone 4 - mazzy 4 - Qirren 4 - saman 3 - RizZla 3 - ExtraCheese TOTAL: 22 - Avej 20 - Qirren 19 - Boone 19 - mazzy 19 - Samuel^ 18 - RizZla 18 - ExtraCheese 13 - Andreas B 10 - jaycer 9 - alfonzo86 8 - calahan 4 - saman 2 - Ilar24 0 - Jonken, jynsson, valsen Det är ju olika hur många och vilka som lämnar in tips för varje match-up, men så där ser det ut just nu. === 10 tippningar kom in. Match-Up 7 Orange Cheese – Red Q's (3-0-7) Real Mossen – The Jonks (9-0-1) Team Andreas B – SBG Avej (1-0-9) Team Pingvin – HC Jaycers (4-0-6) ALF Team ALF – Flaxbuying Fatties (2-1-7) tcm calahan – Team RozZle (2-0-8) Karlstad Booners – Mighty Ducks (6-1-3) Blackeberg Bombers – Team Ilar (7-1-2) Lycka till alla :hattenav: |
Citat:
|
Jag leder efter en stark första omgång mot Avej, WIHO!!!
|
:hurt:
|
Minus, Minus och åter Minus. :sad44:
|
Tippning inför Match-Up 8 ! 1-X-2
Match-Up 8 The Jonks – Or@nge Cheese SBG Avej – Real Mossen HC Jaycers – Team Andreas B Red Q's – Team Pingvin Team RozZle – ALF team ALF Mighty Ducks – tcm calahan Team Ilar – Karlstad Booners Flaxbuying Fatties – Blackeberg Bombers Deadline: Tisdag 30 nov. 00:55 :hattenav: |
Kan sluta hur som helst detta Calahan. Best of Luck inför sista dagen.
|
Citat:
|
Man är påväg mot första vinsten på mycket länge (Dessutom mot Avej), Bryzgalov ska bara göra sitt mot Anaheim & vad i hela helvete gör killen?!?! jo vi släpper in 6!! baljor så vi blir lika med Avej.. HATA PHOENIX!!!!!!!!!!
|
Andreas payup :lol:
|
9-1 vinsten var välbehövlig, back on track. :)
|
Team RozZle :hurt:
|
Citat:
Han hade bara 3matcher och lite svårarare motstånd än de andra RW |
Citat:
|
Citat:
Lycka till! Själv skulle jag gärna se mina spelare skjuta mer så kanske man skulle få lite mål, lite fattigt målskörd har jag haft. |
Rätt rad Match-Up 7:
Orange Cheese – Red Q's 2 Real Mossen – The Jonks 1 Team Andreas B – SBG Avej 2 Team Pingvin – HC Jaycers 2 ALF Team ALF – Flaxbuying Fatties 1 tcm calahan – Team RozZle 1 Karlstad Booners – Mighty Ducks 2 Blackeberg Bombers – Team Ilar 1 Antal rätt - Namn 7 - alfonzo86 6 - Avej 6 - Qirren 5 - Boone 5 - saman 4 - ExtraCheese 3 - jaycer 3 - mazzy 3 - RizZla 2 - Andreas B Grattis alfonzo86 :hattenav: TOTALT: 28 - Avej 26 - Qirren 24 - Boone 22 - mazzy 22 - ExtraCheese 21 - RizZla 19 - Samuel^ 16 - alfonzo86 15 - Andreas B 13 - jaycer 9 - saman 8 - calahan 2 - Ilar24 0 - Jonken, jynsson, valsen Det är ju olika hur många och vilka som lämnar in tips för varje match-up, men så där ser det ut just nu. Avej har fortfarande i topp, följt av Qirren och Boone. === 9 tippningar kom in. Match-Up 8 The Jonks – Orange Cheese (4-0-5) SBG Avej – Real Mossen (1-0-8) HC Jaycers – Team Andreas B (8-0-1) Red Q's – Team Pingvin (9-0-0) Team RozZle – ALF team ALF (6-0-3) Mighty Ducks – tcm calahan (6-0-3) Team Ilar – Karlstad Booners (3-0-6) Flaxbuying Fatties – Blackeberg Bombers (5-0-4) Lycka till alla :hattenav: |
Zäta 2+2 Nice!
|
Mitt lag är en hög med överbetalda sopor. :hurt:
|
Äntligen gör du en bra match Mason Raymond, 3+1! Det var verkligen på tiden.
|
[16:36] <Andreas> jaja, ska vi slå vad vem som vinner?
[16:36] <Andreas> 20 Sharp$ [16:36] <Avej> make it 50 [16:36] <Andreas> deal [16:36] <Avej> deal Nååväl ? |